AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har alltid vært glad i sex. Veldig glad i sex. Kunne liksom aldri få nok. Nå er jeg 28 år gammel. De siste seks månedene har jeg ikke hatt lyst på sex i det hele tatt. Bare når jeg er ordentlig full, isåfall. De gangene jeg har hatt det likevel har jeg ikke likt det og har ventet på at han skal bli ferdig. Hva skjer? Er dette en greie som skjer med kvinner når vi nærmer oss 30 år? Jeg forstår liksom ikke hvorfor jeg har gått fra å være hekta på sex til å ikke ha lyst på sex i det hele tatt. Anonymous poster hash: ca665...7b6 Anonymous poster hash: ca665...7b6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Det er helt normalt. Du har havnet i konemodus eller nåharjegbarn modus, som betyr at sexlivet er borte. Dette slår inn når den biologiske klokken har sluttet å tikke. Hos noen er det i 35 års alderen, men i ditt tilfelle er det i 28års alderen. Eneste måten å løse dette på er å aldri ha sex igjen. Slik som koner og mødre gjør. Anonymous poster hash: 12fff...d49
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har ikke barn eller mann.Anonymous poster hash: ca665...7b6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har ikke barn eller mann.Anonymous poster hash: ca665...7b6 Det kan trigges av alderdom også.Anonymous poster hash: 12fff...d49
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Det kan ha med hormoner å gjøre. Går du på hormonell prevensjon? For å utelukke hormonelle problemer kan du be om en time hos legen for å få det sjekket. Ellers er det mange faktorer som kan spille inn; søvn, kosthold, nivå av fysisk aktivitet, stress, fysiske og psykiske plager osv. Noen plager tror man kanskje ikke spiller så stor rolle, selv om de faktisk gjør det. Se først på de kategoriene jeg har nevnt ovenfor her og tenk om det kan være noe innenfor de kategoriene som gjør at du har problemer. Kanskje det bare er noen enkle grep som må til? Noen ganger kan det være at man tenker for mye på sex og derfor skaper et slags stress rundt det, mens andre ganger kan det være at man tenker litt for lite på det. I det første tilfellet kan det være lurt å prøve å tenke på noe annet, i det andre tilfellet kan det kanskje være lurt å lese noen erotiske noveller eller romaner og ellers prøve å tenne seg selv, utforske osv. Hvis ikke det er bare slike små grep som skal til så tar du deg en tur til legen for å få sjekket om du kanskje har en hormonell ubalanse eller andre mangler som kan påvirke lysten. Hvis det ikke er noe å finne der kan det kanskje være lurt å prøve ut sexolog eller psykolog. Når det kommer til lav sexlyst så kan det være så mangt. Det er vanskelig å vite, så de rådene jeg har kommet med er veldig generelle. Håper du finner ut av det! Anonymous poster hash: 5286f...3a0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har alltid vært glad i sex. Veldig glad i sex. Kunne liksom aldri få nok. Nå er jeg 28 år gammel. De siste seks månedene har jeg ikke hatt lyst på sex i det hele tatt. Bare når jeg er ordentlig full, isåfall. De gangene jeg har hatt det likevel har jeg ikke likt det og har ventet på at han skal bli ferdig. Hva skjer? Er dette en greie som skjer med kvinner når vi nærmer oss 30 år? Jeg forstår liksom ikke hvorfor jeg har gått fra å være hekta på sex til å ikke ha lyst på sex i det hele tatt.Anonymous poster hash: ca665...7b6 Anonymous poster hash: ca665...7b6 Ikke normalt.Du er alltfor ung. Hormonelle prevensjonsmidler,kan få deg til å føle deg kjemisk kasterert nesten.Dvs.Tap av all sexlyst og følelser Bare fortsett med kunstige hormoner og helsefarlig dritt...putte i kroppen hver eneste dag. Man trenger ikke mange hjerne-celler for å forstå-at sånt har bivirkninger.ALLTID. Og konsekvenser senere i livet....kreft osv.. Anonymous poster hash: 16a78...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Jeg har gått på P-sprøyte men sluttet på dette for mange måneder siden... kan hende det har en sammenheng? Ellers har jeg enormt mye stress i livet i forhold til før. Kan også være en faktor? Jeg tenker ikke på sex i det hele tatt, til deg som lurte på om det var det ene eller det andre. Det er veldig rart å liksom gå fra nærmest sexbesatt til aseksuell.. :-/ Anonymous poster hash: ca665...7b6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Garantert pga stresset og stor medvirkende faktor p-sprøyten og at kroppen ikke har stabilisert hormonene og kjemien ordentlig etter at du sluttet. Jeg ble som deg når jeg var 25 og trodde faktisk at jeg hadde blitt aseksuell etter 2,5 år uten noe som helst lyst eller pirring eller kåtskap (kunne ha sex mange ganger om dagen før dette og var konstant kåt omtrent) men det kom av stress og depresjon. Da bruker kroppen all fokus på å pumpe ut kun de viktigste kjemikaliene for å "overleve" og hele tenningsmønsteret blir fraværende. "libido foods", yoga (nedstressing) er det som hjelper. Og ikke press deg til å ha sex eller f eks onanere når du kjeder deg eller har lyst, når tenningen ikke er der. Det vil gjøre at kroppen din ubevisst får et ukåt forhold til samleie og forbinder det med press, sånn at du forblir sånn lengere enn nødvendig. Anonymous poster hash: a4eb1...724
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Det kan trigges av alderdom også.Anonymous poster hash: 12fff...d49 Hvis hun har mistet all lyst på sex før fylte 25 år og liksom er gammel kjerring nå allerede...så kommer hun nok aldri til å få barn og mann heller. Anonymous poster hash: 16a78...fb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå