AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Fikk mensen for en uke siden,var ferdig med den på lørdag/søndag kun noe brunt utflod.men merket nå i kveld noe brunt m litt blod i. Var jo ferdig for noen dager siden..hadde utskrapning,og fjerning av polyp i livmoren for 9mnd siden.pga uregelmessig blødning..etter utskrapningen hadde jeg en kontroll etter ca en måned. Så er ca 7 mnd siden alt var ok...er litt engstelig for at denne blødningen kan være tegn på noe galt.noen som har opplevd slik med at blødningen kommer igjen etter avsluttet mens,må nevne at det ikke er mye blod. Blir takknemmelig for svar☺Anonymous poster hash: 6b601...ad1
ICU Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Vanskelig å si, men tror ikke jeg ville blitt redd hvis den 'ekstra' lille blødningen ikke fortsatte og fortsatte. Jeg kan av og til oppleve små mellomblødninger en ukes tid etter menstruasjon, men det er som regel bare litt brunaktig utflod med litt blod i på papiret. Oppdager det en gang som regel, og så skjer det ikke noe mer før til neste menstruasjon. Jeg går på cerazette hvis det har betydning. Men er du nervøs for det er det bedre at du kontakter lege, men synes ikke dette høres unormalt ut Endret 21. mai 2015 av ICU
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå