dolce124 Skrevet 26. mai 2015 #22 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har ganske mørke hår, og får "grønn" overleppe hvis jeg vokser/barberer. Min mor kan en "trådteknikk" der hun fjerner hårene med tråd, mange frisører gjør også dette. Du kan evt søke på youtube for å lære deg dette. Denne teknikken er skikkelig effektiv og holder hårene borte en god stund(2 uker hos meg).
sweg Skrevet 26. mai 2015 #23 Skrevet 26. mai 2015 Jeg vokser, men det er jo ikke alt som blir med. Funker da, men kjedelig de dagene jeg vet de er synlige, men jeg må spare for å få vekk alt... Begynte med dette når jeg var 12 år, for jeg ble mobbet for å ha bart på barneskolen Det verste er vel at eksen min kommenterte det hele tiden! "Du har bart, men det går bra siden du kun er halvt norsk ;)" Blæh! Glad han er en eks nå.... Har også dunhår på haka som jeg innbiller meg er synlige... De går ikke bort med voks, så de er vel sikkert ikke så synlige og lange likevel?
frk91 Skrevet 26. mai 2015 #24 Skrevet 26. mai 2015 Jeg vokser, men det er jo ikke alt som blir med. Funker da, men kjedelig de dagene jeg vet de er synlige, men jeg må spare for å få vekk alt... Begynte med dette når jeg var 12 år, for jeg ble mobbet for å ha bart på barneskolen Det verste er vel at eksen min kommenterte det hele tiden! "Du har bart, men det går bra siden du kun er halvt norsk ;)" Blæh! Glad han er en eks nå.... Har også dunhår på haka som jeg innbiller meg er synlige... De går ikke bort med voks, så de er vel sikkert ikke så synlige og lange likevel? Jeg også! Trodde ikke de var så synlige før typen min kommenterte det for noen dager siden. Han tullet og sa at jeg hadde skikkelig dun på haka i sollys. Etter dette har jeg fått helt noia, og i tillegg til å bekymre meg over barten må jeg altså nå tenke på skjegget mitt
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #25 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har sensitiv hud så vil ikke prøve hårfjerningskrem!-TS Anonymous poster hash: 9c0d7...f68 Den er tilpasset ansiktet. Burde ikke være noe problem. Du kan prøve den på et lite hudområde først. Fås på bla Vita.Anonymous poster hash: 596ee...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #26 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har ikke bart, men nesehår.... ikke morro det heller! De vokser ut av nesa, og det ser jo ikke spesielt pent ut da. Jeg fjerner dem med øyenbrynskniv, men føler nesten det bare blir mer og mer... Må følge med hver eneste dag for å være sikker på at det ikke er noe som henger ut, dritslitsomt. Anonymous poster hash: 66d4a...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #27 Skrevet 26. mai 2015 Det er forøvrig veldig godt å høre at jeg ikke er helt alene her i verden med mitt utrolig overfladiske i-landsproblem. Jeg trodde ikke det var synlig før min venninne forsiktig kommenterte det da vi var 14 eller noe slikt. Og er jo glad for at hun sa fra. Tror dog ikke folk bryr seg om blonde dunhår i ansiktet da. Tror dunhår synes veldig godt i sollys uansett, og en kan ikke drive å vokse hele kroppen sin heller . Jeg har sikkert masse dunhår på haka også, men gidder rett og slett ikke tenke på det. Skal dog prøve slike strips fra veet og håpe på at jeg ikke ødelegger huden min -TS Anonymous poster hash: 9c0d7...f68
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #28 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har ikke bart, men nesehår.... ikke morro det heller! De vokser ut av nesa, og det ser jo ikke spesielt pent ut da. Jeg fjerner dem med øyenbrynskniv, men føler nesten det bare blir mer og mer... Må følge med hver eneste dag for å være sikker på at det ikke er noe som henger ut, dritslitsomt. Anonymous poster hash: 66d4a...7bb Det finnes en slik nesehårstrimmer på Biltema eller Clas Ohlson eller noe! Anonymous poster hash: 9c0d7...f68
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #29 Skrevet 26. mai 2015 Det finnes en slik nesehårstrimmer på Biltema eller Clas Ohlson eller noe! Anonymous poster hash: 9c0d7...f68 Har forsøkt én type nesehårtrimmer, men den funka ikke? vet ikke om jeg gjorde noe feil.. men den fjernet altså ingen hår overhodet Anonymous poster hash: 66d4a...7bb
sweg Skrevet 26. mai 2015 #30 Skrevet 26. mai 2015 Jeg også! Trodde ikke de var så synlige før typen min kommenterte det for noen dager siden. Han tullet og sa at jeg hadde skikkelig dun på haka i sollys. Etter dette har jeg fått helt noia, og i tillegg til å bekymre meg over barten må jeg altså nå tenke på skjegget mitt Huff, jeg liker sommeren, men jeg misliker sterkt at alle kan se barten min, mitt hakedun og det lille jeg har av dunhår over nesa i sola Jeg har mørke hår også, så det er ekstra kjedelig.
J_9 Skrevet 26. mai 2015 #31 Skrevet 26. mai 2015 En gang skulle jeg fjerne barten min med voks fra veet, men det var ikke bare barten som ble revet av - huden min også.. Gikk med blemmer på overleppa i flere uker!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #32 Skrevet 26. mai 2015 Har forsøkt én type nesehårtrimmer, men den funka ikke? vet ikke om jeg gjorde noe feil.. men den fjernet altså ingen hår overhodet Anonymous poster hash: 66d4a...7bb Det var da rart! Men bra du har funnet en løsning på det sånn sett. Det går kanskje an å prøve flere typer eventuelt om det finnes. Anonymous poster hash: 9c0d7...f68
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #33 Skrevet 26. mai 2015 En gang skulle jeg fjerne barten min med voks fra veet, men det var ikke bare barten som ble revet av - huden min også.. Gikk med blemmer på overleppa i flere uker! Åneei! Ser nesten ut som at du har fått herpes da (prøver å ikke le, men ser det litt for meg ). Nå tør jeg ihvertfall ikke prøve! Anonymous poster hash: 9c0d7...f68
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #34 Skrevet 27. mai 2015 Det var da rart! Men bra du har funnet en løsning på det sånn sett. Det går kanskje an å prøve flere typer eventuelt om det finnes. Anonymous poster hash: 9c0d7...f68 Pinsett er det eneste som duger for nesehår. Anonymous poster hash: fbb87...499
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #35 Skrevet 28. mai 2015 jeg shaver "skjegget mitt" Får masse svarte hår under haken. Fungerer ikke å vokse dem, ei heller å bruke hårfjerningskrem, får bare utslettsutbrudd. Er forsåvidt ganske plagsomt så har lyst til å fjerne det med laser, elektrolyse eller noe i den duren. Anonymous poster hash: 71dd5...f90
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #36 Skrevet 28. mai 2015 Pinsett er det eneste som duger for nesehår. Anonymous poster hash: fbb87...499 kjøpte en sånn nesehårstrimmer på jysk for under 50 kr trur jeg. Funka helt fint den. Ihvertfall for meg. Tar bare et par sekunder så er alt borte. Men er individuelt såklart. Anonymous poster hash: 71dd5...f90
tussi84 Skrevet 28. mai 2015 #37 Skrevet 28. mai 2015 Helt vanlig. Hvis damer ikke barberer ser de slik ut: Anonymous poster hash: fbb87...499 Bildet der er en mann. Han er drag men barberer seg ikke. Artistnavnet er Conchita Wurst. Så det er en mann med bart kledd seg ut som kvinne
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #38 Skrevet 28. mai 2015 Noen her som har prøvd å fjerne med laser da? Eller en annen permanenthårfjerning hvor de bruker strøm.. husker ikke ha det heter. Vurderer dette siden jeg har noe få mørke hår på haka som jeg føler syns veldig godt Napper de vekk, men plutselig har de vokst ut i rekordfart og jeg har ikke sett de..Anonymous poster hash: a8a51...756
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #39 Skrevet 28. mai 2015 Noen her som har prøvd å fjerne med laser da? Eller en annen permanenthårfjerning hvor de bruker strøm.. husker ikke ha det heter. Vurderer dette siden jeg har noe få mørke hår på haka som jeg føler syns veldig godt Napper de vekk, men plutselig har de vokst ut i rekordfart og jeg har ikke sett de..Anonymous poster hash: a8a51...756 Jeg har en føflekk i ansiktet, som det seriøst vokser 1 cm hår ut av på en-to-tre! Plutselig er det laaange hår som stikker ut av den (to-tre om gangen), og selvfølgelig oppdager jeg det alltid først i bilen.... De klipper jeg bort med saks, da napping gjør at det blir rødt og hovent. Dun på overleppa vokser jeg bort med vanlige voks-strips. Kjempe-enkelt! Husk at vi har dun over hele kroppen, unntatt håndflater og fotblad. Alle har det! Men dyn synes noen steder, og ansiktet er et av de stedene det lettest synes på. Sjekk bare på fingrene, tilogmed der har vi dun. Anonymous poster hash: b5e5b...9ad
Gjest me2u Skrevet 29. mai 2015 #40 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Det er et mer utbredt "problem" enn folk tror. Jeg hadde deltidsjobb i en kosmetikkbutikk og på sånne steder kommer alt av skjønnhetsproblemer frem og hår i ansikt, bart og skjegg var noe som gikk igjen. Jobbet med en parkistansk jente og hun "threadet". Veldig normalt i hennes land. Jeg ble superfasinert og lærte meg teknikken. Fordelen med å dra ut hårene med røttene er at etterhvert så blir hårene ekstremt mye tynnere og nesten usynlig. Jeg epilerer under armene og på leggene og har tykt mørkt hår, men de nye hårene som kommer etter år med epilering er så tynne at de nesten er usynlig og det kommer mye mindre hår ut generelt. På leggene så er det flere cm mellom hvert hår kontra før da det var typisk tette legghår. Finnes egne epilatormaskiner tilpasset ansiktet. Det er vondt i starten med all napping. Første gang jeg epilerte under armene, OMG! Men det er så verdt å slippe de svarte tykke stubbene. Nå kommer det bare supertynne hår ut som forsvinner på 1,2,3. Endret 29. mai 2015 av me2u 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå