AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Jeg er en man og som tittelen antyder er jeg frustrert. Vi har vært samboere i 5 år og i disse årene har hun tatt initiativ til sex 2 ganger. Alle gangene er det jeg som må ta initiativet og alltidligger hun der som en saccosekk, helt passiv. Det er alltid jeg som må gjøre alt. I tillegg er dey slik at omtrent 3 av 4 ganger jeg prævrr å initiere noe, blir jeg avvist. Begynner nå å bli rimelig lei. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: e761c...1f1 2
Gjest Kariannne Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Prat med henne! Fortell hvordan du føler det. Komunikasjon er nøkkelen til det meste 😊
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Fy Søren. To ganger på fem år? Hadde ikke giddet. Sex er viktig !Anonymous poster hash: 7d41e...68f 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Dump henne. Hun bruker deg bare som lommebok og for å holde orden i huset. Anonymous poster hash: 40b01...4dd 6
Gjest Kili Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 (endret) Hvorfor gidder du å være sammen med ei sånn ei? Er man i et forhold så er sex naturlig. De som liker sex kan ikke leve sammen med de som ikke bryr seg om sex. Sånn som henne tydeligvis. Du må aldri godta at du skal gjøre alt, mens hun bare ligger der og gir faen i alt. Endret 20. mai 2015 av Kili
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Jeg er en man og som tittelen antyder er jeg frustrert. Vi har vært samboere i 5 år og i disse årene har hun tatt initiativ til sex 2 ganger. Alle gangene er det jeg som må ta initiativet og alltidligger hun der som en saccosekk, helt passiv. Det er alltid jeg som må gjøre alt. I tillegg er dey slik at omtrent 3 av 4 ganger jeg prævrr å initiere noe, blir jeg avvist. Begynner nå å bli rimelig lei. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: e761c...1f1 Hun tenner ikke på deg. Hvordan er forholdet ellers? Gjør begge en innsats for å holde hjulene i gang i heimen? Tar du vare på henne emosjonelt og omvendt?Anonymous poster hash: 28ec3...403 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Herregud, ha litt respekt for deg selv. Dump henne og finn en som faktisk tenner på deg. Anonymous poster hash: 6d48e...4ce
Gjest Coolaid Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er en man og som tittelen antyder er jeg frustrert. Vi har vært samboere i 5 år og i disse årene har hun tatt initiativ til sex 2 ganger. Alle gangene er det jeg som må ta initiativet og alltidligger hun der som en saccosekk, helt passiv. Det er alltid jeg som må gjøre alt. I tillegg er dey slik at omtrent 3 av 4 ganger jeg prævrr å initiere noe, blir jeg avvist. Begynner nå å bli rimelig lei. Hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: e761c...1f1 Kanskje du gjør en dårlig jobb... Når man skal pule en kvinne begynner det hele lenge før med å pule hjernen hennes. Har du tenkt på at du ikke dekker hennes behov for forføring, intimitet, oppvarming, kjærlighet, ømhet osv slik at hun og kroppen hennes blir klar og mottakelig for det som du ønsker skal skje? Snakk med henne. Vær interessert i hva hun ønsker seg, hvordan hun har det, i stedet for å sette fokus på dine behov. Ofte trenger kvinner trygge rammer for at sex skal fungere, Hvordan er hverdagen og forholdet deres sånn ellers ? Forøvrig tror ikke jeg at jeg at dama hadde blitt noe særlig kåt av at jeg beskrev henne som en "saccosekk"...... c
ICU Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Hvorfor gidder du å være sammen med ei sånn ei? Er man i et forhold så er sex naturlig. De som liker sex kan ikke leve sammen med de som ikke bryr seg om sex. Sånn som henne tydeligvis. Du må aldri godta at du skal gjøre alt, mens hun bare ligger der og gir faen i alt. Enig. TS må bestemme seg for om han orker å leve sånn, for etter 5 år(!) er det lite trolig at hun plutselig skal blomstre opp og forandre seg. Enten så har hun ikke følelser for ts, eller så må hun ha ekstrem lav sexlyst. Forstår uansett ikke hvordan noen gidder å leve slik. Sex er så mye av et forhold (for de fleste i alle fall), og jeg er enig i at en som ønsker sex ikke kan leve et liv med en som ikke ønsker det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Kanskje du gjør en dårlig jobb... Når man skal pule en kvinne begynner det hele lenge før med å pule hjernen hennes. Har du tenkt på at du ikke dekker hennes behov for forføring, intimitet, oppvarming, kjærlighet, ømhet osv slik at hun og kroppen hennes blir klar og mottakelig for det som du ønsker skal skje? Snakk med henne. Vær interessert i hva hun ønsker seg, hvordan hun har det, i stedet for å sette fokus på dine behov. Ofte trenger kvinner trygge rammer for at sex skal fungere, Hvordan er hverdagen og forholdet deres sånn ellers ? Forøvrig tror ikke jeg at jeg at dama hadde blitt noe særlig kåt av at jeg beskrev henne som en "saccosekk"...... c Herrejesus. Er det rart menn ikke gidder være i forhold med kvinner, om man må gjøre alt det der for å få et middemådig ligg? Når det er lettere å bare være douchebag og få seg lidenskapelig sex, uten å måtte jobbe for det? Greia er uansett at dama til TS ikke har lyst på ham. 2 ganger på 5 år sier sitt. Hun tenner ikke på han, og det er ingenting han kan gjøre for å endre på dette. Finn noen andre som faktisk tenner på deg og verdsetter sex, TS. Anonymous poster hash: 6d48e...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Herrejesus. Er det rart menn ikke gidder være i forhold med kvinner, om man må gjøre alt det der for å få et middemådig ligg? Når det er lettere å bare være douchebag og få seg lidenskapelig sex, uten å måtte jobbe for det? Greia er uansett at dama til TS ikke har lyst på ham. 2 ganger på 5 år sier sitt. Hun tenner ikke på han, og det er ingenting han kan gjøre for å endre på dette. Finn noen andre som faktisk tenner på deg og verdsetter sex, TS. Anonymous poster hash: 6d48e...4ce Hun har tatt initiativ til sex 2 ganger på 2 år, de har hatt sex oftere enn det. Jeg er heller ikke en som tar initiativ til sex ofte, det betyr ikke at jeg ikke ønsker det, ikke nyter det eller ikke tenner på mannen min, det betyr bare at hans sexbehov er større enn mitt, så det er sjelden det går så lenge mellom sex at jeg er den som ender opp med å ta initiativ. Noe som er helt greit for oss begge. Når det er sagt, så må det jo skje en endring, men jeg er litt enig i innlegget du forsøker å banke ned, jeg får ikke lyst på sex hvis resten av forholdet ikke funker. Hvis mitt stressnivå er høyt, så løses det ikke, som for mannen min, ved sex. Der har vi måttet kommunisere veldig tydelig med hverandre, for der er vi ganske så ulike. Så kommuniser med dama di, TS. Ta en seriøs prat om hva problemet er, og hvis det er slik at hun mener alt i forholdet er fint, så får du heller revurdere da. For om hun både mener forholdet er fint, og dere har lite sex, så er dere mest sannsynlig for ulike på det planen. Og hvordan man ønsker sexlivet, vil jeg tro er noe som er særdeles vanskelig å endre hos et annet menneske. Anonymous poster hash: 5f419...0cb 2
Gjest Coolaid Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Herrejesus. Er det rart menn ikke gidder være i forhold med kvinner, om man må gjøre alt det der for å få et middemådig ligg? Når det er lettere å bare være douchebag og få seg lidenskapelig sex, uten å måtte jobbe for det? Greia er uansett at dama til TS ikke har lyst på ham. 2 ganger på 5 år sier sitt. Hun tenner ikke på han, og det er ingenting han kan gjøre for å endre på dette. Finn noen andre som faktisk tenner på deg og verdsetter sex, TS. Anonymous poster hash: 6d48e...4ce Herrejesus. Tydelig at du ikke forstår kvinner enda... hvorfor gå for et middelmådig litt, forresten ? Har du ikke lest innlegget mitt, eller forstått det? - Dere fikk en "oppskrift".. følg den. Hør på meg nå og tro på meg senere. Endret 21. mai 2015 av Coolaid
nyher Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 Dump henne. Hun bruker deg bare som lommebok og for å holde orden i huset. Anonymous poster hash: 40b01...4dd Hvordan fikk ut så mye informasjon ut av denne teksten? 2
Sannerlig Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Bytt henne ut med noe fra Skeidar. De har vel massasjestoler der til en grei penge. Eller så får du snart ta praten med henne, og få snakket ut om det som kanskje plager henne. Sexangst, prestasjonsangst mm, kan være så meget. Til og med at hun ikke finner deg spesielt attraktiv. Eller at hun bare er slik, har du tenkt på det? Uansett håper jeg du tar tak, og finner ut av det for din skyld. Endret 21. mai 2015 av Sannerlig
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #15 Skrevet 21. mai 2015 Herrejesus. Tydelig at du ikke forstår kvinner enda... hvorfor gå for et middelmådig litt, forresten ? Har du ikke lest innlegget mitt, eller forstått det? - Dere fikk en "oppskrift".. følg den. Hør på meg nå og tro på meg senere. Er jo tydeligvis det som er tilfellet her i tråden. Er det da verdt det, eller skal man se etter grønnere gress? Jeg skjønte hva oppskriften din er. Det er å tilfredstille dama enda mer slik at hun gir deg sex ut av veldedighet. Det endrer ikke det faktum at hun ikke har lyst på deg til å begynne med. Du prøver forhandle frem tiltrekning og seksuell lyst. Det kan ikke forhandles frem. Selvsagt kan det fungere nå og da, men hver gang? Skal han jobbe seg ihjel hver gang for å få del i middelmådig saccosekk sex? Det får da være måte på. Anonymous poster hash: 6d48e...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #16 Skrevet 21. mai 2015 Er jo tydeligvis det som er tilfellet her i tråden. Er det da verdt det, eller skal man se etter grønnere gress? Jeg skjønte hva oppskriften din er. Det er å tilfredstille dama enda mer slik at hun gir deg sex ut av veldedighet. Det endrer ikke det faktum at hun ikke har lyst på deg til å begynne med. Du prøver forhandle frem tiltrekning og seksuell lyst. Det kan ikke forhandles frem. Selvsagt kan det fungere nå og da, men hver gang? Skal han jobbe seg ihjel hver gang for å få del i middelmådig saccosekk sex? Det får da være måte på.Anonymous poster hash: 6d48e...4ce Hos meg kommer lyst av at jeg har det bra i forholdet. Sexlyst kommer altså ikke av mannen alene, men av forholdet. Jeg tviler på at jeg er den eneste kvinnen som har det slik. Anonymous poster hash: 5f419...0cb 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #17 Skrevet 21. mai 2015 Hos meg kommer lyst av at jeg har det bra i forholdet. Sexlyst kommer altså ikke av mannen alene, men av forholdet. Jeg tviler på at jeg er den eneste kvinnen som har det slik.Anonymous poster hash: 5f419...0cb Vil det si at sexlysten er ikketilstedeværende når du er singel? Anonymous poster hash: 94f0a...ad6 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. mai 2015 #18 Skrevet 21. mai 2015 Er jo tydeligvis det som er tilfellet her i tråden. Er det da verdt det, eller skal man se etter grønnere gress? Jeg skjønte hva oppskriften din er. Det er å tilfredstille dama enda mer slik at hun gir deg sex ut av veldedighet. Det endrer ikke det faktum at hun ikke har lyst på deg til å begynne med. Du prøver forhandle frem tiltrekning og seksuell lyst. Det kan ikke forhandles frem. Selvsagt kan det fungere nå og da, men hver gang? Skal han jobbe seg ihjel hver gang for å få del i middelmådig saccosekk sex? Det får da være måte på. Anonymous poster hash: 6d48e...4ce Er du en mann? Det er ikke veldig hard jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #19 Skrevet 21. mai 2015 Er du en mann? Det er ikke veldig hard jobb. Hele premisset om at man skal jobbe for å vinne hennes gunst er unødvendig. Da blir det til at han får sex, istedet for at hun har lyst på sex med han. Ser du forskjellen? Anonymous poster hash: 6d48e...4ce 1
Nemigirl Skrevet 21. mai 2015 #20 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Kanskje du gjør en dårlig jobb... Når man skal pule en kvinne begynner det hele lenge før med å pule hjernen hennes. Har du tenkt på at du ikke dekker hennes behov for forføring, intimitet, oppvarming, kjærlighet, ømhet osv slik at hun og kroppen hennes blir klar og mottakelig for det som du ønsker skal skje? Snakk med henne. Vær interessert i hva hun ønsker seg, hvordan hun har det, i stedet for å sette fokus på dine behov. Ofte trenger kvinner trygge rammer for at sex skal fungere, Hvordan er hverdagen og forholdet deres sånn ellers ? Forøvrig tror ikke jeg at jeg at dama hadde blitt noe særlig kåt av at jeg beskrev henne som en "saccosekk"...... WOW - og dette kommer fra en mann? Jeg er faktisk mektig imponert Kan garantere (trolig også på vegne av størstedelen av mine medsøstre) at du har forstått MYE om kvinner på generell basis. Alt handler ikke om sex - og selv sex handler i hovedsak sjelden om sex alene. Så enkelt, men likevel komplisert, er det bare. Å oppdage at det finnes menn som ikke bare erkjenner, men også til dels synes å forstå kompleksiteten i dette gir et ørlite lysglimt i den ellers så bekmørke tunnelen. Tusen takk, Coolaid, you made my day Håper dama di vet hvor heldig hun er dersom det er sammenheng mellom liv og lære på hjemmefronten også Endret 21. mai 2015 av Nemigirl 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå