AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Har det noe å si for tilfredsstillelsen for dama? Min er bøyd slik at penishodet peker nedover når den er stiv. Jeg føler det er mest normalt at det er motsatt, at det peker oppover? Med tanke på g-punkt hos dama, er det så enkelt som at min kanskje passer best i doggy, mens de med motsatt bøy passer best i misjonæren? Anonymous poster hash: 9f6af...16f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Er kanskje mer vanlig med opp enn ned(i alle fall det jeg har sett mest), men hva en dame liker er så utrolig forskjellig at man nesten bare må prøve seg frem:) Noen synes at press direkte på gpunktet er for mye, mens andre ikke synes det. Anonymous poster hash: 4969b...ef0
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Bøyd penis er vanlig men du er helt klart inne på noe ang g-punktet der. Penisen din er nok god uansett, men da vet du ihvertfall at buens funksjon kan være ekstra godt for g-punktet hennes og bruke det til din og hennes fordel ved å ha mye sex bakfra, det kan være i skje, doggy, at hun ligger med overkroppen opp og du "står" over henne andre veien, mange flotte stillinger å bruke! Anonymous poster hash: 32208...dc8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Bøyd penis funker utmerket. Har selv bøyd nedover og fått damer til å komme både i doggy og misjonær (forskjellige vinkler). Så lenge den ikke gir deg ubehag når du har sex, vil den funke helt fint. Anonymous poster hash: 2ffa0...82f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Min er krum som en banan, krummet nedover. Aldri opplevd dette som noe problem. Angående g-punkt virker det som ved dyp penetrering så blir det bra med stimulans. Anonymous poster hash: 08f21...206
DeLorean Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 (endret) Jeg har aldri fått inntrykk av det. Min er ganske bøyd og har fått høre at jeg har truffet noen riktig gode punkter hos dem jeg har hatt sex med. Endret 22. mai 2015 av DeLorean
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå