Gå til innhold

Noen andre som sliter med ansiktsmerter?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Overskriften sier det vel egentlig. Jeg lurer på om det er noen andre her med erfaringer. Jeg tror ikke jeg har trigeminusnevralgi. Men trigeminusnerven er helt på tur etter nedkjøling (vært ute i kjølig vær og/eller vind) og så oppvarming. Til å bli gal av.... :( Veldig vondt og legger en demping på alle uteaktiviteter med en alltid overhengende fare for en halvtime/time med smerter etterpå. Og det blir bare verre..

Jeg er henvist til nevrolog, men det tar antakeligvis mange måneder før jeg får time.

Lyst til å finne noen likesinnede.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tips, Kårky :)

Kjipt å høre at du har vondt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...