AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Hei! Jeg har fått meg to store "kviselignende kuler", som kommer av barberinga nedentil. Jeg har hadd det tidligere, og de gikk jo bort. Likevel er jo dette vondt og ubehagelig, iallfall når det er TO STK! Noen med erfaringer rundt dette som har noen beroligende ord eller tips å komme med? :-) Anonymous poster hash: afb3b...70d
Maddebs Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Kan være "kong" altså veldig veldig store kviser. De går bort av seg selv, men er smertefulle. Det beste er å la de være i fred, men det kan hjelpe å sette på plaster så de har litt beskyttelse mot trusekant evt bukse. Er det eneste jeg har å komme med desverre! Håper det går over fort for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå