Gå til innhold

HJELP!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har fått meg to store "kviselignende kuler", som kommer av barberinga nedentil. Jeg har hadd det tidligere, og de gikk jo bort. Likevel er jo dette vondt og ubehagelig, iallfall når det er TO STK! Noen med erfaringer rundt dette som har noen beroligende ord eller tips å komme med? :-)

Anonymous poster hash: afb3b...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være "kong" altså veldig veldig store kviser. De går bort av seg selv, men er smertefulle. Det beste er å la de være i fred, men det kan hjelpe å sette på plaster så de har litt beskyttelse mot trusekant evt bukse. Er det eneste jeg har å komme med desverre! Håper det går over fort for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...