Gå til innhold

Gutter og menn: Hva synes dere om denne kroppen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når vi hører om strekkmerker og mammamage så er det nok en del som automatisk tenker at det er snakk om noen kilo for mye, men noen av oss er slanke med mammakropp. Noen ganger tenker jeg at det nesten er verre, sett med samfunnets øyne, for da er operasjon siste instans... Kanskje en beinhard diett for å få bort alt fett ettersom det vises med en gang med så slapp hud.

Uansett, hva synes dere om en slik kropp?

http://www.aftenposten.no/familieogoppvekst/Alle-liker-Josefines-mage-539447_1.snd

Anonymous poster hash: 19e86...e7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk Gud for doggystyle.

Anonymous poster hash: 1f2b4...539
  • Liker 10
Skrevet

Hun er da helt ok.

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Ekkelt!
Kan ikke en gang tenke meg hvor nasty det må være å ta på det der!
Usj!

Gjest Belle âme
Skrevet (endret)

.

Endret av Belle âme
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at eg er så dritalei alle "Se, eg er ikke fotballfrue! Eg er ikkje perfekt!" Kvinnfolka: oppmerksomhetssjuke høner heile gjengen.

Hæ?

Anonymous poster hash: c41f9...672

AnonymBruker
Skrevet

Løs hud trekker seg som regel tilbake etter en stund. Kroppen er fantastisk slik.

Damen i artikkelen har både fått navlebrokk og en magemuskel som er revet i stykker. Slikt kan skje under svangerskap, men det er ikke akkurat noe som skjer med alle.

Det jeg mener (ja, jeg er kvinne, sorry for at jeg svarer i tråden din) er at alle mødre skal faktisk tenke over at de har gått gjennom et eller flere svangerskap og om det synes litt på magen, hva så? Skal vi gå gjennom et liv og være kjemperedd for å få litt strekkmerker og arr? Hva slags liv er det da? Jeg har fingre som er fulle i arr og er ganske deformerte og jeg har en mage som er operert i og har arr på seg. Men jeg har en kropp som fungerer og jeg har en mann som elsker meg, så hva betyr vel litt arr da?

Arr og strekkmerker er tegn på at kroppen lever er liv. Og jeg skjønner ikke dette behovet folk har av å legge ut bilde av kroppen sin på instagram uansett om den er perfekt eller ikke etter et svangerskap. Hva er det man prøver å vise egentlig? Og hva er det du egentlig lurer på TS? Kvinnen har født to barn og har dermed to barn hun elsker over alt på jord og som elsker henne tilbake. Hvem i bryr seg om noen overfladiske drittunger på KG som sier at de ikke ville hatt sex med henne for det?

Og sånn som damen i artikkelen sier så er hun lykkelig, og plastisk kirurgi kan ikke forandre særlig mye. Hun er den hun er uansett, og det er flott hun omfavner det.

Anonymous poster hash: 3cf50...367
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig hvordan disse folka og overvektige hele tiden skal få artkkelplass: se på meg jeg er feit, jeg er rar, og så plutselig HURRA for deg for at du er UGLY. Mens hvis noen er fra naturens side slank eller normalvektig skal de ikke vises noen nåde. Da er de UNDERVEKTIG og UNORMALE. De er aliens.

Anonymous poster hash: aa501...c7d
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Pent er det jo ikke. Grunnen til at hun "hylles" er jo at det krever mot å stå frem slik. Og grunnen til at det krever mot er rett og slett at det ikke er pent.

Så jeg synes spm. ditt blir veldig feil. Det er da gitt at dette ikke er attraktivt, spesielt for utenforstående menn som objektivt ser på utseende. Poenget er at uforutsette ting kan skje i forbindelse med svangerskap. Denne kvinnen er vel sammen med en mann som forhåpentligvis er glad i henne likevel, så andre menns meninger er ikke veldig relevant.

Anonymous poster hash: 28c8d...581
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er vel en ganske vanlig mage etter svangerskap det der. Tror det er mer innenfor normalen enn alt vi ser i magasinene.

Anonymous poster hash: eafef...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det er normalt og alt det der. Bla, bla, bla. Stilte bare et enkelt spørsmål. Registrerer at det er enkelte som faktisk klarer å svare, da. Gratulerer til disse. En bragd her på kg.

Hører gjerne fra flere. Jeg er singel og har sånn mage som henne, bare litt mindre fett. Lurer bare på hva jeg kan vente meg av reaksjoner. Har ikke vist denne kroppen til en mann før. Det er sårt, og litt skummelt.

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, når huden er såpass skadet så trekker den seg ikke tilbake slik at den blir fin igjen. Har vært slik noen år nå. Bare til info, til den som sa dette lenger opp her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det er normalt og alt det der. Bla, bla, bla. Stilte bare et enkelt spørsmål. Registrerer at det er enkelte som faktisk klarer å svare, da. Gratulerer til disse. En bragd her på kg.

Hører gjerne fra flere. Jeg er singel og har sånn mage som henne, bare litt mindre fett. Lurer bare på hva jeg kan vente meg av reaksjoner. Har ikke vist denne kroppen til en mann før. Det er sårt, og litt skummelt.

Du vil antakeligvis få litt ulike meninger fra unge, single menn og eldre menn som har barn. Sistnevnte er jo litt mer informert om hvordan kroppen forandrer seg både under graviditet og etter og har en litt annen toleranse da de har sett det på kloss hold. En singel fyr på 25 har kanskje aldri sett en slik kropp tidligere. Jeg ville valgt menn deretter.

Anonymous poster hash: 28c8d...581

• Liker 3
Gjest gjestvest
Skrevet

Her lærer man litt av hvert. Dette visste ikke jeg. Notere, notere.

Skrevet

Det var stygt som faen. Helt latterlig at sånt skal hylles.. Sosiale medier er fult av idioter

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes hun er råtøff som tør å stå fram med dette, bare viser at ikke alle er perfekte.

Tenk om noe lignende skjedde med deg...?

Liker du ikke det du ser, så ikke stirr på kroppen som du synes er ekkel..
Jeg synes det er verre med folk som nistirrer på andre som skiller seg ut..
La folk være seg selv, la dem få vise seg fram uansett hvordan de ser ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun er råtøff som tør å stå fram med dette, bare viser at ikke alle er perfekte.

Tenk om noe lignende skjedde med deg...?

Liker du ikke det du ser, så ikke stirr på kroppen som du synes er ekkel..

Jeg synes det er verre med folk som nistirrer på andre som skiller seg ut..

La folk være seg selv, la dem få vise seg fram uansett hvordan de ser ut :)

Da er plastisk kirurgi veien å gå. Har man et problem så fikser man det. Man drar ikke offerkortet og søker sympati og ber andre mennesker endre sine meninger. Stygt er stygt. Har man et problem med at man er stygg så må man gjøre noe med det selv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo bare gi opp menneskeheten etter disse trådene.

Anonymous poster hash: 62798...39c
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Synes ikke det er pent. Men er fullt klar over at en kvinnes kropp kan forandre seg mye etter fødsler. Jeg har vært sammen med en kvinne som hadde et glassøye, det var ikke pent når hun tok det ut, men vi hadde det jammen morsomt når hun gjorde det :laugh: ( vi begge lo av det)

Kjenner jeg begynner å bli litt lei av slike hylle-artiker av ulike kroppsdeler på kvinner. Hva blir neste, en mor som tar bilde av sin rumpe for stolt å vise fram hemoroidene hun fikk etter svangerskapet :fnise:

Endret av fotosyntesen
  • Liker 1
Skrevet

Da er plastisk kirurgi veien å gå. Har man et problem så fikser man det. Man drar ikke offerkortet og søker sympati og ber andre mennesker endre sine meninger. Stygt er stygt. Har man et problem med at man er stygg så må man gjøre noe med det selv.

Ja du mener det er stygt...

Jeg synes ikke det er noe stygt, men så har jeg kanskje sett verre ting, slik at strekkmerker er bare barnematen, som ja, går an å fikses på.

Men det er jo nesten samfunnet idag som mener at dette er stygt og man bør dekke seg til om de ikke ser helt normal ut.

Og det er så feil.

Hva om man ikke vil ty til plastisk kirurgi, må man da skjemmes av kroppen resten av livet? Eller tørre å stå fram og være stolt av den kroppen man har...

Men...når vi er gamle nok, så vil jo de fleste av oss få rynkete hud og se ut som uttørkete rosiner hele gjengen :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...