Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #1 Skrevet 29. august 2004 Heisann! Jeg er singel og hadde for første gang på utrolig lenge en kar med hjem fra byn i helga.Kjenner han litt fra før... Problemet er at han hadde en litt stor penis og vi klarte ikke å gjennomføre samleie til det gikk for han... Jeg fikk orgasme ganske tidlig, og da er jeg på en måte "mettet" og har litt problemer med å bli våt igjen. Han gjorde så utrolig mye på meg og jeg gjorde ingenting på han...litt nervøs! Men han her liker jeg egentlig godt og vi treffes av og til ute! Vet det er barnslig å spør om dette men det er lenge siden jeg har opplevd dette,men menn blir vell ikke sure om de ikke får seg noe?? Han la igjen kondomene hos meg da men...oæææ... jeg vil at det skal skje igjen,men jeg har ikke hørt noe fra han...han pleier alltid å sende en sms liksom... Men nå lurer jeg på om han er sur forde at jeg syns det var litt vondt...faen... :veldigsur:
Gjest Kvinne 31 Skrevet 29. august 2004 #2 Skrevet 29. august 2004 Synes du høres heldig ut jeg! Det ble tross alt noe på deg. Kanskje den føltes stor første gangen, men etterhvert venner du deg nok til det. Si ja takk, da vel? Jeg skulle ønske det var meg som traff på en mann med en stor en jeg! Stå på!
Gjest Sjokkidorisei Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Han fikk kanskje på nytt bekreftet at han har en stor pikk som tross alt fikk det til å gå for deg raskt. Innerst inne er han litt stolt. Han syntest sikkert at det var litt dumt at han ikke fikk komme under samleiet, men han fikk kanskje runket seg frem? Av deg eller selv? Uansett, jeg hadde ikke blitt sur og jeg er sikker på at han ikke ble det heller. Har du lyst på han igjen så kan du jo sende han en sms hvor du sier at du vil kjenne den store kuken hans igjen og at det denne gangen er din tur til å gi han en behandling? Ellers så kan du jo "takke for i går" og spørre om han har lyst å gjenta det en annen gang.. Og nervøsiteten henger vel godt sammen med spenningen...
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Det er jo heller ikke uvanlig at menn ikke kommer når de har en ons etter en kveld på byen. Alkohol er jo ikke akkurat noe hjelpemiddel akkurat der! Kanskje føler han også at han har feilet, fordi han ikke klarte å komme? Jeg hadde en ons der ingen av oss kom. Etter det var det så vidt mannen hilste på meg. Først to år senere, en kveld han var litt brisen, kom han bort til meg og unnskyldte seg og lurte på om han ikke fikk lov å rette opp inntrykket! Han hadde rett og slett vært for flau til å snakke med meg, og så hadde jeg trodde han var sur/overlegen! En annen grunn til at du ikke har hørt fra ham er jo at det tross alt bare var søndag, da du skrev innlegget. De færreste menn jeg kjenner kontakter en ons-kvinne dagen etter. Spesielt ikke om de er trøtt og fyllesjuk i tillegg...
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 jamen han var edru og jeg var full... hehe..merkelig egentlig... Jeg fikk orgasme av oralsex og at han fingret meg! Og jeg runket han ikke en gang!! staaakkars.... Men jeg var nervøs da... :-(
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #6 Skrevet 30. august 2004 jamen han var edru og jeg var full... hehe..merkelig egentlig... Jeg fikk orgasme av oralsex og at han fingret meg! Og jeg runket han ikke en gang!! staaakkars.... Men jeg var nervøs da... :-( Ja, jeg hadde følt meg snurt hvis jeg ikke fikk en orgasme ved en ons, og muligens han også.
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #7 Skrevet 30. august 2004 Shit!!! :o Jamen det der er egentlig ganske feil! Jeg pleier sjelden å få orgasme og hadde ikke blitt sur om jeg ikke hadde fått det! Hvorfor er det sånn at det er alltid mennene som skal få orgasme? Der har aldri skjedd at jeg har vært med en fyr og det ikke har gått for han, og når han var reist tenkte jeg at det var liksom ikke skikkelig!følte jeg ikke kunne kalle det sex forde at det ikke gikk for han,men det er jo helt feil av meg og tenke sånn... Jeg sa det jo til han da at jeg følte meg litt teit for at jeg ikke hadde gjort noe på han og sånt og da sa han:det går bra!det er jo sånn d skal være!!" as if,tenkte jeg,men så sa han,"jeg legger kondomene igjen her jeg...gidder ikke ta med de hjem igjen!" hmm...
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 jamen han var edru og jeg var full... hehe..merkelig egentlig... Jeg fikk orgasme av oralsex og at han fingret meg! Og jeg runket han ikke en gang!! staaakkars.... Men jeg var nervøs da... :-( Hei.. Det er her feilen ligger - det er bare å ta tak i saken, bokstavelig talt. Vi menn foretrekker mye heller at dere gjør det "galt", enn at dere ikke gjør noe i det hele tatt. Vi kan jo rettlede underveis. Det er veldig frustrerende å gjøre hele jobben med å tilfredstille kvinnen når man ikke får noe respons tilbake - altså ingen interesse for å gjøre gjengjeld. Sikkert mange kvinner som har samme erfaring med "tøm og røm"-menn. Mitt råd til deg er å sende ham en sms hvor du tilbyr deg å "gjøre gjengjeld" for sist....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå