Gå til innhold

2 mnd etter voldtekten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er fremdeles helt ødelagt psykisk og fysisk Er det normalt??. Skolen går til helvete og jeg klarer ikke møte. I dag skulle jeg hatt heldagsprøve og er mildt sagt FORBANNA på meg selv som ikke kom. Lå og vridde meg hele natten og drømte om voldtekten. Orka bare ikke tanken på analyser hele dagen for var så tung i hodet. Sa til læreren min at jeg var sliten bare. Begynnr bli lei av å plage henne med hvorfor jeg er vekk hele tiden. Men virker som ho tror det går over og det irriterer meg og. Sa til henne i dag at det egentlig ikke gikk greit, men svarte igrunn ikke.. selv om ho spurte selv

Nå vurderer jeg å reise bort, først må jeg bare kutte meg selv i stykker fordi jeg fortjener det. Jeg bestilte en tur for lenge siden men føler det er totalt feil av meg å reise bort nå? Tør ikke akkurat fortelle læreren min at jg stikker på ferie. Hva kan man si? Etter å ha vært borte mange dager, men har jo likevel vært pga psyken, politiavhør osv.. Men tror jeg kan trenge det, ferie altså. Pleier å glemme problemene mine hjemme i norge.. og jeg liker være åpen mot lærerne mine, siden de gjør så mye for meg og etterlyser meg til og med etter en dag..

aarg.. er så jævelig forbanna og lei meg. måtte få klage til noen! :(:grine:

Anonymous poster hash: 9be5b...695
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

andre grunner til at jg ikke klarer skolen er at jeg drikker så mye at jeg blir sliten i dagevis.. dette går selvfølgelig utover både meg, skolen og andre avtaler i tilegg

AnonymBruker
Skrevet

Får du hjelp? Jeg har selv blitt voldtatt og etter 2 mnd var jeg fortsatt i sjokk og visste ikke hva som hadde skjedd. Det var faktisk etter 2 mnd at jeg innså det og det var da jeg fikk en knekk, men da var det akkurat blitt sommerferie faktisk så jeg var ganske heldig sånn sett.

Anonymous poster hash: 4bb24...63e
AnonymBruker
Skrevet

Får du hjelp? Jeg har selv blitt voldtatt og etter 2 mnd var jeg fortsatt i sjokk og visste ikke hva som hadde skjedd. Det var faktisk etter 2 mnd at jeg innså det og det var da jeg fikk en knekk, men da var det akkurat blitt sommerferie faktisk så jeg var ganske heldig sånn sett.

Ja går hos psykolog, men vi snakker lite om det! men ingen forstår jo hvordan det er uten å ha blitt voldatt selv og jeg slittt ekstremt mye etterpå og føler jeg ikke bare kan skylde på den jævla voldtekten hver gang!!! verden går ikke bare forbi for meg. og jeg glemmer ikke. Men det er den sin feil. Før hadde jeg knekker og, (sliter mye med depresjon osv) men de knekkene kom ca 1 gang i mnd og gikk fortere over. Nå går det ikke over! blir GAL

AnonymBruker
Skrevet

Ja går hos psykolog, men vi snakker lite om det! men ingen forstår jo hvordan det er uten å ha blitt voldatt selv og jeg slittt ekstremt mye etterpå og føler jeg ikke bare kan skylde på den jævla voldtekten hver gang!!! verden går ikke bare forbi for meg. og jeg glemmer ikke. Men det er den sin feil. Før hadde jeg knekker og, (sliter mye med depresjon osv) men de knekkene kom ca 1 gang i mnd og gikk fortere over. Nå går det ikke over! blir GAL

Hvis du føler dere snakker lite om det bør du ta dette opp med psykologen. Så kan dere snakke mer om det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du føler dere snakker lite om det bør du ta dette opp med psykologen. Så kan dere snakke mer om det.

men jeg sa jeg ikke ville.. tror ikke han vil presse..

AnonymBruker
Skrevet

Da forteller du han at du gjerne vil prate om det nå. Du vil bruke mye lenger tid på å bearbeide dette om du ikke prater om det..

Anonymous poster hash: 1261d...74f

AnonymBruker
Skrevet

Da forteller du han at du gjerne vil prate om det nå. Du vil bruke mye lenger tid på å bearbeide dette om du ikke prater om det..

Anonymous poster hash: 1261d...74f

Dette som står her er jeg enig i. Du kan selvsagt forandre mening.

Da jeg ble voldtatt ville jeg ikke snakke om det i det hele tatt til psykologen. Så vi snakket aldri om det. Men det hjalp bare å være der med en dame som lyttet til meg og jeg visste jeg kunne snakke med. Vi snakket bare om alt mulig rart, og det fungerte veldig fint for meg.

Folk er veldig forskjellige og dette vet psykologene. De vil ikke presse, men du må si fra at du nå er klar for å snakke mer om det :) Da kan du få mer ut av timene hos psykologen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...