AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #21 Skrevet 20. mai 2015 Til tider angrer jeg på barna mine. Eller kanskje mer at jeg valgte å få dem, å miste friheten og ansvarsløsheten - den kommer aldri tilbake på samme. Når livet er litt altoppslukende og jeg skulle ønske jeg kunne dra ut når som helst, eller hoppe i sofaen fredag kveld, se film til langt på natt og sove lenge dagen etterpå så stikker det kraftig. Ellers angrer jeg på veldig lite!Anonymous poster hash: 98e5d...65b Vil bare gi deg en klem og si at det er veldig deilig og befriende å høre noen være ærlige om denne saken!! At det å få barn ikke alltid er like rosenrødt. Tusen takk! Anonymous poster hash: 0b57b...d0d 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #22 Skrevet 20. mai 2015 Vet ikke om denne får stå, men jeg angrer på at jeg ikke drepte mamma da jeg var yngre og under den straffbare lavalder. Tenkte på det allerede som barneskoleelev. Går i behandling, for mamma har ødelagt meg. Jeg hater henne. Ønsker henne en langsom og smertefull død...Anonymous poster hash: 0b57b...d0d
kjøttmeis Skrevet 20. mai 2015 #23 Skrevet 20. mai 2015 Jeg angrer på lite her i livet. Det jeg har gjort tidligere har gjort meg til den personen jeg er nå, og det er jeg glad for. Men jeg angrer på at jeg oppførte meg litt "kald" mot min kjæreste i fjor sommer. Jeg var ganske nær depresjon i den tiden, men likevel føler jeg meg skyldig for å ikke prioritere han.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #24 Skrevet 20. mai 2015 angrer på at jeg ikke var mer direkte ovenfor en kompis jeg har vært forelsket i i mange år. Frykten for at jeg har inbilt meg interessen i alle de år har gjort at jeg gang på gang har feiget ut når jeg har hatt sjangsen til å si til han hvordan jeg føler det. Dessverre har han nå samboer, hus med henne, og bor på en annen kant av landet. Vi er fortsatt gode venner med daglig kontakt. Men jeg savner han veldig, og er nok egentlig forelsket i han enda. Tenker på han daglig, og gleder meg både til vi sees neste gang og blir veldig glad når han sender bilder. menmen.... satans drittfølelser altsåAnonymous poster hash: 76ac3...a61 Får håpe for deg at de vokser fra hverandre, slik at dere kanskje kan bli sammen. Da uten drama Anonymous poster hash: 3fa57...d7e
Majott Skrevet 20. mai 2015 #25 Skrevet 20. mai 2015 Tenker på dop og prostitusjon med en gang, jeg :o Anonymous poster hash: 6eabb...1f7 Nei, jeg har aldri vært borti noen av delene. Trenger ikke å begynne å gjette, jeg har ikke tenkt å fortelle om det likevel.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #26 Skrevet 20. mai 2015 Jeg angrer på alt jeg har gjort i livet. Angrer på hver eneste beslutning jeg har tatt. Anonymous poster hash: 5aeab...cd8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #27 Skrevet 20. mai 2015 alt! bortsett fra utdannelsen min. skulle ha reist mere, skulle ha fått barn tidligere, skulle drevet mere med ridning, skulle fått en psykolog tidligere, slik at jeg kunne rettet opp livet mitt for leeenge siden. tungt å ta tak i alt i voksen alder . lære å ble den man ønsker da. Anonymous poster hash: fe612...d7d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #28 Skrevet 20. mai 2015 Tenker på dop og prostitusjon med en gang, jeg :o Anonymous poster hash: 6eabb...1f7 Dop eller prostitusjon er jo ikke spesielt ille eller syndig. Fra menneskets begynnelse har man jo ruset seg på naturmidler, slik dyr også har gjort i alle år og gjør. Prostitusjon er menneskehetens eldste yrke ved siden av jeger og bonde. Er nok heller utroskap eller backstabbing, det er mere å skamme seg over syns ihvertfall jeg! Anonymous poster hash: c2b16...c46
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #29 Skrevet 21. mai 2015 Father, I have sinned.. Jeg var utro med kjæresten for en stund siden, og det ble slutt Angrer så syyyykt!! Anonymous poster hash: 6eabb...1f7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #30 Skrevet 21. mai 2015 Jeg angrer på at jeg prioriterte rus og fest når jeg burde konsentrert meg om skolen. Det hadde gitt meg en helt annen fremtid enn den jeg lever i nå. Anonymous poster hash: b4df3...bc1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. mai 2015 #31 Skrevet 21. mai 2015 På knekkebrødet. Angrer også på at jeg ikke valgte brødskive Anonymous poster hash: 6eabb...1f7 Du er tilgitt
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #32 Skrevet 22. mai 2015 Var faktisk i går, var en i klassen som spurte om jeg ville være med på kino og jeg takket nei. Jeg er egentlig ikke et kinomenneske, men jeg hadde tid og kaster bort mye penger på annet tull. Vet at hun spurte ikke har så mange venner, tidligere blitt mobbet og er lit rar. Og jeg er jo egentlig i samme situasjonen selv så jeg vet jo hvordan det er og hadde sikkert fått noe ut av sosialiseringen selv. Anonymous poster hash: d8ac4...3af
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #33 Skrevet 25. mai 2015 Jeg angrer på alt jeg ikke har fått gjort så langt i livet, selv om jeg egentlig burde... Anonymous poster hash: cde90...78a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå