Gå til innhold

Father, I have sinned.....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann,

Tenkte å kjøre en aldri så liten "jeg har syndet"-tråd. Den går ut på at vi er åpne om ting i livet vi angrer på og skulle ønske vi gjorde annerledes. Jeg håper vi kan la være å dømme hverandre, og sette pris på hverandres ærlighet :laugh: Alle er velkomne til å skrive det de har på hjertet!

Hva i livet angrer du på at du har gjort?

Det var ei jente på skolen min som kom fra ei lita bygd. Hun var kjempekoselig, og vi fant raskt tonen. Jeg hadde også blitt kjent med to andre fra denne bygda. Jeg merket at hun ble litt stiv i maska hver gang vi møtte på de/jeg nevnte navnene deres. Jeg kuttet henne ut til slutt, da dette ble ekstremt slitsomt.. Fikk etterhvert vite at hun ble ganske kraftig mobbet i bygda, noe jeg ikke visste der og da. Jeg skal innrømme at jeg savner henne. Jeg angrer på at jeg kuttet henne ut.

//Sportsidiot

Edit: usikker på om tråden ligger i riktig kategori.

Endret av sportsidiot
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bless me father for I have sinned, it's been 10 years since my last confession....Erhh...
Mye som kan gå galt på den tiden ja :fnise:

Jeg er lei meg for at jeg til tider har kort lunte ._.
Ingen som egentlig vil være venn med ei kjeftesmelle som blir sint over ingenting, men det er vel kanskje det de tror.. I lange tider går jeg rundt og hører på klaging, drama, sjalusi, furtne og sinte mennesker, men der og da hører de ingenting fra meg før jeg har fått nok og det plutselig renner over :bond:

Jeg er som en vulkan jeg...Går rundt og bygger på ett press uten mulighet å slippe dette ut, før det er for sent.
Og jeg har såret noen av mine beste venner/venninner pga av dette og jeg HATER det...
Det er ikke før det er for sent at jeg innser hva jeg har sagt eller gjort... Heldigvis, skjer dette kanskje 1 gang hvert skuddår..Burde vel egentlig starte med heavy trening for å få utløp mot dette...

Var litt godt å skrive om dette nå :D
Humør fra So-So, til Glad :skratte:

Tør jeg å poste dette :klo: Shit au, ingen bryr seg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg tok makrell i tomat istedefor leverpostei :(

Anonymous poster hash: 6eabb...1f7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg tok makrell i tomat istedefor leverpostei :(

På knekkebrødet. Angrer også på at jeg ikke valgte brødskive :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke gjorde mer (noe) for en barndomsvenninne som ble skikkelig mobbet på barneskolen. Jeg mobbet henne aldri selv, men stod ikke opp for de som gjorde det, som også var mine venner. Jeg tenkte liksom bare at det ikke var så ille, men har nå i ettertid fått vite at hun har slitt/sliter veldig med mobbingen, og når jeg tenker tilbake så skjønner jeg det jo. Heldigvis virker det som at hun har gode og nære venner nå, og familie som støtter henne, så det er bra!

Og så angrer jeg på et par-tre stykker jeg har hatt sex med, som er i samme vennegjeng som eksen (de er ikke nære, men i samme gjeng). Jeg vet ikke hva han eventuelt vet, så jeg holder meg bare så langt som mulig unna.

Anonymous poster hash: 1bf53...8e1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg slo opp med eksen :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg var med på å mobbe en person på u-skolen:S

AnonymBruker
Skrevet

Ho'oponopono :hjerte:

Anonymous poster hash: 1cec9...e99
Skrevet

Ingen flere?

//Sportsidiot

AnonymBruker
Skrevet

angrer på at jeg ikke var mer direkte ovenfor en kompis jeg har vært forelsket i i mange år.
Frykten for at jeg har inbilt meg interessen i alle de år har gjort at jeg gang på gang har feiget ut når jeg har hatt sjangsen til å si til han hvordan jeg føler det.

Dessverre har han nå samboer, hus med henne, og bor på en annen kant av landet. Vi er fortsatt gode venner med daglig kontakt. Men jeg savner han veldig, og er nok egentlig forelsket i han enda. Tenker på han daglig, og gleder meg både til vi sees neste gang og blir veldig glad når han sender bilder.

menmen.... satans drittfølelser altså

Anonymous poster hash: 76ac3...a61
Skrevet

Angrer på at jeg var med å mobbet en jente på ungdomsskolen. Mobbet henne aldri direkte, men jeg sa heller ikke i fra til noen.
Angrer på at jeg ikke jobbet hardere på vgs, fikk for lavt snitt til å komme inn på den skolen jeg ville og måtte flytte halve landet for å gå skole.
Angrer på at jeg har kastet bort alt for mye tid på gutter som var drittsekker.

Angrer på at jeg har brukt alt for mye penger på festing og dritt slik at jeg må vente 1-2 år før jeg kan kjøpe meg større leilighet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på et par jeg endte i seng med.

Angrer på noen jeg valgte å stole på.

Anonymous poster hash: d8c8e...225

Skrevet

Jeg angrer på så mye at jeg aner ikke hvor jeg skal starte!

Tar bare det jeg kommer på nå

Jeg angrer på alle jeg har hatt sex med bortsett fra kjæresten min(alt annet var fyllesex og ons) dette holder meg faktisk mye våken om nettene fordi jeg lett får angst av å tenke på hvor kleint alt var

Jeg angrer på at jeg ikke tok mer vare på kroppen min i løpet av ungdomsårene.. Jeg trente for hardt og ødela kroppen min

Jeg angrer på at jeg var ganske bitch fra 6 til 9endeklasse.. Jeg lot mitt indre sinne gå utover andre.. Og jeg var veldig flink til å tro at jeg var bedre enn alt og alle

Jeg angrer på hvordan jeg har oppført meg mot kjæresten min til tider (og fortsatt kan gjøre). Jeg er flink til å være "care" og kan ofte oppfattes som en følelsesløs person. Mye av dette er fordi jeg er konstant sliten og stenger mye følelser ute fordi jeg ikke orker å ha noe med de å gjøre... Jeg lover å bli en bedre kjæreste!

Jeg angrer på alle fylleturene der jeg har fått i meg alt for mye drikke, dette holder meg også ofte våken om nettene.. Jeg blir et rent monster fra helvete noen ganger, fordi når jeg drikker så kommer alle følelsene som jeg ofter stenger inne ut i det fri og jeg får rett og slett ikke noe filter på hva jeg gjør eller sier.. jeg drikker SJELDENT av den grunn)

Jeg angrer på at jeg ikke tok vgs mye mer seriøst. Karakterene mine er latterlige i forhold til hva jeg egentlig kan.

Jeg angrer på hvordan jeg oppførte meg mot foreldrene mine igjennom ungdomstiden..

Ahh er så mye mer jeg kunne sagt, men jeg får komme tilbake til det senere haha

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort mye jeg angrer på, men det er for grovt til å skrive om her!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til tider angrer jeg på barna mine.

Eller kanskje mer at jeg valgte å få dem, å miste friheten og ansvarsløsheten - den kommer aldri tilbake på samme. Når livet er litt altoppslukende og jeg skulle ønske jeg kunne dra ut når som helst, eller hoppe i sofaen fredag kveld, se film til langt på natt og sove lenge dagen etterpå så stikker det kraftig.

Ellers angrer jeg på veldig lite!

Anonymous poster hash: 98e5d...65b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort mye jeg angrer på, men det er for grovt til å skrive om her!

Skriv som anonym :laugh: Nysgjerrig!

AnonymBruker
Skrevet

Til tider angrer jeg på barna mine.

Eller kanskje mer at jeg valgte å få dem, å miste friheten og ansvarsløsheten - den kommer aldri tilbake på samme. Når livet er litt altoppslukende og jeg skulle ønske jeg kunne dra ut når som helst, eller hoppe i sofaen fredag kveld, se film til langt på natt og sove lenge dagen etterpå så stikker det kraftig.

Ellers angrer jeg på veldig lite!

Anonymous poster hash: 98e5d...65b

Årh, dette er noe jeg er mest redd for å angre på hvis jeg skulle valgt å få barn. Setter så stor pris på friheten jeg har nå..

Anonymous poster hash: 0bdac...7b5

Skrevet

Skriv som anonym :laugh: Nysgjerrig!

Never ever! Ikke engang som anonym vil jeg fortelle det. Jeg har ikke drept eller skadet noen, men har gjort ting som ikke egner seg å snakke om.

Skrevet

Jeg angrer på veldig lite i livet mitt, ettersom det har gjort at jeg er den jeg er idag, og at jeg tar bedre valg i dag.

Men jeg angrer på at jeg var med å mobbet ei på ungdomsskolen. Aldri fysisk, men vi var veldig slemme. Det var på grunn av min egen usikkerhet at jeg gjorde det, fordi jeg var blitt mobbet selv tidligere.

Men idag så synes jeg at jeg var utrolig fæl, jeg visste hvor vondt det gjorde og jeg gjorde det samme mot noen andre. Jeg liker å se på meg selv som et empatisk menneske, men på den tiden så hadde jeg tydeligvis lite av det.

Nå har jeg et barn jeg skal lære at mobbing ikke er greit, rett og slett uakseptabelt. Men kommer til å føle meg hyklersk, og som et dårlig forbilde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Never ever! Ikke engang som anonym vil jeg fortelle det. Jeg har ikke drept eller skadet noen, men har gjort ting som ikke egner seg å snakke om.

Tenker på dop og prostitusjon med en gang, jeg :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...