AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Lå å skulle sove i går. Begynte å tafse litt på kjæresten min og stryke han litt over pungen. Snudde meg rundt og prøvde å kline med han da han forsiktig dyttet hodet mitt nedover fordi han ville bli sugd. Jeg dro meg opp igjen og sa at han ikke hadde dusjer på mange timer og at vi kunne jo bare kose litt. Han forsøkte igjen å dytte meg ned og jeg sa litt kvassere at jeg ikke ville da han ble svett der nede når han ikke hadde dusjet på seks timer og hadde vært ute å gått. Neiiida sier han og dytter meg hardere ned. Jeg svarer med å dra meg bort hvorpå han sier "neivel" i en furt tone. Mister helt lysten og ble bare liggende litt før jeg la meg bort. Han sa bare at vi fikk ta det igjen i morgen. Jeg suger han så og si hver Eneste gang til tross for at han ofte glemmer meg når jeg holder på. Sa det til han ganske tydelig på søndag så jeg ikke blir kåt av samme bevegelse på klitoris i fem minutter fordi han er for opptatt med å bli sugd til å tilfredsstille meg... Forstår han synes det er godt men er det greit å drive å dytte hodet ned med makt? Er man pålagt å suge hver gang liksom? Overreagerer jeg her? Merker at jeg har mistet lysten helt på å suge han i kveld for eksempel... Anonymous poster hash: 37f33...22a 1
frk91 Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Nei du overreagerer ikke. Verste som finnes er de som nærmest krever å bli sugd uten å bry seg om å gi noe tilbake. Hvis du ikke har lyst trenger du ikke å suge han, og om han blir sur på deg så er han en liten drittunge. 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Nei du overreagerer ikke! Hva er det med enkelte gutter?? Anonymous poster hash: 71bb3...70f
Gjest Coolaid Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Fortell ham over frokostbordet eller middagen, altså i en ikke seksuell situasjon, at det er langt fra greit å gjøre slikt. Spør ham om han aldri mer har lyst på en sugejobb.... Tenker også at du skriver at han "glemmer deg".... hold litt tilbake og krev litt mer, da får dere bedre sex begge to, ikke bare ham som hele tiden glemmer deg. Det handler litt om at du også må bli litt flinkere til å sette krav og formidle hva du har lyst på selv. Ofte i forhold, spesielt hos yngre mennesker, er det lett for at det blir jenta som prøver å være "flink pike" i sengen..... slutt med det! Over tid så blir du bare misfornøyd og får dårlige følelser...som nå. Fortell ham hva du vil ha og ta ansvar for din egen nytelse.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Nei, du overreagerer ikke. Det er noe dritt med menn som kun vil bli sugd, og som blir gretne om de ikke blir det. Anonymous poster hash: 9aa91...a53
snorreflorre Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 oj,oj.. hele 6 timer siden han hadde dusjet.. så ekkelt... 3
Nuttery Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 oj,oj.. hele 6 timer siden han hadde dusjet.. så ekkelt... Når typen har vært ute og gått osv så er jo det ekkelt. Jeg syntes ikke ballesvette er noe særlig attraktivt å få i munnen i allefall
peppermyntete Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Si i fra i en annen setting hva du synes om dette. Kommunikasjon er den eneste løsningen.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Du overreagerer ikke. Det mest respektløse og kvalme jeg vet om en mann kan gjøre mot meg er å dytte hodet mitt ned mot pikken hans sånn helt ut fra det blå. Det skal være jeg som går ned dit når jeg har lyst, ikke når jeg blir presset til det! Og ja, når jeg opplever sånt press får jeg hvertfall IKKE lyst til å gjøre det hverken da eller senere. Anonymous poster hash: 1be0d...224
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 oj,oj.. hele 6 timer siden han hadde dusjet.. så ekkelt... Vel jeg synes det er ekkelt å suge en penis som har ligget i en trang bokser, gått rundt, kjørt bil, løpt litt, sitti sofaen, på dataen og så blitt kåta opp litt i seks timer. Samboeren er heller ikke super begeistret for å slikke meg hvis jeg har dusjet på morgenen også jobbet i fem timer. For kroppen utgir væsker og lukt over tid.. Har ikke pratet med han om det enda, han har jobbet mye så har egentlig ikke sagt noe til hverandre overhode bortsett fra på sms.. Ts Anonymous poster hash: 37f33...22a
fotosyntesen Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Snakk med han i en annen setting og forklar hva du føler. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så deilig å bli tilfredsstilt av en dame som ikke liker situasjon. Det er jo rett og slett turnoff å se en dame vri seg av ubehag hvis hun skal tilfredsstille meg Hvis da ikke er en makt-trip det er snakk om....men det jo litt utenfor tema og gjerne avtalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå