AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 hei fastlegen min sendte henvisning for utredning for add men jeg fikk avslag hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: b9089...0da
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Vet du hva som ble skrevet i henvisningen? Har du store problemer i hverdagen pga mistenkt ADD, eller klarer du deg fint i studier eller på jobb? Dersom du klarer deg noelunde bra, så vil du nok få avslag. Dersom du sliter i hverdagen har ikke fastlegen gjort dette tydelig i søknaden. Anonymous poster hash: 20f60...d10
Gjest Coolaid Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Kontakt fastlegen din, få legetime hvor dere blir enig om veien videre.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Er jo ikke så mye å gjøre med det, da...helsenorge på sitt beste! Men fastlegen kan klage for deg evt må du gå privat, og det er jo sykt dyrt.. Anonymous poster hash: b6eeb...06f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Du kan klage på avslaget. Anonymous poster hash: 880be...0ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå