Gå til innhold

Avslag hos dps


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei fastlegen min sendte henvisning for utredning for add men jeg fikk avslag hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: b9089...0da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva som ble skrevet i henvisningen? Har du store problemer i hverdagen pga mistenkt ADD, eller klarer du deg fint i studier eller på jobb? Dersom du klarer deg noelunde bra, så vil du nok få avslag.

Dersom du sliter i hverdagen har ikke fastlegen gjort dette tydelig i søknaden.



Anonymous poster hash: 20f60...d10
Gjest Coolaid
Skrevet

Kontakt fastlegen din, få legetime hvor dere blir enig om veien videre.:)

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke så mye å gjøre med det, da...helsenorge på sitt beste!

Men fastlegen kan klage for deg :) evt må du gå privat, og det er jo sykt dyrt..



Anonymous poster hash: b6eeb...06f
AnonymBruker
Skrevet

Du kan klage på avslaget.

Anonymous poster hash: 880be...0ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...