Gå til innhold

Hva kostet den dyreste veska di?


Gjest crazycatlady

Anbefalte innlegg

Jeg har noen vesker som jeg har gitt mellom 1000 og 1500 kroner for. De har ofte vært 50% nedsatt. Holdt på å gi 2000,- ( da nedsatt) for ei Armani Jeans veske, men det var ikke skinn så den ble pent og pyntelig satt tilbake.

Lurer litt på å kjøpe en Tory Burch når salget starter og feriepengene er kommet på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En grå Chanel 2.55 reissue. Husker ikke helt størrelsen, men tror den er 228 ?

Husker heller ikke nøyaktig hva jeg ga for den, men ble jo litt siden den måtte fortolles inn i landet.

Den nest dyreste er vel Fendi Spy veska som var så populær for mange år siden. Kjøpte den i fargen petrol, med nydelig boblete og mykt skinn. Brukte den daglig helt til jeg oppdaget at et eple jeg hadde oppi der var blitt spist av! Jeg hadde hatt mus i veska, og syntes det var såpass ekkelt at veska havnet på øverste hylle i klesskapet og etterhvert på dynga :fnise:

Jeg køper ikke dyre vesker lenger, og bruker daglig en veske mannen kjøpte til meg i Barcelona til i underkant av 4000 kr. Den har supermykt skinn, og jeg har fortsatt litt dårlig samvittighet for at jeg lovet mannen at jeg skulle sende inn tax refund papirene men aldri kom så langt :fnise:

Anonymous poster hash: bd7d6...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Går dere med vesken slik som ALLE bloggere, skuespiller, kjendiser og modeller går med den? Hengene fra midten av armen eller har dere veska på skuldra? Jeg syns det er merkelig og veldig upraktisk å bære veska slik men ser mange hermer etter bloggere og skuespillere. Regner med at ideen bak er at veska skal syns, de er jo levende reklameplakater for disse veskene og betaler de jo ikke selv.

Chanel-Black-Boy-Shopping-Tote-Large-Bag

Som en allerede har nevnt, så er noen av veskene laget for å bæres sånn. Celine Luggage f.eks bærer jeg sånn fordi stroppene er alt for korte til at den kan henge over skulderen. Vesker med lengre stropper bærer jeg over skulderen :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Burberry klassisk sort veske til ca 8000kr. Det er den dyreste tingen jeg har kjøpt som ikke er et møbel eller elektronisk, men det var en gave til meg selv for å stå gjennom noe veldig slitsomt og tidkrevende og i 5 år og dermed nå målet mitt.

Bruker den hver dag.

Anonymous poster hash: 00ccc...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei skinnveske fra The Monte til 1300. Kommer til å ha den i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesp

Går dere med vesken slik som ALLE bloggere, skuespiller, kjendiser og modeller går med den? Hengene fra midten av armen eller har dere veska på skuldra? Jeg syns det er merkelig og veldig upraktisk å bære veska slik men ser mange hermer etter bloggere og skuespillere. Regner med at ideen bak er at veska skal syns, de er jo levende reklameplakater for disse veskene og betaler de jo ikke selv.

Chanel-Black-Boy-Shopping-Tote-Large-Bag

Slik gikk mor med vesken sin på 50- og 60-tallet også ... så dette er ikke noe blogger-fenomen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere med vesken slik som ALLE bloggere, skuespiller, kjendiser og modeller går med den? Hengene fra midten av armen eller har dere veska på skuldra? Jeg syns det er merkelig og veldig upraktisk å bære veska slik men ser mange hermer etter bloggere og skuespillere. Regner med at ideen bak er at veska skal syns, de er jo levende reklameplakater for disse veskene og betaler de jo ikke selv.

Chanel-Black-Boy-Shopping-Tote-Large-Bag

Jeg eier en del skuldervesker på budsjett som jeg henger over skulderen eller på kryss. Men luksusvesken min og et par fine budsjettvesker er laget for å bære slik hun på bildet, og de bærer jeg på den måten. Synes det er fint å gå sånn, veldig elegant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere med vesken slik som ALLE bloggere, skuespiller, kjendiser og modeller går med den? Hengene fra midten av armen eller har dere veska på skuldra? Jeg syns det er merkelig og veldig upraktisk å bære veska slik men ser mange hermer etter bloggere og skuespillere. Regner med at ideen bak er at veska skal syns, de er jo levende reklameplakater for disse veskene og betaler de jo ikke selv.

Chanel-Black-Boy-Shopping-Tote-Large-Bag

Dette er da slettes ikke noe nytt fenomen? Har en del vesker fra blant annet 50-tallet, de skal bæres enten i hånden eller ved albuen. Det helt vanlig å gå med vesken sånn før.

40-tallet

50-tallet

60-tallet

Min dyreste veske er fra Christian Dior. Vintage 80-tallsmodell som kostet rundt 4000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 kr kanskje?

Bruker heller mer penger på en god sekk:)



Anonymous poster hash: 398ea...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flere dyre designervesker før, den dyreste var Chanel timeless classic som kostet 26 000kr da jeg kjøpte den. Men så forandret jeg meg med tiden og innså at jeg ikke ville være med på utviklingen i samfunnet der dyre vesker skal bety noe, så jeg solgte alle og reiste for pengene ;-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bli Saint Laurent til 15500 eller Chole Sally som jeg ikke husker prisen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5500, men siden toll kom i tillegg kom den på ca. 6700 eller noe (dyrt med DHL-shipping ja).



Anonymous poster hash: 1955b...488
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

5500, men siden toll kom i tillegg kom den på ca. 6700 eller noe (dyrt med DHL-shipping ja).

Anonymous poster hash: 1955b...488

Det har ingenting med dhl å gjøre, egentlig. Moms på ei veske til 5500 blir 1375, altså 6875 totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min dyreste er en Marc Jacobs Double Percy i svart, den kostet et sted mellom 2000-2500. Husker faktisk ikke. Veldig fornøyd med den da, bruker den ofte! Har veldig lyst til å investere i en dyr designerveske også, må bare finne en jeg er hundre prosent sikker på at jeg kommer til å bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 5000,- Kjøpte den for lenge siden. Ville aldri ha betalt i nærheten så mye for en veske nå.

//Sportsidiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en veske til 7 eller 800 kr for mange år siden, men den ble ødelagt med en gang. Så jeg holder meg til de som er enda billigere. Kjøpte nettopp en til 199 kr og er strålende fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...