Gå til innhold

Hva kostet den dyreste veska di?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veske fra Moschino til 1500kr

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betalte rundt 5000 kroner for en Dolce&Gabbana for 8 år siden. Like fin enda, og den er mye i bruk.

Det beste er at det er en modell som hverken er pop hos fjortisene, eller hos kinakopi-produsentene. Jeg har kun sett 1 - en - annen person med samme veskemodell på disse 8 årene, og den var i en annen farge.

Anonymous poster hash: 65742...058
Skrevet

Chanel jumbo. Den begynner å bli latterlig dyr.

Samme her. Ga 33.000 for den.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en Decadent på salg i København for et par år siden til 3500,-. Har brukt den praktisk talt hver dag siden og er strålende fornøyd med kjøpet. Ble så lei av at billigveskene sjeldent holdt mer enn et år.

Anonymous poster hash: 1e234...043

Skrevet

Kjøpte en MK Selma til 2700 ,- for 2 år siden. Fortsatt like fin, og jeg har hatt pc, bøker, mat og katt oppi der + vært med meg på mange reiser.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tror jeg gav en tusenlapp for den (inkludert pakking og transport og mva.).

Italiensk skinnveske, farve: maroon, merke: Nicoli.

Skrevet

En Hermes Birkin til rundt 60 000kr

Jeg blir litt fascinert av at noen kjøper vesker til den prisen :)

Kan jeg spørre om dette var noe du sparte lenge til?

Min dyreste veske kostet 400 kroner.

Undrer meg på om jeg hadde kunne kjøpt en veske til flere tusenlapper om jeg hadde hatt en "utømmelig" bankkonto. Tror egentlig ikke det pågrunn av interesse. Har aldri vært så opptatt av vesker.

Skrevet

Har aldri brukt mer enn 300-400 kroner for en veske.

Skrevet

Samme her. Ga 33.000 for den.

Med dagens pris og toll så koster den ca 45.000. Da har jeg trukket i fra vat refund.
Skrevet

300kr, men den finnes ikke slitt :D Til tross for at jeg har hatt den nå i 4år og brukte den ofte før..
Men har egentlig min store elsk på diverse skulderbags :fnise:
(Ja jeg er snål...)

Gjest Evans
Skrevet

3500 kr. Kjøpte en brukt mulberry veske. Ny pris er nå 8600 kr. Utrolig fornøyd. Brukt den så og si hver eneste dag siden jeg kjøpte den. Tidligere eieren var flink til å holde den ved like, så selv om den snart er 9 år så er den like nydelig nå :)

Skrevet

5000 kr. En Michael Kors :) Elske den, og bruker den hele tiden da den rommer både datamaskin og alt mulig annet jeg trenger å dra med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Så du tror at du skal få nypris for ei brukt veske? Ville du gitt det selv? Hva når ingen har hørt om det merket lenger og det er et annet jallamerke som fjortisene jaller etter?

Studentene har det for godt, hvis de kan bruke studielånet på ei veske til flere tusen...

Jeg hadde råd til å ha pølser oppi nudlene mine på lørdager! Det tok 6år å betale ned studielånet i etterkant.

Skal dere!

Anonymous poster hash: 2cd3d...24f

Jeg solgte en veske for par uker siden og fikk 2000 kr mer for den enn det jeg betalte for den i 2013. Og da hadde jeg brukt den ganske mye i 2 år :) Prisen på den vesken i butikken idag er dobbelt så mye som det jeg betalte for den da jeg kjøpte den. Så ja man tjener faktisk godt på vesker fra Louis Vuitton, Chanel, Hermes etc.

Solgte også en annen veske som jeg hadde brukt i 6 mnd, og som jeg fikk 1000kr mer enn det jeg kjøpte den for.

Pris på designer vesker flest stiger ganske mye hvert år, f.eks; Chanel setter opp prisene sine med 20% hvert år, så det sier jo seg selv at man kan selge de for mer enn hva man har kjøpt de for.

Anonymous poster hash: 34c16...2db

Skrevet

Jeg blir litt fascinert av at noen kjøper vesker til den prisen :)

Kan jeg spørre om dette var noe du sparte lenge til?

Min dyreste veske kostet 400 kroner.

Undrer meg på om jeg hadde kunne kjøpt en veske til flere tusenlapper om jeg hadde hatt en "utømmelig" bankkonto. Tror egentlig ikke det pågrunn av interesse. Har aldri vært så opptatt av vesker.

Nei jeg sparte ikke til den, fikk den av samboeren min :)

Skrevet

Kjøpte nettopp en shopper fra Lauren Ralph Lauren. Kostet 1595,- Den dyreste hittil.

Skrevet

278.000. En hermès birkin.

Anonymous poster hash: 2a87c...4e1

Særlig

• Liker 4
Skrevet

En helt enkel, svart veske fra Morris til 299 (på salg, tror den egentlige prisen var 599/699), den er ikke drømmeveska men bruker den til jeg finner en av god kvalitet som jeg kan bruke over tid. Er en blanding av gjerrig, pirkete og kresen på klær og tilbehør så kan hende jeg blir værende med denne en stund fremover, samtidig er jeg ikke aktivt ute på leting etter en veske heller :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min dyreste veske er fra Louis Vuitton, kostet 13 000 kr.

Anonymous poster hash: 91dac...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...