AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Dette er jo en regel som gjelder blant oss voksne, at vi helst bør inviteres av de vi skal på besøk til og ikke invitere oss selv hjem til andre. Hvordan er dette når barna går på de nederste trinnene på barneskolen? Er det da slik at de også ikke skal invitere seg selv hjem til andre, eller blir det annerledes når de er så små? Anonymous poster hash: 94741...178
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 mener du å komme på besøk? Anonymous poster hash: 599fe...144
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Unger inviterer både hverandre og seg selv støtt og stadig, er min erfaring. Så får de større forståelse for slike spilleregler når de blir litt eldre. Anonymous poster hash: aa207...6b0
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Helt greit for unger å spørre om å få komme på besøk. Jeg synes også det er lov blant gode venner i voksen alder, jeg da... Anonymous poster hash: 917fd...b1a 5
Piri Formis Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Hæ? Er det ikke sosialt akseptert å invitere seg selv på besøk? Jeg syns det er helt greit jeg. 4
Boletta Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Jeg inviterer meg selv til folk stadig vekk...? 2
peppermyntete Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Jeg er "voksen", dvs. 22, og jeg inviterer meg selv på besøk og middag hos venner hele tiden! Ser ikke noe problem med det, og spesielt ikke hos barn som ikke har samme forståelsen av problemstillingen. Da er det opp til de voksne å si i fra hvis det ikke passer.
Poserose Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Jeg syns det er koselig om folk inviterer seg hjem til oss Om det ikke passer klarer jeg å si det. Barn kan hvertfall gjøre det, så får det være opp til de voksne å si om det passer eller ikke.
Gjest O.G. Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Dette er jo en regel som gjelder blant oss voksne, at vi helst bør inviteres av de vi skal på besøk til og ikke invitere oss selv hjem til andre. Hvordan er dette når barna går på de nederste trinnene på barneskolen? Er det da slik at de også ikke skal invitere seg selv hjem til andre, eller blir det annerledes når de er så små? Anonymous poster hash: 94741...178 De kommer sikkert for godis, ha isen klar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå