Gå til innhold

Barnevognhjelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt råd og hjelp til dere som har erfaring med disse barnevognene:

- Bumbleride Indie

- Baby Jogger City Mini

- Baby Jogger City Mini GT

Jeg har hatt såkalt vogndilla siste året og synes det er gøy å prøve nye vogner. Har hatt 8 vogner siden september, crazy 😂

Per i dag har jeg nå 4 vogner til forskjellig bruk. En Bugaboo Cameleon som står i gangen og brukes i hverdagen til trilling hjemmefra og rundt i området og en Babyzen Yoyo til flyreiser og kjøpesenterbruk og sånt. Disse to skal jeg beholde uansett.

Da sitter jeg igjen med Bumbleride Indie og Baby Jogger City Mini. Disse to brukes sjelden, Indie på tur i marka og av og til lett jogging, og City Mini når besteforeldre skal ha med vogn (pga lett sammenslåing) og på hytteturer og ferier med bil (siden den er så liten sammenslått). Vurderer nå å selge de to siste og kombinere de i en med å heller kjøpe Baby Jogger City Mini GT. Men hører litt at hjulene ikke er like bra som lufthjul og at den rister ganske mye og ikke har veldig bra demping ift å kjøre i terreng.

Noen som har erfaringer? Kan GT erstatte Indie? Selv om Indie liksom skal ta liten plass i bilen synes jeg Baby Jogger er mye flatere, mindre klumpete sammenlagt.

Anonymous poster hash: 37756...d41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke du tar dette som frekt, for det er ikke slik ment. Men i din situasjon ville jeg klart meg med de vognene jeg har og ikke brukt verken tid, tankekraft eller penger på å bytte eller kjøpe ny. Åtte vogner på et drøyt halvår bør vel holde?

Anonymous poster hash: 1882b...743

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke du tar dette som frekt, for det er ikke slik ment. Men i din situasjon ville jeg klart meg med de vognene jeg har og ikke brukt verken tid, tankekraft eller penger på å bytte eller kjøpe ny. Åtte vogner på et drøyt halvår bør vel holde?

Anonymous poster hash: 1882b...743

Enig, nå er det på tide å gi seg.

Anonymous poster hash: 6673b...98f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...