Gå til innhold

Sikkert et dumt spørsmål men...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sov hos en fyr i helgen, lå og klinte, og så begynte jeg å runke han. Var noe vått på/rundt penisem hans rett etter jeg begynte, litt klissete. Skjedde morgenen etter og. Vet at det ikke var sæd, hva kan det ha vært?

Anonymous poster hash: 70293...1ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sov hos en fyr i helgen, lå og klinte, og så begynte jeg å runke han. Var noe vått på/rundt penisem hans rett etter jeg begynte, litt klissete. Skjedde morgenen etter og. Vet at det ikke var sæd, hva kan det ha vært?

Precum:) jeg får mye precum til tider. Spørs hvor kåt jeg er.

Dette er ikke farlig. Og det er noe alle menn har. Det er akkurat som hos jenter med hvor våte de er. At noen har mer enn andre. Precum kommer før sæden kun for at det skal gi bedre glid for at sæden faktisk kan "skytes" ut når mannen kommer.

Anonymous poster hash: 53477...654

Skrevet

Denne væsken kalles Precum. Penisen kan ofte utskille denne væsken når en er kåt og kan inneholde sædceller. Det varierer fra mann til mann hvor mye precum en produserer, men det er helt vanlig og normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Denne væsken kalles Precum. Penisen kan ofte utskille denne væsken når en er kåt og kan inneholde sædceller. Det varierer fra mann til mann hvor mye precum en produserer, men det er helt vanlig og normalt.

Okei, så det er bare positivt med precum? Ttor ikke jeg har opplevd det med andre så ble litt bekymret.. Haha!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Precum:) jeg får mye precum til tider. Spørs hvor kåt jeg er.

Dette er ikke farlig. Og det er noe alle menn har. Det er akkurat som hos jenter med hvor våte de er. At noen har mer enn andre. Precum kommer før sæden kun for at det skal gi bedre glid for at sæden faktisk kan "skytes" ut når mannen kommer.

Anonymous poster hash: 53477...654

Okei, tusen takk for svar, nå ble jeg litt klokere :) Er det sånn at gutter som har mye alltid har det? Eller er det spesielt?

AnonymBruker
Skrevet

Okei, så det er bare positivt med precum? Ttor ikke jeg har opplevd det med andre så ble litt bekymret.. Haha!

Ts

Nei.

https://www.youtube.com/watch?v=rPjYVLbWoaY

Anonymous poster hash: f317d...5ef

AnonymBruker
Skrevet

Ja alle har precum det er kroppens naturlige glidemiddel som produseres når de blir kåte. Er penis tørr er den vanskeligere, og vondere og runke, akuratt som med en tørr vagina. Da må man spytte i handa for å væte penisen.

Anonymous poster hash: 838c3...66c
AnonymBruker
Skrevet

Ja alle har precum det er kroppens naturlige glidemiddel som produseres når de blir kåte. Er penis tørr er den vanskeligere, og vondere og runke, akuratt som med en tørr vagina. Da må man spytte i handa for å væte penisen.

Anonymous poster hash: 838c3...66c

Si meg, er du i besittelse av en penis? Og er den i så fall omskjært?

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Enig. Må innrømme jeg ikke likte det så godt på en date/eks. Ble for mye vått

Anonymous poster hash: a5f97...caa

Ja jenter bør heller ikke bli våte.... NOT ! ! !

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Må innrømme jeg ikke likte det så godt på en date/eks. Ble for mye vått

Anonymous poster hash: a5f97...caa

Eksen min hadde ikke dette det hele tatt, men han jeg holder på med nå har ganske mye når han er skikkelig kåt. Liker det grunn jeg, sier meg at han er kåt på meg og deilig å smøre det over kuken hans og runke ham når det er så vått og glatt..

Anonymous poster hash: c446b...189

Skrevet

Si meg, er du i besittelse av en penis? Og er den i så fall omskjært?

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

https://www.youtube.com/watch?v=rPjYVLbWoaY

Mente mer sånn at det ikke betyr at jeg har gjort noe galt? At han gledet seg til at jeg skulle ta på han og sånn? Skjønner forøvrig ikke hvordan folk tør å bruke "hoppe av i svingen"-metoden når det finnes precum

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...