Gå til innhold

Mensen OG konisering?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om man kan ta konisering av livmorhalstappen for å fjerne celleforanringer når man har menstruasjon?

Eller burde jeg utsette menstruasjonen?



Anonymous poster hash: 16e58...59b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gynekolog foretrekker selvfølgelig ikke blødning da, både mtp infeksjonsrisiko og arbeidsfeltet/nøyaktighet. Utsett om du har mulighet



Anonymous poster hash: 69d3c...244
AnonymBruker
Skrevet

Gynekolog foretrekker selvfølgelig ikke blødning da, både mtp infeksjonsrisiko og arbeidsfeltet/nøyaktighet. Utsett om du har mulighet

Anonymous poster hash: 69d3c...244

Takk for svar!

Jeg tenkte det samme, men i papirene jeg har fått står det ikke noe om dette. Syntes det var litt rart, ettersom absolutt alle som får utført denne behandlingen tross alt er blødende en gang i måneden. Da ville det vel vært naturlig å be pasientene utsette menstruasjonen, eller nevne at det ikke har noe å si?

Jeg spør fordi jeg får så mange problemer når jeg utsetter, at jeg vil helst slippe å gjøre det dersom jeg ikke må. :-/

Anonymous poster hash: 16e58...59b

  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar!

Jeg tenkte det samme, men i papirene jeg har fått står det ikke noe om dette. Syntes det var litt rart, ettersom absolutt alle som får utført denne behandlingen tross alt er blødende en gang i måneden. Da ville det vel vært naturlig å be pasientene utsette menstruasjonen, eller nevne at det ikke har noe å si?

Jeg spør fordi jeg får så mange problemer når jeg utsetter, at jeg vil helst slippe å gjøre det dersom jeg ikke må. :-/

Anonymous poster hash: 16e58...59b

Ta en telefon til behandleren og spør! :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, ta en telefon dit du har time og spør!

Da får du klart svar.

Anonymous poster hash: 136f3...3c0

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, ta en telefon dit du har time og spør!

Da får du klart svar.

Anonymous poster hash: 136f3...3c0

Når man må sitte over en halvtime i telefonkø midt i arbeidstiden, så er det ikke så enkelt... Jeg har ikke en jobb jeg bare kan ta pause fra sånn uten videre...

Anonymous poster hash: 16e58...59b

AnonymBruker
Skrevet

Tror det går greit, men du bør sjekke med gyn. avdelingen.

Jeg fikk feil informasjon da jeg skulle ha en operasjon, og fikk feilaktig innkalling til operasjon der de kutter skjedeveggene og strammer opp skjeden. Der stod det spesifikt at menstruasjon er ingen hindring. Konisering er et mindre og enklere inngrep.

Anonymous poster hash: e99d1...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...