AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 jeg venter på en 5 operasjon som endelig vil løse opp det meste av problemene jeg jeg, vondt å rippe opp i, og deretter er lite inngrep en stund senere. Håper på opr. i august og være ferdig med alt til desember... Har aldri hatt en normal ungdomstid og det er veldig vondt. Har et godt liv med samboer, hund og leilighet, men jeg kjenner at noe mangler; ungdomstiden, den tiden man blir kjent med seg selv og har friheten. Jeg har siden jeg var 17 vært lenket fast til seng og eller null aktivitet... Alltid hatt operasjoner og infeksjoner med sår osv... Gleder meg til å bli ferdig med ALT! Måtte bare syte litt.Anonymous poster hash: e2c91...11e
Gjest Sleeve Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Helt greit å "syte" litt av og til. Håper alt ordner seg for deg til juletiden, og at du får et bedre og friskere liv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå