Gå til innhold

Sykemelding

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sykemeldt ut denne arbeidsuken, var tidligere sykemeldt en uke forrige måned pga samme grunn. (Sliter med kraftig hodepine, men denne gangen sa legen at jeg måtte bli hjemme og jobbe litt med meg selv også da han mente at hodepinen kunne komme av psykiske plager, sliter med depresjon akkuratt nå) var ærlig med arb.giver om at nå var jeg endelig henvist til MR, men at legen også nevnte at det kunne være psykiske plager bak som nå forverret hodepinen. Fortalte at det er mye stress for meg for tiden pga ting som foregår i familien osv (men er egentlig deprimert, ønsket ikke fortelle det så ga en litt mildere grunn) men jeg er fortsatt i prøveperioden, er livredd for å ikke bli fast ansatt etter dette pga at jeg tilsammen har vært syk 2 uker på 2,5 mnd. 1 uke i april en gang og 1 uke nå.. Nesten så jeg vurderer å dra på jobb imorgen (er såpass redd) men vet ikke om det engang er lov å jobbe når man er sykemeldt?..

Og jeg vet jo at man ikke kan velge å ikke gi fast ansettelse til noen pga sykdom, men de kan da oppgi en annen grunn enn at set er sykdommen? Gjør det bra på jobb, har gode resultater og sjefen sa jeg ikke trengte å bekymre meg og at vi evt kunne utsette prøvetiden.. Men jeg er livredd.. Er 2 ukers sykemelding (ikke sammenhengene) mye?

Jeg håper jo jeg endelig får noen hjelp i forhold til det jeg er sykemeldt for, og sa til sjefen at det endelig blir tatt videre for undersøkelse..

Er det også slik at jeg MÅ få skriftlig advarsel evt før de revurderer å gi meg fast ansettelse?

Anonymous poster hash: 96f06...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...