Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde nylig sex med en fyr, for første gang på et par måneder. Han er relativt godt utstyrt, og jeg var heller ikke våt nok, og det gikk vel også ganske hardt for seg om jeg kan si det slik. Noen timer etter samleie oppdaget jeg blod-lignende utflod når jeg tisset, dette er litt over et døgn siden. Siden det har jeg fått mer og mer mensen-lignende blod, og det skifter fra å være rødt blod, til mørkt brun-lignende blod. Det er ikke noe mer enn at jeg trenger et truseinnlegg...

Jeg lurer på om dette kommer av rifter/sår i skjeden? Er det noen som har erfaringer med dette? Er det farlig? Og hvor lang tid vil da ta før det vil slutte å blø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok rift ja, ikke farlig. Men ville ikke latt det blø i flere dager uten og undersøke det.

Skrevet

Er nok rift ja, ikke farlig. Men ville ikke latt det blø i flere dager uten og undersøke det.

ok takk, hvor lang tid synes du jeg burde vente før jeg oppsøker lege? Har blødd i ca 3 dager nå

Skrevet

ok takk, hvor lang tid synes du jeg burde vente før jeg oppsøker lege? Har blødd i ca 3 dager nå

da ville jg oppsøkt lege.

Skrevet

Ville gått til lege om jeg fortsatt blødde etter en uke uten sex.

Skrevet

Kan godt hende det skyldes en rift, basert på det du skriver. Samtidig er det jo litt rart at du fremdeles blør etter tre dager. Dersom du har hatt sex uten kondom (enten med han, eller tidligere), så kan jo blødninger etter samleie (og mellom mensturasjonene) være tegn på f.eks. klamydiainfeksjon. Og dersom du har hatt ubeskyttet sex på et tidspunkt, så ville jeg testet meg uansett. :)

Men mest sannsynlig er det vel en rift, siden du skriver at du ikke var helt "klar", og han i tillegg var ganske stor. Og om du har brukt kondom hver gang, så er det nok ikke problematisk å se det an noen dager til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...