Gå til innhold

skjønner ikke hva som feiler meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Natt til mandag når jeg skulle legge meg begynte jeg og kaldsvette. Jeg lå under dundyna med ovnen på men frøys fremdeles. Jeg tenkte det var fordi jeg hadde gått i varm bunad hele dagen og tenkte ikke noe videre over det da. Men så begynte jeg og få smerter i magen og i hodet - da tenkte jeg det bare var fyllesyken, siden jeg hadde tatt en 3-dagers. Men så begynte nakken å gjøre vondt, sånn typisk at jeg måtte ligge på ryggen med hodet høyt over puta. Så begynte jeg og bli nummen i beina og i armene (kjente det helt ut til tærne og fingrene). Det var nesten litt lammelse-følelse. Jeg klarte ikke å sove hele natten fordi jeg hadde smerter. Vurderte til og med å ringe legevakten, men ventet til fastlegen åpnet. Det eneste han gjorde var og sjekke om jeg hadde noen betennelse i kroppen (Jeg hadde nettopp vært der for og sydd) og måtte stoppe atibiotikakuren min, fordi den begynte og gi utslett.. det hadde gått bort når jeg kom meg dit, så vet ikke om legen trodde meg engang. I natt prøvde jeg å sove igjen og våknet flere ganger av at føttene ble helt lammet også armene. Reiste meg i panikk og trodde at den var død for alltid, men klarte riste liv i den. Det første som slo meg da var at jeg sansynligvis har kuttet over feil nerver eller muskler, som ikke legen har sett. (selvskader), fordi jeg har allerede mistet følelsen på visse plasser. Nå gruer jeg meg bare til å sove, men vet jeg trengte det etter mange netter uten søvn. Men klarer ikke å roe meg ned. Rister og skjelver.. i stad slet jeg til og med med å gå og hendene mine er slappe og vonde.

Er dette normalt? Jeg har aldri hatt det slik før, uansett hvor mye jeg har stresset eller hvor mye jeg har hatt alkohol-abstinenser.

Kan det kanskje være noe annet?



Anonymous poster hash: d0bcc...015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte og legge til at jeg fikk kramper og, derfor var det vanskelig å sovne.



Anonymous poster hash: d0bcc...015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...