AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Fikk diagnosen polynevropati i dag. Er det noen som kan fortelle meg om hvordan dagene blir? Hvordan er din dag og hvordan jobber sykdommen? Har nervesmerter i føtter, bein og i hender/arm. Sliter med temperaturregulering, tarmen og at ekstremiteter dovner bort. Har problemer med høyrehånd og sliter med å skrive. Har skjønt at dette er en sekkediagnose, jeg kom fra Fibromyalgisekken - Sannelig godt at vi har disse sekkene å putte oss opp i Anonymous poster hash: ee330...438
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Jeg skulle gjerne svart deg, men den hånlige, selvmedlidende kommentaren din på slutten gjør at jeg rett og slett ikke gidder.Anonymous poster hash: c40d6...a3f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Jeg skulle gjerne svart deg, men den hånlige, selvmedlidende kommentaren din på slutten gjør at jeg rett og slett ikke gidder.Anonymous poster hash: c40d6...a3f Helt greit, ironi har alltid hjulpet Anonymous poster hash: ee330...438
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå