Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fordi jeg ikke har lyst at folk skal gå rundt å lure på om jeg har adoptert ungen.

Anonymous poster hash: d29c8...f1d

Hva er så galt med en adoptert unge? Hvis folk spør så er det jo ikke verre enn å si at ungen er halvt norsk og halvt asiatisk. Såre enkelt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å si at ungen er en "halfie".

Anonymous poster hash: 06ed5...f1a
  • Liker 1
Skrevet

Kan være halvt fillipinsk, deres øyne er mer ovale.

tror han er halvt koreansk og halvt hvit, mener jeg har sett han paa tv eller noe her (i korea)

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er fra Korea, og jeg skal ærlig innrømme at jeg er veldig spent på hvordan våre barn kommer til å se ut:) Jeg er faktisk litt "redd" for at de ikke kommer til å ligne meg i det hele tatt. Søstern hans har fått barn med en norsk mann, og de ser ganske nordiske ut, dog litt mørkere toner. Nydelige barn:) Men siden jeg er norsk, så innbiller jeg meg at barna vil få

mest av faren? Det blir spennende

Anonymous poster hash: 75684...db9

Skrevet

Kjæresten min er fra Korea, og jeg skal ærlig innrømme at jeg er veldig spent på hvordan våre barn kommer til å se ut:) Jeg er faktisk litt "redd" for at de ikke kommer til å ligne meg i det hele tatt. Søstern hans har fått barn med en norsk mann, og de ser ganske nordiske ut, dog litt mørkere toner. Nydelige barn:) Men siden jeg er norsk, så innbiller jeg meg at barna vil få

mest av faren? Det blir spennende

Hvorfor tror du det? Det kommer jo helt ann paa. Samboeren min er fra ost-asia, gutten vaar likner paa oss begge, kanskje mest paa meg. har sett mange tilfeller hvor koreansk dame faar barn med en hvit mann og ungene nesten bare likner paa moren, saa det gaar begge veier.

Skrevet

Kunne vi ha en egen tråd hvor vi poster bilder av asiatisk/norske barn? :) veldig spennende å se på, synes jeg.

Anonymous poster hash: 8c586...55c

Kan du ikke bare google? a poste bilde av ungen min her paa KG er helt uaktuelt for meg ihvertfall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Barna mine er 25% kinesisk og 75% hvit. De ser lite asiatiske ut. Eldste har gyllenbrunt hår med fall og brungrønne øyne, oliven hud er vel det mest asiatiske. Yngste har lys nordisk hår og hud med litt fregner, ganske mørk brune øyne som er litt skråstilt. Øyefasongen er det mest asiatiske på ham, men få tenker over det da resten ser nordisk ut. Begge er relativt tettbygget og bredskuldret. Kineserne i slekten er korte og spedbygget.

Anonymous poster hash: 538fc...902

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det? Det kommer jo helt ann paa. Samboeren min er fra ost-asia, gutten vaar likner paa oss begge, kanskje mest paa meg. har sett mange tilfeller hvor koreansk dame faar barn med en hvit mann og ungene nesten bare likner paa moren, saa det gaar begge veier.

Venninner har sagt at de tror de mørke genene er de dominerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...