Gå til innhold

Handler feminisme om hat mot deres egne menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Deres egne menn?

Er du blant mine egne menn? Jeg føler ikke noen spesiell tilknytning til deg.

Anonymous poster hash: 614df...9f2

Ja, slik er det :)

Anonymous poster hash: c578f...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi for en mann er en annen mann bare en rival. Menn flest er ute etter sex og kvinner, noe de skjeldent får fordi kvinner skjeldent bare vil ha sex. De må da jobbe hardt for å få dette. Andre menn vil bare være enda flere hindringer, for da må du få damen(e) til å ikke bare like deg, men like deg bedre enn han eller de andre mennene.

Kvinner rotter seg sammen og menn vil helst ikke holde for tett sammen, dette har ført til at feministene i "likestillingens" navn har karret til seg mange rettigheter på bekostning av menn, noe de fortsetter å gjøre da menn dessverre ikke samler seg mot dette.

Det er alltid noen "white knights" som tror de får seg damer lettere dersom de oppfører seg som en feminist, henger med damene, mener det samme som damene og diskriminerer og fjerner rettigheter fra andre menn. En mann som kaller seg for feminist gjør egentlig et svik mot alle andre menn (og faktisk også seg selv)

Anonymous poster hash: e2745...8ee

Men den lavere delen av menn, som uansett ikke finner noen. Blir det jo ingen konkurranse. Da burde jo de ha et brorskap.

Anonymous poster hash: c578f...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den lavere delen av menn, som uansett ikke finner noen. Blir det jo ingen konkurranse. Da burde jo de ha et brorskap.

Anonymous poster hash: c578f...e65

Ville du meldt deg inn i det brorskapet hvis det eksisterte?

Anonymous poster hash: 05925...0a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt som gjengen som ble med på Barneys "Not a fathers day" på How I Met Your Mother :P

Personlig misliker jeg dagens feminister, som prøver å mane opp til en kamp mot menn, som egentlig ikke finnes i Norge i dag, og ønsker særrettigheter. Det er bare kvalmende i mine øyne.

Jeg er for likestilling, ikke for å trykke det andre kjønnet ned til fordel for det andre basert på historien. Jeg ønsker heller å fokusere på de som trenger det, og viktige saker, som for eksempel tvangsekteskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du meldt deg inn i det brorskapet hvis det eksisterte?

Anonymous poster hash: 05925...0a0

Hvorfor ikke :)

Anonymous poster hash: c578f...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi for en mann er en annen mann bare en rival. Menn flest er ute etter sex og kvinner, noe de skjeldent får fordi kvinner skjeldent bare vil ha sex. De må da jobbe hardt for å få dette. Andre menn vil bare være enda flere hindringer, for da må du få damen(e) til å ikke bare like deg, men like deg bedre enn han eller de andre mennene.

Kvinner rotter seg sammen og menn vil helst ikke holde for tett sammen, dette har ført til at feministene i "likestillingens" navn har karret til seg mange rettigheter på bekostning av menn, noe de fortsetter å gjøre da menn dessverre ikke samler seg mot dette.

Det er alltid noen "white knights" som tror de får seg damer lettere dersom de oppfører seg som en feminist, henger med damene, mener det samme som damene og diskriminerer og fjerner rettigheter fra andre menn. En mann som kaller seg for feminist gjør egentlig et svik mot alle andre menn (og faktisk også seg selv)

Anonymous poster hash: e2745...8ee

Du får ingen damer tydeligvis, men du vil ikke ha guttevenner heller?....fordi de eventuelt gir deg konkurranse?! Du må leve et veldig ensomt liv? :,(

Hvordan kan en såkalt "white knight" fjerne rettigheter fra andre menn forresten?

Anonymous poster hash: cda2b...c3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ingen damer tydeligvis, men du vil ikke ha guttevenner heller?....fordi de eventuelt gir deg konkurranse?! Du må leve et veldig ensomt liv? :,(

Hvordan kan en såkalt "white knight" fjerne rettigheter fra andre menn forresten?

Anonymous poster hash: cda2b...c3b

Trur ikke det er en mann ... :)

Anonymous poster hash: c578f...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest fascinert over at TS kaller det å danne vennskap "å rotte seg sammen"... Oh lord. Lykke til i livet, grinebiter.

Anonymous poster hash: cda2b...c3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Feminisme handler om likhet. Lik menneskeverd for både kvinner og menn. Slik det er nå blir kvinner sett på som objekter som må passes på/brukes av menn. Det er ikke greit.



Anonymous poster hash: d0dfb...c01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminisme er den moderne formen for slaveri.

085ddc166d67475654372c6a868bac44_650x.jp

Anonymous poster hash: 7c8b1...f89

Her var det fem sterke og uavhengige kvinner :)

Anonymous poster hash: edf0e...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det fem sterke og uavhengige kvinner :)

Anonymous poster hash: edf0e...2e4

- sa den anonyme mannen på internett, som prøver å fyre i gang videre diskusjon.

Anonymous poster hash: cda2b...c3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mannen er relativt fornøyd med at jeg er feminist. Han slipper å bli tvunget til å bære alle tunge ting, være den som alltid klipper plenen, freser snø, bare fordi han er mann, som sin far og sin svoger. Jeg har også tiltro til at han klarer å ta seg av barn på egen hånd, uten at jeg må fortelle ham alt i detalj, eller sender min mor og far for å " hjelpe" / holde oppsyn med ham, slik som min svigerinne gjør.

Anonymous poster hash: ef744...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anser meg selv som feminist fordi jeg er for at alle skal ha like muligheter og rettigheter.

Folk er forskjellige, menn og kvinner har noen grunnleggende ulikheter, men det betyr ikke at vi ikke kan ha de samme mulighetene og rettighetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mannen er relativt fornøyd med at jeg er feminist. Han slipper å bli tvunget til å bære alle tunge ting, være den som alltid klipper plenen, freser snø, bare fordi han er mann, som sin far og sin svoger. Jeg har også tiltro til at han klarer å ta seg av barn på egen hånd, uten at jeg må fortelle ham alt i detalj, eller sender min mor og far for å " hjelpe" / holde oppsyn med ham, slik som min svigerinne gjør.

Anonymous poster hash: ef744...0a9

Så du mener at om du ikke var feminist så ville du vært tilbake i 1910 med andre ord? For i tilfelle du ikke har fått deg med deg så har verden forandret seg siden da.

Anonymous poster hash: e7ce4...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at om du ikke var feminist så ville du vært tilbake i 1910 med andre ord? For i tilfelle du ikke har fått deg med deg så har verden forandret seg siden da. Anonymous poster hash: e7ce4...063

Det er vel heller snakk om at mannens familie som tviholder på gamle kjønnsroller og blant annet ikke har fått med seg at også fedre klarer å ta vare på barn lever nærmere 1910 enn jeg. Verden har tydeligvis ikke endret seg så mye som jeg tok for gitt, før jeg så rundt meg og oppdaget at mange damer er lovende redde for å gi fra seg kontroll over hus og hjem. Er oppvokst uten mann i huset selv og tok det som en selvfølge at menn også kan ting og har hatt små problemer med å klage på at ting ikke står på rett sted i skapet, at barna ikke har de " rette klærne" når mannen har tatt morgenstellet mm.

Om det skulle bli et samlivsbrudd, vil det være naturlig med 50/50 samvær, fordi han har blitt nødt til å delta på lik linje med meg og har brukt nesten like mye tid på barn, mens min svoger som omtrent ikke får ta ansvar og også er blitt temmelig usikker slik alt han anser det som litt utenfor hans kompetanseområde, kommer til å slite stort ved en eventuell barnefordeling. Hjelper lite for menns rettigheter/ barns rettigheter i forhold til fedre, å være flink til å bære tunge ting. At enkelte menn velger å regne hus og hjem som en damegreie og f.eks velger å jobbe mye overtid, er med på å undergrave deres egne rettigheter i forhold til sine egne barn.

Anonymous poster hash: ef744...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg over her: jeg mente ikke at jeg hadde små problemer med å klage på at ting står feil i skapet mm, jeg mente at dette ikke er noe jeg bruker tid på å klage over, siden jeg valget å godta at mannen ikke gjør ting på min måte, men på sin egen måte.

Anonymous poster hash: ef744...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror dere at feminisme egentlig handler om hat mot deres egne menn. Se for eksempel her i Norge og Skandinavia, feminismens høyborg. Få deler av verden er jo så mannsfientlig og nekter å ta problemene til menn på alvor. Hvorfor skandinaviske kvinner skulle hate deres egne menn forstår jeg ikke, men det ser jo slik ut. Hva er det med dette fenomenet? Er de bare fryktelige mennesker som prøver å ødelegge deres egne menn og folk?

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: c578f...e65

Jeg er feminist fordi jeg elsker menn. Tanken på å være stuck på kjøkkenet med masse husmødre resten av livet skremmer vettet av meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...