AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Hvilket av disse studiene ville du ha valgt, og hvorfor? Anonymous poster hash: 48148...ca6
Gjest lisemm Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 (endret) Jeg ville valgt studiet som virker mest interessant. Se på studieplanen. Alle studieretningene er utrolig spennede, og gir et hav av muligheter etter endte studier. Mangelen etter dataingeniører er stor, og økende. Mange kan nærmest velge og vrake stillinger. Lønna er skyhøy. For mange kan dataingeniør høres ut som et kjedelig ikke. Det er det ikke! Du kan jobbe med alt fra design til å utvikle informasjonssystemer til helsevesenet. Fagfeltet vil bare vokse og vokse i årene som kommer! Endret 27. april 2016 av lisemm
KaDust Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Det spørs hvor du går og hva du vil. Se på hvilke fag som er obligatoriske for de forskjellige studiene og se hvilke av de timeplanene du liker best. Sjekk ut hvilke valgfag som er tilgjengelig for de forskjellige studiene. Jeg selv har tatt Informasjonssystemer, stortrivdes. Dog, jeg valgte valgfag som gjorde at studiet mitt var nesten identisk med informatikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå