vogueissues Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Hei! I går var jeg hos legen for å spørre om konsulasjonstime for å få redusert brystene mine. Har enda ikke fått "godkjent" operasjon, men jeg lurer på om dersom jeg får det, hvor lang tid er det vanlig å vente på operasjon? Legen sendte henvisning til aleris. Og er det noen som har erfaringer med brystreduksjon? All informasjon tas imot med åpne armer!
Thorn Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Jeg ventet to måneder på konsultasjon hos kirurg og deretter to og en halv på operasjon for snart tre år siden. Du kan vel fortsatt sjekke ventetiden på fritt sykehusvalg? Jeg opplevde i hvert fall ventetiden der inne som reell. Det er mange tråder her inne med mye god informasjon, både eldre og nyere tråder. Har du lest i noen av dem?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Finnes flere tråder med all info i, søk så finner du svar i massevis. Anonymous poster hash: 91420...3ec
okim Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Tror ventetiden varierer ganske mye. Da jeg var på konsultasjon i april var det rundt 7 mnds ventetid for den klinikken (i følge fritt sykehusvalg), men jeg fikk beskjed om at det "bare" ville ta 4-5 mnd. Jeg kunne stått på en liste der man får operasjon nesten på dagen, dersom noen avlyser eller lignende, men den ble vanskelig for meg mtp. jobb, eksamen osv. Det letteste er å høre med kirurgen under konsultasjonen. Lykke til :-)
Karamelltopp Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Jeg opererte for 4 år siden, da kunne jeg få operasjon når jeg ville. Jeg kunne egentlig velge nøyaktig hvilken dag det passet meg. Men tror det varierer fra sykehus til sykehus. Må også bare nevne at jeg opererte på en privat klinikk, men fikk det dekket gjennom helse vest.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Tror hele prosessen tok 5-6 mnd. når jeg gjorde det for 10 år siden. Jeg bor på østlandet og ble operert i Oslo. Jeg ble operert på en privatklinikk. Anonymous poster hash: 9824a...9fe
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Jeg gjorde det for ett år siden. To ukers ventetid på konsultasjon og to uker etter det ble jeg operert.Anonymous poster hash: e9a09...574
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå