Gå til innhold

United Bloggers


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Klubb? Det er vel mer det at de som styrer UB er deres "sjef" om jeg ikke tar feil? At UB "bestemmer" hvor mange innlegg de bør ha hvor ofte, stiller med advokathjelp om det trengs, stiller med rådgivere der det trengs etc (antar jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubb? Det er vel mer det at de som styrer UB er deres "sjef" om jeg ikke tar feil? At UB "bestemmer" hvor mange innlegg de bør ha hvor ofte, stiller med advokathjelp om det trengs, stiller med rådgivere der det trengs etc (antar jeg).

Høres så utrolig liksom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt håpløs design på bloggene deres, tar for lang tid å loade. Min ipad takler i hvert fall ikke UB-bloggerne.
Men nå er det jo bare rælbloggere på den portalen uansett, så det er ikke akkurat krise.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt håpløs design på bloggene deres, tar for lang tid å loade. Min ipad takler i hvert fall ikke UB-bloggerne.

Men nå er det jo bare rælbloggere på den portalen uansett, så det er ikke akkurat krise.

Jeg har på et vis inntrykk av at de så gjerne vil være et A-lag, men det blir bare kleint med alle disse "fruerne".

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å laste på ipad/iphone .... Lite lesbart design...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skal vel ha rundt 40% av det bloggerne tjener og.

Men nå påstår de også at bloggerne deres tjener millioner. Ikke at jeg tror så spesielt mye på det, men da burde det ikke være noe problem med en så stor prosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå påstår de også at bloggerne deres tjener millioner. Ikke at jeg tror så spesielt mye på det, men da burde det ikke være noe problem med en så stor prosent.

De fleste av dem tjener ikke millioner, så for dem er 40% mye. Det er vel kun noen få som har store beløp i inntekt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal vel ha rundt 40% av det bloggerne tjener og.

Da er de her bloggerne som går under UB fanen ikke så smarte når det kommer til stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal vel ha rundt 40% av det bloggerne tjener og.

Skal de ha 40%??? :sjokkert:

Endret av IglePigle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber med bloggere daglig og UB-bloggere er svindyre fordi agentene tar en stor del av kaka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt sykt at bloggerne går med på det. Det er vel billigere å betale for egen advokat og rådgiver.

Driver ikke Camilla Pihl med sånn type klubb også? Syns jeg leste noe om at hun og fotballfrue jobber sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med bloggere daglig og UB-bloggere er svindyre fordi agentene tar en stor del av kaka.

Men da lurer jeg på hva motivasjonen til bloggerne er for å blogge under dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da lurer jeg på hva motivasjonen til bloggerne er for å blogge under dem.

Bedre promotering? Flere og morsommere ting å gjøre?

Komikerfrue sa på en episode av Bloggerne at Nettavisen ikke ville reforhandle overhode. Da lønte det seg å gå til UB for henne. Hun sa også at hun hadde "doblet lønnen sin", men det var visst klippet uheldig eller noe. Usikker på om hun doblet inntekten, eller omsetningen.

Virker også som hun har fått endel oppdrag som hun synes er morsomme etter at hun har byttet. F.eks. "jobbet" hun for en barnebutikk en kveld, har vært konfransier på en motevisning e.l osv. Men jeg vet ikke om det er forid hun byttet til UB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med bloggere daglig og UB-bloggere er svindyre fordi agentene tar en stor del av kaka.

Nettopp!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...