Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da respekterer jeg deg :)

Anonymous poster hash: 5dd9c...192

:skratte:

Hvor gammel er du selv da? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke større spredning i alder enn det altså.

Nei.. Men det kunne kanskje forklart nivået på diskusjoner her så du har kanskje et poeng :)

Hehohi, skulle skrive 20-25, men ja! Jeg tar utgangspunkt i mange umodne kommentarer på forumet. Lov å håpe at de gamle har vett til å oppføre seg som alderen sin og ikke komme med umodne kommentarer? Og mobbing?

AnonymBruker
Skrevet

Vi må jo ha noe å gjøre her vi sitter på eldresenteret. Brodering og kortspill blir litt kjedelig i lengda.

Hehe, yatzy da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og 34. Har inntrykk av at mange her er rundt den alderen, både kvinner og menn. Må si det er begrenset hvor interessant jeg synes det er å diskutere med folk på 18-25. Blir litt vel mye om snap, antall likes på face, hvem som er populær etc.

I utgangspunktet fant jeg veien inn her pga graviditetsforumet. Nettopp fått barn nr to.Anonymous poster hash: 7a1bb...bbe

Jeg tror interessen for "snap" dabber av rundt 22-23. Men jeg skjønner poenget ditt! Du virker hyggelig

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Hvor gammel er du selv da? :)

25 år :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke for unge kvinner, men spørsmålene er jo enkle... Hva liker gamlinger med KG? Hvorfor er de her? Noen spesiell grunn?

Tror ikke du får noe godt svar da du kun er ute og troller. Dessuten er du umoden og til dels ganske kokt i hodet når du kaller andre mennesker for gamlinger.

Anonymous poster hash: 74aa8...19f

• Liker 12
Skrevet (endret)

Hehe, yatzy da?

Yatzy er bra! Da holder vi hjernen i trim med all tellinga.

Det er viktig å forebygge demens før det blir for seint!

Endret av Perelandra
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere på 33+, hvordan fant dere veien inn her? Kult å henge med "ungdummen"? Litt sånn som læreren min sa, at han følte seg ung av å jobbe på ungdomsskolen? :) bare lurer asså!

Hadde hørt rykter om dette med "internet" og "data", og at man kunne snakke med ukjente mennesker på noe som heter "forum", kanskje også finne noen likesinnede der. Så jeg kjøpte meg en sånn bærbar datamaskin på el-kjøp, fikk hjelp av datteren til naboen med å laste ned internet i den, skrev "jeg hater menn forum" inn i søkemotoren, og siden har jeg aldri sett meg tilbake igjen. Du kan vel trygt si at KG har blitt mitt andre hjem :)

Anonymous poster hash: a8a32...898

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du får noe godt svar da du kun er ute og troller. Dessuten er du umoden og til dels ganske kokt i hodet når du kaller andre mennesker for gamlinger.Anonymous poster hash: 74aa8...19f

Ordet "gamling" er et substantiv på 7 bokstaver.

Oppslagsord Ordbokartikkel

gamling

gamling m1 gammel person

...umodent å bruke et ord som står i ordboka? Neida. Gamling betyr gammel. For meg er jo 40-åringer gamle. For 40-åringer selv er de sikkert unge og spreke. Forhåpentligvis.

Skrevet

Da respekterer jeg deg :)

:blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Yatzy er bra! Da holder vi hjernen i trim med all tellinga.

Det er viktig å forebygge demens før det blir for seint!

Yatzy er jo kult, selv blant ungdummen. Men kjekt å holde de små grå i bevegelse!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde hørt rykter om dette med "internet" og "data", og at man kunne snakke med ukjente mennesker på noe som heter "forum", kanskje også finne noen likesinnede der. Så jeg kjøpte meg en sånn bærbar datamaskin på el-kjøp, fikk hjelp av datteren til naboen med å laste ned internet i den, skrev "jeg hater menn forum" inn i søkemotoren, og siden har jeg aldri sett meg tilbake igjen. Du kan vel trygt si at KG har blitt mitt andre hjem :)Anonymous poster hash: a8a32...898

Hahahah.. Dagens ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært medlem siden 2001.

Kult!

Skrevet

Jeg har vært her siden dere droltunger var i bleier. Dere er på MITT domene, så bare shut the fuck up!

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Ordet "gamling" er et substantiv på 7 bokstaver.

Oppslagsord Ordbokartikkel

gamling

gamling m1 gammel person

...umodent å bruke et ord som står i ordboka? Neida. Gamling betyr gammel. For meg er jo 40-åringer gamle. For 40-åringer selv er de sikkert unge og spreke. Forhåpentligvis.

Ingen med respekt for sine medmennesker oppfører seg så nedlatende mot andre ved å kalle de gamlinger. Råder deg til å sjekke andre bøker om livet og mennesker. Les om empati og innsikt.

Anonymous poster hash: 74aa8...19f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært her siden dere droltunger var i bleier. Dere er på MITT domene, så bare shut the fuck up!

Droltunger, er det et gammalnorsk ord fra du ble født i 1670 eller? Hæ? Hæ?

AnonymBruker
Skrevet

Så da har du bare 15 år på deg til du blir gammel selv?

Anonymous poster hash: 5d911...192

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingen med respekt for sine medmennesker oppfører seg så nedlatende mot andre ved å kalle de gamlinger. Råder deg til å sjekke andre bøker om livet og mennesker. Les om empati og innsikt.Anonymous poster hash: 74aa8...19f

Råder deg til å lese om det samme, kanskje du forstår at ikke alle er ute etter å ta deg.

Ok? Ikke meningen å såre deg, vet du :)

AnonymBruker
Skrevet

Så da har du bare 15 år på deg til du blir gammel selv? Anonymous poster hash: 5d911...192

Ja, må utnytte tida godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...