Gå til innhold

Skoliose - skjev rygg


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

har vært inne og operert skoliose 4 ganger (3 siste pga store smerter og komplikasjoner). Dette har gjort at jeg har bittelitt implantat øverst i ryggraden på den ene siden. Opererte nå sist for snart 1 mnd siden og smertene har kommet tilbake, og er like ille som når de kom etter de 3 siste opr. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, da det føles dumt å fjerne implantatet, men føler jeg ikke har noe valg da smertestillende piller ikke tar smertene. Noen med erfaringer? innspill?



Anonymous poster hash: 08477...693

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...