AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Hei, har vært inne og operert skoliose 4 ganger (3 siste pga store smerter og komplikasjoner). Dette har gjort at jeg har bittelitt implantat øverst i ryggraden på den ene siden. Opererte nå sist for snart 1 mnd siden og smertene har kommet tilbake, og er like ille som når de kom etter de 3 siste opr. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, da det føles dumt å fjerne implantatet, men føler jeg ikke har noe valg da smertestillende piller ikke tar smertene. Noen med erfaringer? innspill? Anonymous poster hash: 08477...693
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå