Gå til innhold

Tips til single menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hæ?

Humor. :opplyser:

Teskjemodus: oppdaget tilsynelatende at det muligens kunne være en sammenheng med å ha alt på stell, i forhold til HI og Lillepus sitt innlegg, og det og ikke være singel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

Alt det gjør jeg alt. Pluss jeg kler meg bra og tar vare på utseendet.

Nok av damer som vil date, men jeg er redd. Livredd for å bli såra igjenn. Så jeg trekker meg unna :(

Lyst å forbli singel, digg å kunne ligge med hvem som helst, og kose seg med damer, men blir litt ensomt også og ikke være i et forhold og holde seg til ei dame som jeg vet elsker meg og som jeg kan elske tilbake :( Jeg begynner å bli lei å måtte gå fra dame til dame, men jeg trenger sex.

Endret av iBiteU;)
Skrevet (endret)

Ja, og for guds skyld slutt å inviter oss med hjem for å se danglebærsamlingen deres. Og det hjelper ikke at dere har plassert de i et flott glassmonter.

Endret av MinnisMus
AnonymBruker
Skrevet

Nok av damer som vil date, men jeg er redd. Livredd for å bli såra igjenn. Så jeg trekker meg unna :(

Lyst å forbli singel, digg å kunne ligge med hvem som helst, og kose seg med damer, men blir litt ensomt også og ikke være i et forhold og holde seg til ei dame som jeg vet elsker meg og som jeg kan elske tilbake :( Jeg begynner å bli lei å måtte gå fra dame til dame, men jeg trenger sex.

Håper du får ting på stell en vakker dag :) Det fortjener du. Men kanskje du ikke er helt klar for et forhold enda? Men at du er sakte med sikkert på vei dit at du kan tørre å prøve?

Synes selv det er dritskummelt med forhold ;)

Anonymous poster hash: 46f85...e06

Gjest Fotballen
Skrevet

Håper du får ting på stell en vakker dag :) Det fortjener du. Men kanskje du ikke er helt klar for et forhold enda? Men at du er sakte med sikkert på vei dit at du kan tørre å prøve?

Synes selv det er dritskummelt med forhold ;)

Nei kanskje jeg ikke er helt klar, det er jo deilig å være singel også. Men det er så plagsomt når folk spør "hvorfor er du singel?" og " Er det ikke på tide du slår deg til ro med noen nå? For sønnen din sin del?" Folk kan jo ikke passe på sine egne saker!

Skrevet

Humor. :opplyser:

Teskjemodus: oppdaget tilsynelatende at det muligens kunne være en sammenheng med å ha alt på stell, i forhold til HI og Lillepus sitt innlegg, og det og ikke være singel.

Åjaa, humor. Yikes.

AnonymBruker
Skrevet

Nei kanskje jeg ikke er helt klar, det er jo deilig å være singel også. Men det er så plagsomt når folk spør "hvorfor er du singel?" og " Er det ikke på tide du slår deg til ro med noen nå? For sønnen din sin del?" Folk kan jo ikke passe på sine egne saker!

Folk gir opp etter hvert ;) De har slutta å mase på meg.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Trodde det var en selvfølge at menn hadde alt på stell, mtp TS sin liste, men jeg har tatt feil ved et par anledninger.

Når det er sagt, kan jeg ikke skryte nok av min nye kjæreste når det gjelder renslighet og klær. Det er en fryd å være sammen med han.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke sex, egoet ditt tror at du trenger sex. Man up, ikke crave bekreftelse fra random damer. Ingen ordentlig dame vil ha en mann som har ligget rundt med hvem som helst. Så fort du blir forelska i en ordentlig dame vil du oppleve å bli såra igjen nettopp fordi du holder på sånn som du holder på nå. Godt tips.

Anonymous poster hash: d8209...a4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og du er FAR også????

Way to go med å være elendig forbilde for sønnen din, ikke rart at damer ikke stoler på menn når gutter vokser opp med fedre som hopper fra dame til dame. Og DU klager over på å ha blitt såra? Man høster som man sår!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare fortell dem det jeg forteller dem:

"Slår meg til ro når jeg finner en verdt å slå seg til ro med, har du møtt dagens damer?"

Og hvis de er av den eldre generasjonen sier jeg bare:

"Dere er av en annen generasjon. Da ekteskap og parforhold faktisk betød noe."

Fungerer gang på gang for meg. De slutter mase.

Anonymous poster hash: f178b...6ac

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke sex, egoet ditt tror at du trenger sex. Man up, ikke crave bekreftelse fra random damer. Ingen ordentlig dame vil ha en mann som har ligget rundt med hvem som helst. Så fort du blir forelska i en ordentlig dame vil du oppleve å bli såra igjen nettopp fordi du holder på sånn som du holder på nå. Godt tips.

Du misforstår, det er kvinner som har sex med forskjellige menn for bekreftelse. Menn har sex med forskjellige damer fordi de er kåte og må tømme seg.

Det eneste rådet du har er egentlig at han skal vise tendenser til at han er en stabil forsørger. At han ikke puler rundt for da kommer han ikke til å forlate en dame. De rådene du gir er perfekt for damer som ser etter en stabil forsørger eller en stabil partner.

Men for en mann som kanskje ikke trenger en dame i livet sitt for annet enn sex, så er det egentlig et dårlig råd.

iBiteU: Jeg vil at du skal veie opp fordelene og ulempene ved å ha et forhold. Se på hvor mye tid, penger og frustrasjon du legger inn i det, og se hva du sitter igjen med. Og så vil jeg at du skal fortelle meg om det er bedre med et forhold, eller om det er bedre med tilfeldig og forplitkelsesfri sex.

Gjest Fotballen
Skrevet

Og du er FAR også????

Way to go med å være elendig forbilde for sønnen din, ikke rart at damer ikke stoler på menn når gutter vokser opp med fedre som hopper fra dame til dame. Og DU klager over på å ha blitt såra? Man høster som man sår!

Jeg har aldri vert utro og ikke vil jeg være det. Det har mora til sønnen min. Flere ganger. Jeg har kun sex med mange forskjellige når jeg er singel. Det gjorde ikke hun. Sånn såret hun meg.
Gjest Fotballen
Skrevet

Bare fortell dem det jeg forteller dem:

"Slår meg til ro når jeg finner en verdt å slå seg til ro med, har du møtt dagens damer?"

Og hvis de er av den eldre generasjonen sier jeg bare:

"Dere er av en annen generasjon. Da ekteskap og parforhold faktisk betød noe."

Fungerer gang på gang for meg. De slutter mase.

Ja det skal jeg si neste gang. Det er jo så sant også!
Gjest Fotballen
Skrevet

Du misforstår, det er kvinner som har sex med forskjellige menn for bekreftelse. Menn har sex med forskjellige damer fordi de er kåte og må tømme seg.

Det eneste rådet du har er egentlig at han skal vise tendenser til at han er en stabil forsørger. At han ikke puler rundt for da kommer han ikke til å forlate en dame. De rådene du gir er perfekt for damer som ser etter en stabil forsørger eller en stabil partner.

Men for en mann som kanskje ikke trenger en dame i livet sitt for annet enn sex, så er det egentlig et dårlig råd.

iBiteU: Jeg vil at du skal veie opp fordelene og ulempene ved å ha et forhold. Se på hvor mye tid, penger og frustrasjon du legger inn i det, og se hva du sitter igjen med. Og så vil jeg at du skal fortelle meg om det er bedre med et forhold, eller om det er bedre med tilfeldig og forplitkelsesfri sex.

Akkurat nå er det best med tilfeldig og forplitkelsesfri sex. Mye bedre enn krangling, syting, forlange ditt og datt og knust hjerte som skjer i et forhold. Men håper en dag jeg finner ei skikkelig og god dame. Som godtar meg for den jeg er, ikke er maktsyk, og som hater utroskap like mye som jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...