Gå til innhold

Tips til single menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å komme med noen tips til single menn. Andre jenter kan gjerne spe på lista. Nå er dette ikke ment som hån til single menn, men som reelle tips. Så oppfør dere pent.

Mine tips går på hygiene. Selv om du er både pen og fin i tøyet og også sosial, så kan dette faktisk være en hemsko for dere. Jeg har selv droppa menn pga den personlige hygienen.

* Bruk rene klær. Ofte møter man på menn som faktisk ikke lukter godt. Om de personlig er rene, så lukter det vondt og innestengt av klærne. Eller de er krøllete og fulle av flekker. Gammel svettelukt i klær, spesielt syntetstoffer, lukter vondt uansett om du er nydusja.

* Ha rene og kortklippete negler. Spesielt om du jobber med hendene. Nei vi vil IKKE ha den skitne og langnegla fingeren oppi dåsa våres. Aldri! Vask også hendene hver gang du har vært på do!

* Vask sengetøyet ditt oftere. Og ta med håndklær i samme slengen. Selv om du kanskje er flink til å dusje hver dag, så lukter du og klærne av en skitten seng og/eller sure håndklær.

* Vask rumpa og tissen hver dag. At menn forventer oralsex med all den kukosten noen klarer å samle opp, er et under. Jeg kjenner mange som foretrekker utenlandske menn fordi de da vet at mannen alltid er ren.

Heldigvis er de fleste flinke, men noen ganger har jeg blitt satt ut over hvor urenslige enkelte tilsynelatende kjekke og oppegående menn kan være.

Anonymous poster hash: 46f85...e06
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

WORD!

Anonymous poster hash: 2dcfa...465
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

*munnhygiene

Anonymous poster hash: b973c...7bf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håhå. Brutalt, men så sant. Og så viktig.

Anonymous poster hash: 7cc90...6b8

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Personlig foretrekker jeg singel livet.

Og alt det der gjør jeg allerede.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan komme med denne:

De som bruker samme dressjakka, Jakke, år og dag, og tror denne ikke trenger vask og heller ikke lukter. Jo, den gjør det. Det er ikke bare UNDERKLÆRNE som trenger vask.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*munnhygiene

Anonymous poster hash: b973c...7bf

Haha ja minner meg om en date. Tannbørsten hans var flere måneder gammel. Det er turn-off. Bytt tannbørste en gang i måneden.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig foretrekker jeg singel livet.

Og alt det der gjør jeg allerede.

Men da er ikke denne tråden rettet til deg :) Ikke verre enn det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som sykler til jobb. Kommer til samme lille kontor som oss svett og stinkende og tar ikke hensyn. Det går ihvertfall an å ta en dusj før du sykler til jobb.

Gjest morhjertegod
Skrevet (endret)

*må litt mere til en gitarspilling og rødvin (mange menn som tror dette er en garanti for sex)

Endret av morhjertegod
AnonymBruker
Skrevet

Stinkende 100-år gamle joggesko de ikke vil kaste. Det går an å kjøpe et par nye.

Gjest Lille-pus
Skrevet

I rettferdigheten navn synes jeg det er litt på overtid å minne om at den overveldende majoritet av single menn (i alle fall dem jeg omgås) holder sin egen kropp ren, kler seg med rent og helt tøy, pusser tenner og dusjer, bruker diskret deo og bytter sko slik at tåfislukt ikke gror fast i skoene.

Og de smiler ! Smiler og er hyggelige. - det er mitt lille tips; Smil til henne og gi henne en skikkelig god og tett klem når dere møtes.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slike innlegg er så fullstendig malplassert, som om det er dette som til syvende og sist er avgjørende. Det er en drøss av ufrivillig single menn som naturlig nok gjør alt dette og mer til uten at det fører til resultater.

Anonymous poster hash: 72114...f6e
  • Liker 2
Skrevet

Nå tar jeg alt dette som den største selvfølge. :)

Men jeg er ikke singel da... :klo:

Hei! Vent nå litt! :klaske:

Got it! :fnise:

:lur:

Skrevet

Slike innlegg er så fullstendig malplassert, som om det er dette som til syvende og sist er avgjørende. Det er en drøss av ufrivillig single menn som naturlig nok gjør alt dette og mer til uten at det fører til resultater.

Anonymous poster hash: 72114...f6e

Dette hjelper jo da.

AnonymBruker
Skrevet

Tips til jenter. Slutt å ha et så overhysterisk forhold til renslighet så dere ikke får sånne sarte små sanseapparat som reagerer på alt som ikke lukter lotion eller parfyme.

Anonymous poster hash: 8b2e4...e47
  • Liker 1
Skrevet

Nå tar jeg alt dette som den største selvfølge. :)

Men jeg er ikke singel da... :klo:

Hei! Vent nå litt! :klaske:

Got it! :fnise:

:lur:

Hæ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan komme med denne:

De som bruker samme dressjakka, Jakke, år og dag, og tror denne ikke trenger vask og heller ikke lukter. Jo, den gjør det. Det er ikke bare UNDERKLÆRNE som trenger vask.

Jepp akuratt det der var en dealbreaker for meg. En fyr jeg lenge hadde visst hvem var (gått på VGS med) og begynte å date 7-8 år senere, gikk fortsatt i den samme vinterjakka han brukte på VGS, med de samme flekkene på og ja den stinka. Kul fyr, forferdelig ekkel jakke.

Anonymous poster hash: d8209...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Tips til jenter. Slutt å ha et så overhysterisk forhold til renslighet så dere ikke får sånne sarte små sanseapparat som reagerer på alt som ikke lukter lotion eller parfyme.

Anonymous poster hash: 8b2e4...e47

Slutt å tro at jenter liker skitten din :P Her om dagen satt jeg på bussen og en kjekk og pen mann stod ved siden av meg. Han lukta skikkelig bæsj. Rett og slett avføring. Det er faktisk ikke noe man har lyst å røre.

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Nå datt jeg av her. Resultater? Jeg trodde personlig hygiene var noe man gjorde for seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...