sjokoladeelskeren Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Hei De siste 5-6 dagene har det dukket opp flere blemmer og hevelser i ansiktet. Noen med væske og andre uten. De fleste er også ganske store så det ser ikke så bra ut. Kan det være allergi? har også nøset en del i det siste, men ikke hatt vondt i halsen/hoste.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Er dette et legeforum? Anonymous poster hash: 7720e...737
sjokoladeelskeren Skrevet 18. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2015 Er dette et legeforum? Anonymous poster hash: 7720e...737 Det er et kropp og helse forum. Det burde du vel klare å finne ut selv 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Det er nok en reaksjon på et eller annet, ja. Hevelse kan indikere allergireaksjon uten å si noe for sikkert. Anonymous poster hash: 4fce0...953
Polly Ester Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Kan være herpes, kanskje? http://nhi.no/forside/animasjoner/hud/herpes-31840.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå