AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Daten min reiser i nordsjøen på onsdag, og jeg tenkte jeg skulle overaske han så han har noe å tenke på de neste to ukene. Har dere noen forslag? Vi har ganske bra sex allerede, så jeg tror jeg tør å være litt drøy selv om vi ikke er kjærester. Jeg vet at han kommer til å bli glad om jeg overasker han og tar iniativet, for det har jeg ikke gjort før. Jeg har tenkt på ting som å møte han i døren iført bare undertøy (strømpeholdere og hele pakken). Men jeg vet ikke. Jeg har ikke så god fantasi, og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Vi kommer sikkert til å være hos han også, og da må han hente meg, for jeg har ikke lappen enda. TIPS??? :D Anonymous poster hash: 5b9c3...e59
peppermyntete Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Hvis du aldri har tatt initiativ før så tror jeg det holder lenge jeg! Men litt ekstra spennende undertøy slår vel sjelden feil Edit; når han henter deg kan du jo evt foreslå at han skal stoppe et sted og så gi han en BJ! Hvis det er mulig der dere bor da! Litt mer ugreit å få til midt i en by ^^ Endret 18. mai 2015 av peppermyntete
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Ta på deg sexy undertøy m strømper og en lang jakke utenpå når han henter deg. Når dere kjører i bilen sier du langs en veilukke "stopp her jeg er dårlig/jeg må vise deg noe" og mens han blinker seg inn for å stoppe drar du kåpa litt til side sånn at han ser at du har på deg stockings, så åpner du jakka sånn at han ser at du bare sitter i undertøy, så gir du han en blowjob og sier etterpå "kjør fort hjem for nå er jeg så kåt og bare vil du skal knulle meg!" da vil du få opp-etter-veggen sex, din beste kveld, og definitivt HANS beste kveld! Anonymous poster hash: c80aa...a2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå