Gå til innhold

.........


tsnr1

Anbefalte innlegg

Spooner man venner av motsatt kjønn, mente jeg.



Anonymous poster hash: 7b9b8...e6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Spooner man venner av motsatt kjønn, mente jeg.

Anonymous poster hash: 7b9b8...e6c

 

Hva menes med å spoone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med å spoone?

Ligge i skje

Anonymous poster hash: 7b9b8...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er motsatt kjønn.

Er utrolig glad for det vennskapet, er ikke ofte man møter noen man er så komfortabel med at man kan gå rundt i undertøyet etter en dusj uten å bry seg.

 

Love it :)



Anonymous poster hash: fb0c6...b50
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja vi er motsatt kjønn.

Er utrolig glad for det vennskapet, er ikke ofte man møter noen man er så komfortabel med at man kan gå rundt i undertøyet etter en dusj uten å bry seg.

 

Love it :)

Anonymous poster hash: fb0c6...b50

 

Er han hetero da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det hørtes ut som om denne karen ikke ønsker å kjøre et bruk-eller-kast opplegg, men ikke klarer å bestemme seg for om du er bra nok. Det kan være at terskelen hans dermed blir mye høyere for å prøve sex, mens andre som gir litt mer faen har sex (og masse drama som de klarer å deale med). Siden han er veldig pen, så vet han nok det selv, og håper kanskje han skal treffe en dame som er enda mer som i de våte drømmene hans fra 1. blikk. Du var kanskje "hmmm hun er pen" men ikke nok til "oioioioioi hun må jeg bange umiddelbart." Det er ikke nødvendigvis noe negativt, fordi in the long run, så er det personkjemien som gjør deg til drømmepartner, så lenge sexen er god nok (trenger ikke være best)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han hetero da?

 

Ja. Men han er ikke som andre menn. Vet ikke åssen jeg skal forklare det. Han er bare god, og forventer ingenting mer enn vennskap. Han krever ikke noe av noen. Han er interessert i en annen men hun vil ikke ha ham. Så vi er vel en erstatning for forhold for hverandre. Aldri møtt noen som er så snill som den mannen. Han hjelper meg med ting og lytter alltid, og er alltid oppmerksom og fin. Han ville sikkert dødd for sine venner eller sin kjære.

Anonymous poster hash: fb0c6...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja. Men han er ikke som andre menn. Vet ikke åssen jeg skal forklare det. Han er bare god, og forventer ingenting mer enn vennskap. Han krever ikke noe av noen. Han er interessert i en annen men hun vil ikke ha ham. Så vi er vel en erstatning for forhold for hverandre. Aldri møtt noen som er så snill som den mannen. Han hjelper meg med ting og lytter alltid, og er alltid oppmerksom og fin. Han ville sikkert dødd for sine venner eller sin kjære.

Anonymous poster hash: fb0c6...b50

 

Så bra! :)  Det er godt at dame og mann kan være venner på den måten også! Da er dere sikkert helt åpne til hverandre og deler hemmeligheter mm. også?

Som to venninner nesten :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er mine beste venner i alle fall! Dem kan jeg stole på!!

Akkurat nå har jeg på meg en liten sort kjole fra Sisters Point som jeg har fått av ei venninne :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

så alle som ikke legger ann på deg er homo?

Anonymous poster hash: 19f74...2c4

 

 

Er ikke det en ganske vanlig tanke gang oss ganke mange kvinner ?

Anonymous poster hash: e9499...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en kompis som jeg har kjent veldig lenge. Det siste året har vi gått mer fra å være venner til å bli noe mer. Vi flørter veldig mye og alle tror vi holder på - for det er slik det ser ut fra utsiden. 

Han er veldig kjekk og jeg er ei pen jente. Alle sier vi hadde vært et perfekt par. Det samme mener jeg. MEN. Det er en ting som ikke stemmer helt her. Sett bort i fra flørtingen og spooningen når vi sover sammen, skjer det ikke stort mer. ALLE og da mener jeg ALLE andre gutter jeg har vært alene med (i en slik setting hvor vi har flørtet i forveien) har prøvd seg på ett eller annet vis. Kysset meg, tatt initiativ til sex, kosing osv. Dette gjør ikke han. Han kan kose meg på armen og av og til kysser han meg. Men det er liksom ikke hver gang vi henger sammen, eller noe som varer lenge. Vi har aldri gjort noe mer enn å kline og dette skjer da helst på fylla. 

De siste dagene har vi vært veldig uvenner pga. noe jeg gjorde (som egentlig ikke var ille i det hele tatt!!) han har enda ikke tilgitt meg, selvom han sier det, så er han sur og kort mot meg og tar ingenting initiativ til å snakke. Føler dette er en unnskyldning til å bryte vårt "partnerskap" eller hva søren det var vi hadde, fordi han egentlig liker gutter. Jeg har fått veldig mange spørsmål fra venner og bekjente om han er homo. Jeg har sagt at nei - det tror jeg da ikke. Men når jeg tenker over det, så kan det virkelig være at det er det som er realiteten. Han har en HAUG av jentevenner, han bryr seg veldig mye om hvordan han ser ut og om hvordan både venninnene hans ser ut. Han har til og med sagt til meg at han ikke hadde gått med meg hvis jeg ikke var pen. 

Han er ingen player og har kun hatt 2 veldig kortvarige forhold med to jenter før. 

 

Jeg skjønner ikke hva det er med denne gutten - men jeg er veldig trist, for jeg føler jeg holder på å miste han. :(

 

Vel, det hele er egentlig ikke komplisert. Ubehagelig, men ikke særlig vanskelig å klare opp i.

 

1. Bestem deg for om du er interessert i å bli kjent med han som partner, ikke venn.

2. Dersom ja på spørsmål 1: bestem deg for om du vil dette strekt nok til å miste han som venn. For det skjer ikke sjeldent.

3. Dersom svaret på spørsmål 2 også er ja: innled til en situasjon som er rolig og semi-privat (feks en gåtur er ideell) og erklær at du synes han er en super kar som du kunne likt å utforske et forhold til og spør så (spør kun, og kun bare etter du har lagt dine egne følelser åpne) om han synes du er en super jente. Vent på svar.

 

Dersom "nei" på spørsmål 1 eller 2: fortsett som om ingenting har skjedd.

Dersom svaret på 3 er "jeg liker deg kun som venn" eller "jeg er homofil og liker Karl" så husk: initiativet til å fortsette vennskapet er ditt. Ta det og det fortsetter. Slipp det og mist han som venn.

 

Og uansett så tar du han for deg en dag og meddeler klart og tydelig at en ikke fryser ut gode venner (eller kjærester) for bagateller uten at nevnte venner (eller kjærester) blir til tidligere venner/kjærester. Hersketeknikk er ikke ok.

Anonymous poster hash: adbdc...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Hei!

Jeg har en kompis som jeg har kjent veldig lenge. Det siste året har vi gått mer fra å være venner til å bli noe mer. Vi flørter veldig mye og alle tror vi holder på - for det er slik det ser ut fra utsiden. 

Han er veldig kjekk og jeg er ei pen jente. Alle sier vi hadde vært et perfekt par. Det samme mener jeg. MEN. Det er en ting som ikke stemmer helt her. Sett bort i fra flørtingen og spooningen når vi sover sammen, skjer det ikke stort mer. ALLE og da mener jeg ALLE andre gutter jeg har vært alene med (i en slik setting hvor vi har flørtet i forveien) har prøvd seg på ett eller annet vis. Kysset meg, tatt initiativ til sex, kosing osv. Dette gjør ikke han. Han kan kose meg på armen og av og til kysser han meg. Men det er liksom ikke hver gang vi henger sammen, eller noe som varer lenge. Vi har aldri gjort noe mer enn å kline og dette skjer da helst på fylla. 

De siste dagene har vi vært veldig uvenner pga. noe jeg gjorde (som egentlig ikke var ille i det hele tatt!!) han har enda ikke tilgitt meg, selvom han sier det, så er han sur og kort mot meg og tar ingenting initiativ til å snakke. Føler dette er en unnskyldning til å bryte vårt "partnerskap" eller hva søren det var vi hadde, fordi han egentlig liker gutter. Jeg har fått veldig mange spørsmål fra venner og bekjente om han er homo. Jeg har sagt at nei - det tror jeg da ikke. Men når jeg tenker over det, så kan det virkelig være at det er det som er realiteten. Han har en HAUG av jentevenner, han bryr seg veldig mye om hvordan han ser ut og om hvordan både venninnene hans ser ut. Han har til og med sagt til meg at han ikke hadde gått med meg hvis jeg ikke var pen. 

Han er ingen player og har kun hatt 2 veldig kortvarige forhold med to jenter før. 

 

Jeg skjønner ikke hva det er med denne gutten - men jeg er veldig trist, for jeg føler jeg holder på å miste han. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 100%naturlig

Hei!

Jeg har en kompis som jeg har kjent veldig lenge. Det siste året har vi gått mer fra å være venner til å bli noe mer. Vi flørter veldig mye og alle tror vi holder på - for det er slik det ser ut fra utsiden. 

Han er veldig kjekk og jeg er ei pen jente. Alle sier vi hadde vært et perfekt par. Det samme mener jeg. MEN. Det er en ting som ikke stemmer helt her. Sett bort i fra flørtingen og spooningen når vi sover sammen, skjer det ikke stort mer. ALLE og da mener jeg ALLE andre gutter jeg har vært alene med (i en slik setting hvor vi har flørtet i forveien) har prøvd seg på ett eller annet vis. Kysset meg, tatt initiativ til sex, kosing osv. Dette gjør ikke han. Han kan kose meg på armen og av og til kysser han meg. Men det er liksom ikke hver gang vi henger sammen, eller noe som varer lenge. Vi har aldri gjort noe mer enn å kline og dette skjer da helst på fylla. 

De siste dagene har vi vært veldig uvenner pga. noe jeg gjorde (som egentlig ikke var ille i det hele tatt!!) han har enda ikke tilgitt meg, selvom han sier det, så er han sur og kort mot meg og tar ingenting initiativ til å snakke. Føler dette er en unnskyldning til å bryte vårt "partnerskap" eller hva søren det var vi hadde, fordi han egentlig liker gutter. Jeg har fått veldig mange spørsmål fra venner og bekjente om han er homo. Jeg har sagt at nei - det tror jeg da ikke. Men når jeg tenker over det, så kan det virkelig være at det er det som er realiteten. Han har en HAUG av jentevenner, han bryr seg veldig mye om hvordan han ser ut og om hvordan både venninnene hans ser ut. Han har til og med sagt til meg at han ikke hadde gått med meg hvis jeg ikke var pen. 

Han er ingen player og har kun hatt 2 veldig kortvarige forhold med to jenter før. 

 

Jeg skjønner ikke hva det er med denne gutten - men jeg er veldig trist, for jeg føler jeg holder på å miste han. :(

Hei! Det kan være så mange grunner til at det er sånn. Kan være så enkelt som at han er sjenert? Kanskje han er redd for at vennskapet deres tar skade av å innlede et sexuelt forhold? Har han hatt andre damer, eller er det guttevenner du mistenker at han har noen relasjon til?

Hva kranglet dere om da, bare sånne filleting uten mening, eller var det noe direkte ifb med deres "forhold" å gjøre?

Det er nok uansett kanskje litt raskt å stille spørsmålet om han er homofil. Kan være så enkelt at han syns du er for stilig å vakker/tiltrekkende for han. Det er ikke uvanlig at gutter kan bli skremt av vakre flotte damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres ut som han er litt mer av den gamle forfører skolen, og ikke hurtigmat 1-2-3 nå skal det skje mentalitetn som rår i dag.

 

at man velger å ta seg tid viser bare at man tenker på den andre person, og som vi kan se utifra dine innlegg her så har han kommet seg inn under huden din.



Anonymous poster hash: a8e4c...5b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spooner man venner? :klo:

Anonymous poster hash: 7b9b8...e6c

Noen gjør vel kanskje det? Vi to kjenner ikke til hva alle andre i verden gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...