Rosewood Skrevet 15. juli 2015 #81 Del Skrevet 15. juli 2015 Ja jeg sliter litt med å skjønne motivet bak innlegget jeg og. Du synes ikke hun er pen. Ok, så synes du ikke det. Og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. juli 2015 #82 Del Skrevet 15. juli 2015 Poenget var at det ikke er noe vits i å opprette en tråd for å si at man ikke synes noen er pene. Hva godt kommer av det? Selvfølgelig er det lov, men det er fullstendig unødvendig og da kan man fort tenke at siden folk tar seg tid til å opprette en tråd, så ligger det noe bak. Ja det er unødvendig, men også unødvendig å kalle andre for sjalu når man ikke synes hun er pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 18. juli 2015 #83 Del Skrevet 18. juli 2015 Ja det er unødvendig, men også unødvendig å kalle andre for sjalu når man ikke synes hun er pen. Veldig typisk.. Jeg kan nevne vakre kjendisdamer i fleng; Natalie Portman, Keira Knightley, Mila Kunis, Leighton Meester, Cheryl Cole etc.. Men hvis jeg samtidig sier at jeg virkelig ikke finner Kardashian-gjengen spesielt attraktive, da er jeg bare sjalu og tåpelig.. ? Aldri skjønt dette...... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2015 #84 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Er jeg den eneste som synes Cara ligner den onde babyen fra Family Guy? Endret 20. august 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg