uranus Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun har klart å bli modell for Victoria´s Secret. Hun er jo ikke pen i det hele tatt? For eksempel er nesen hennes veldig lite flatterende i forhold til de andre modellene som har rette og smale neser. 6
Florence Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Hun har et ganske særegent utseende, og jeg elsker ansiktet hennes. Akkurat når det gjelder Victoria's Secret synes jeg ikke kroppen hennes er på lik linje med de andre modellene der, så akkurat der kan hun virke litt malplassert synes jeg. 2
Pottepalme Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Hvordan kan du si at jenta ikke er pen? Det er hun jo. Endret 18. mai 2015 av Pottepalme 34
sweg Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Tror hun er populær fordi hun har vært publisert overalt på Tumblr, og da mener jeg OVERALT. I tillegg virker det som hun dama har mye humor, for hun tar ikke seg selv så høytidelig og er ikke redd for å drite seg ut selv om hun er en supermodell. Dette liker mesteparten av ungdommen, inkludert meg, og det sprer seg veldig fort. I tillegg har hun et veldig spesielt utseende som kjennetegnes av brynene hennes. Og hun er en flink fotomodell ihvertfall, for hun har et veldig intenst blikk. Siden hun er såpass populær blant ungdommen på internett og slikt, så vil jo VS gjerne bruke henne som modell fordi alle vet hvem hun er. Hun har jo fin kropp også forsåvidt. 13
uranus Skrevet 18. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2015 Hvordan kan du si at jenta ikke er pen? Det er hun jo. Synes hun er helt gjennomsnittlig men nesen trekker mye ned. Synes du virkelig hun er pen sammenlignet med modeller som Candice Swanepoel, Adriana Lima og Alessandra Ambrosio? Hun er jo ikke i nærheten av dem på verken kropp eller ansikt 4
Gjest Atheena Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Hun har evnen til å ha mange uttrykk på bilder slik at hun forandrer seg. Jeg syns hun er nydelig, man blir ikke lei. Jeg syns ikke hun har stygg neste. På hvilken måte er ikke kroppen hennes like fin som de andres?
Pottepalme Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Synes hun er helt gjennomsnittlig men nesen trekker mye ned. Synes du virkelig hun er pen sammenlignet med modeller som Candice Swanepoel, Adriana Lima og Alessandra Ambrosio? Hun er jo ikke i nærheten av dem på verken kropp eller ansikt Du skriver at "Jenta er jo ikke pen i det hele tatt?" Altså, hallo? Unnskyld meg. 2
uranus Skrevet 18. mai 2015 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2015 Du skriver at "Jenta er jo ikke pen i det hele tatt?" Altså, hallo? Unnskyld meg. Når man snakker om nivået "verdens vakreste kvinner" så er jo selvsagt standarden en annen. I forhold til resten av VS-gjengen så er hun ikke pen, nei 2
Llise Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 Hun er særegen. Har muligheten til å gå fra dødssexy til søt og morsom på et øyeblikk. Se her 6
Gjest Atheena Skrevet 18. mai 2015 #12 Skrevet 18. mai 2015 Når man snakker om nivået "verdens vakreste kvinner" så er jo selvsagt standarden en annen. I forhold til resten av VS-gjengen så er hun ikke pen, nei Jeg syns hun er like vakker og jeg syns hun er vakrere enn Giselle Bunchen. Dette er amak og behag og jeg er ikke alene om mene hun er flott for ellers hadde hun ikke vært en VS modell.
Savannah87 Skrevet 18. mai 2015 #13 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Hun er pen, men ser jo alltid sur ut? Har aldri sett henne smile på bilder og skjønner ikke helt hvorfor. Hun hadde vært penere og mer sjarmerende hvis hun hadde smilt litt Det kan godt være det finnes bilder av henne der hun smiler, men det har i alle fall ikke jeg sett. Men igjen, pen jente. Endret 18. mai 2015 av Savannah87 2
Gjest Belle âme Skrevet 18. mai 2015 #14 Skrevet 18. mai 2015 Sikkert på grunn av augenbrynene. Syns heller ikkje at ho er pen.
Noope Skrevet 18. mai 2015 #15 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Her i Norge har vi veldig rette og høye neser, men i utlandet er det ikke like vanlig og ikke alltid sett på som pent, det kan godt hende mange fra andre land synes nesa hennes er kjempesøt. Victoria's Secret følger jo ikke bare skandinaviske skjønnhetsidealer liksom. Er forøvrig ikke noe spesielt rart med den i profil iallefall:http://www.designscene.net/wp-content/uploads/2013/08/Cara-Delevingne-Industrie-Magazine-10.jpg Endret 18. mai 2015 av Noope
Rosewood Skrevet 18. mai 2015 #18 Skrevet 18. mai 2015 Jeg synes hun har et interessant ansikt. Hun klarer å forandre uttrykk fra bilde til bilde, hun behersker mange ulike stiler, hun har noe som fenger synes jeg. Jeg blir ikke lei av å se på henne 1
Gjest O.G. Skrevet 18. mai 2015 #19 Skrevet 18. mai 2015 Jeg synes Cara ser godt ut, modell og skuespiller karriere har hun pga hun kommer fra en mektig og rik familie.
Savannah87 Skrevet 18. mai 2015 #20 Skrevet 18. mai 2015 Haters gonna hate Det er ingen som hater her
Anbefalte innlegg