Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selges det ikke lenger uparfymerte Always-bind? Jeg synes de parfymerte lukter helt frastøtende!

Anonymous poster hash: cb727...ab8
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Jo, de fleste er jo uparfyrmerte? Etter det jeg har fått med meg? Og kan ikke være særlig bra å gå rundt i bind med parfymelukt heller for underlivet!

AnonymBruker
Skrevet

Takk og lov. Jeg trodde nemlig jeg kjøpte "normale" bind, jeg kunne ikke se på pakken at det skulle være noe spesielt med dem, og nå går jeg rundt med en søtlig eim mellom beina. Ikke særlig delikat.

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Takk og lov. Jeg trodde nemlig jeg kjøpte "normale" bind, jeg kunne ikke se på pakken at det skulle være noe spesielt med dem, og nå går jeg rundt med en søtlig eim mellom beina. Ikke særlig delikat.

Så rart! Hmm.. du får lukte deg fram til hvem som er uten parfyme neste gang du kjøper ny pakke :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Åh, det er så ekkelt!! Den ekle, søte lukten blandet med mensblod, liksom. Grøss og gru! Bruker sjeldent bind, men kjøper heller libresse.

Anonymous poster hash: 15098...863
Skrevet

Kjøpte noen nattbind med odørkontroll. Parfymelukta overdøvet ikke den grusomme menslukta uansett.

Skrevet

Står det ikke på pakken om de er parfymert da?

Skrevet

Blir jo som å gå med Wunderbaum i trusa :P

• Liker 12
Skrevet (endret)

Det er ingenting i forhold til parfymerte tamponger som de selger i USA.... Fy, det der kan ikke vare sunt!

Jeg bruker forøvrig kun tamponger eller Libresse, så jeg kan ikke svare deg, dessverre!

Endret av Cathj
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kikket på pakken jeg kjøpte nå. "Neutralises odours" står det. Det står ikke noe om at bindene tilfører nye odører. Makan.

Skrevet

Står det ikke på pakken om de er parfymert da?

Hvis man ser nøye etter så står det med liten skrift. Jeg fikk også rasket med meg en slik pakke, og nå lukter glufsa som et medium stort parfymeri.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut til at hele Ultra-serien er parfymert! Jeg må bytte til Libresse! Å nei!

"It neutralises odours instead of just maskin them" påstår de. Jeg er litt sjokkert.

• Liker 1
Skrevet

Ja, dette her er kvalmt. Og nei, de maskerer ikke noen lukt, de bærer den med seg og heller forsterker den.

ÆSJ. :spy:

Skrevet

Hvis man ser nøye etter så står det med liten skrift. Jeg fikk også rasket med meg en slik pakke, og nå lukter glufsa som et medium stort parfymeri.

Huff, høres ikke særlig ut.

Gjest Keikolina
Skrevet

Lurer på om denne tråden kommer til å ta like mye av som Saba bind tråden

Skrevet

Så nå kan alle lukte at man har mensen? Herregud.

Skrevet

Huff, høres ikke særlig ut.

Nope. Ikke lukter det bra, og ikke kan det være bra heller.

Gjest minge
Skrevet

Blir jo som å gå med Wunderbaum i trusa :P

:fnise:

Ikke rart mange sliter med PH-balansen.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om denne tråden kommer til å ta like mye av som Saba bind tråden

Link? :)

Anonymous poster hash: d620c...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...