AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 For 3 uker siden var jeg på øre, nese, hals avdelingen på grunn av krystallsyken, de tok blant annet hørseltest og jeg hadde helt perfekt hørsel, mye bedre en gjennomsnittet. De siste 2 ukene etter hsr jeg følt at hørselen er svekket, har problemer med å høre hva folk sier i telefon osv, kan det det være ørevoks eller kan hørselen bli svekket så rask, hører ikke på høy lyd på musikkAnonymous poster hash: 783e6...d9d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Fikk de samme problemene etter jeg fikk krystallsyken. Det er visst normal når man får dette at hørselen kan bli litt anderledes. Min har stabilisert seg etterhvert. Har du fått krystallene på plass? Det kan ta tid før alt blir iorden etter en slik tilstand. Anonymous poster hash: fac15...baa
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 skal ikke få krystallene på plass før i september er ikke krystallsyken som er hovedproblemet mitt Anonymous poster hash: 783e6...d9d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 skal ikke få krystallene på plass før i september er ikke krystallsyken som er hovedproblemet mitt Anonymous poster hash: 783e6...d9d Var lenge og vente for å få de på plass. Er du ikke veldig dårlig da? Jeg venta for lenge og er enda dårlig etter 2 år. Håpe det ordne seg for deg. Anonymous poster hash: fac15...baa
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Har ikke så mye krystaller, har i 6 bueganger da men de er ikke problemet Har en feil i nervesystemet som har gjort at jeg har opplevd det veldig mye verre enn en helt vanlig person som får krystallsyken hadde blitt. Holder på og trene opp nervesystemet og samtidig blir jeg bedre og bedre. Han prøvde og begynne på krystallsyken men da ble jeg utrolig dårlig igjen, og scoret dårligere på tester Nå merker jeg det bare under prøver, eksamener, litt når jeg går at hodet oppfatter at jeg er på feil plass,Anonymous poster hash: 783e6...d9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå