Gå til innhold

Ville du blandet gener?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anne på landet

Som nasjonalsosialister mener, så er det helt feil av oss "hvite" å blande gener med eks: afrikanere, pakistanere o.l.

Dette er fordi vi må bevare den hvite rasen (sier de).

Kun 7% av verdens befolkning er hvite.

Jeg blir helt :o av disse meningene, for jeg er selv gift med en pakistaner og har en datter med han.

I følge disse er jeg en landsforræder, sviker, etc.

Lurer på om noen av dere her inne i det hele tatt har tenkt over dette?

Selv går jeg for kjemien og kjærligheten.

Går da aldri med noe sånt i bakhodet...

Noen her som aldri kunne blitt sammen med en afrikaner el pakistaner KUN fordi de ikke er hvite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg funnet meg en med annen hudfarge enn meg, så hadde jeg nok brydd meg katten om gener ble blandet om vi ønsket å lage barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i hvilken rase andre hvite mennesker får barn med. For meg selv personlig så er jeg selvfølgelig ikke fullt så likegyldig- men det er andre kriterier enn hudfarge som bestemmer hvem jeg ønsker som far til mine barn. Selv foretrekker jeg hvite (eller solbrune ;-)) menn, men det går kun på egne preferanser for hva slags utseende drømmemannen har og har absolutt ingen rasistisk eller fremmedfryktig bakgrunn.

Skulle noen ha et meget godt og overbevisende argument for hvorfor det er til vårt/menneskehetens/verdens beste at den hvite rasen bevares blenda hvit, så vil jeg gjerne høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hudfarge i seg selv vil ikke bekymre meg, men jeg er allikevel realist nok til å se at jeg vil ha mer til felles med en afro-amerikaner enn med en somalier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 7 % hvite?

I Europa bor det vel ca 800 mill mennekser, i USA 250 mill. Ganske mange av disse er hvite. I verden er det 6, 5 mrd mennesker eller noe sånt. Er vel kanskej over 10 % hvite?

Whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å gå for kjærlighet og hvordan vi passer sammen når jeg en gang skal finne meg en å dele livet med og få barn med. hudfarge kommer absolutt ikke til å spille inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Er bare 7 % hvite?

I Europa bor det vel ca 800 mill mennekser, i USA 250 mill. Ganske mange av disse er hvite. I verden er det 6, 5 mrd mennesker eller noe sånt. Er vel kanskej over 10 % hvite?

Whatever.

I USA er en stooor del av befolkningen ikke-ariske. Men av afrikansk og asiatisk opprinnelse.

Kina og India holder jordens 2,2 milliarder mennesker alene.

Men prosentregning er jeg ikke god i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om han var Norskfødd/oppvokst fra barnsben av. adoptert og md Norske foreldre så har jeg ikke brydd meg.nå vet jeg at kulturorskjellene er for store med de andre.

All forskning viser det.alle par sliter, men de har ekstra og slite med.

jeg kommer ikke i den situasjon at jeg blir gift med en fra Pakistan eller annet land. Dette har ikke med hudfarve å gjøre. Synes de er flotte mennesker.

Kansje om jeg var helt ung og ikke viste "bedre", men jeg vet konsekvensene av slike blandingsekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er bare 7 % hvite?

I Europa bor det vel ca 800 mill mennekser, i USA 250 mill. Ganske mange av disse er hvite. I verden er det 6, 5 mrd mennesker eller noe sånt. Er vel kanskej over 10 % hvite?

Whatever.

vem var de første/største gruppen i Usa da? det var negrene, men det er de som blir skviset ut idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

vem var de første/største gruppen i Usa da? det var negrene, men det er de som blir skviset ut idag.

Lese litt historie kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lese litt historie kanskje?

Ikke gør deg til større bedreviter enn hva du har gjort. Skjønte du det ikke? Hvor mange hvite i Usa/farvede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

vem var de første/største gruppen i Usa da? det var negrene, men det er de som blir skviset ut idag.

Første og største gruppe i USA er to forskjellige ting.

FØRST ute var indianere - de bodde der i flere tusen år før spanjoler og portugisere, senere englendere kom til landet. Som kjent tok livet av de fleste innfødte (indianere) med regelrett nedslakting, og sykdommer som ble bragt dit av europeerne.

STØRSTE gruppe idag vet jeg ikke. Vil anta at mennesker med europeisk og afrikansk opprinnelse er den største gruppen. De første bosatte seg der for 500 år siden, men de aller fleste kom dit under den sore masseutvandringen fra europa på 1700/1800-tallet.

For øvrig er jeg mot at andre skal bestemme hvem man skal gifte seg med og få barn med. Uansett om det er trøndere, nordlendinger eller paksistanere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den utstøtte

African Americans utgjør ca. 12% i USA idag. Den strerkest voksende gruppen er Hispanics. Det begynner å bli et problem, fordi de ikke intergreres, men danner egne kolonoier innen USA.

USA er i ferd med å bli et land med to paralelle samfunn. Det engelsktalende og det spansktalende.

Selv om mulattbarn kan være nydelige, vil det skape en konflikt for barner det gjelder. Identitetskriser bli gjerne resultatet. Hvor hører barne hjemme. Asian/American etter Viet Nam har disse problemene i Viet Nam og i USA.

Nå vil innlegg om rasisme komme haglende. Ja vel, men slik er det. Tilhørighet til en "stamme" har alltid vært del av menneskenaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selv om mulattbarn kan være nydelige, vil det skape en konflikt for barner det gjelder. Identitetskriser bli gjerne resultatet. Hvor hører barne hjemme.

Jeg er selv "blandingsbarn" og har ingen problemer med identiteten min! (Og hadde svært få problemer i tenårene også) Så lenge foreldre og omgangskretsen er flinke til å akseptere begge kulturer, og man selv er villig til å akseptere at man tilhører to kulturer bør det ikke bli et stort problem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...