AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Hei! Er det noen her inne som har fått utført brystforstørrelse ved fettransplantasjon? Har asymmetriske bryster, og ønsker derfor å forstørre det ene brystet, men ønsker ikke silikoninnlegg. Håper noen har erfaringer å dele :-) Anonymous poster hash: db480...e49
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Det er ikke mye praktisert, da resultatet ikke blir like bra. Du får ikke formet massen i riktig form, og det holder seg heller ikke slik over tid. Ikke bare kan det forsvinne, men det kan bli direkte stygt og assymmetrisk. Selvsagt er mange interessert i det da det virker bedre med eget fett enn "fremmedlegemer" i kroppen, men det er altså en grunn til at dette sjelden blir gjort, spesielt av dyktige kirurger. Anonymous poster hash: 1d69b...628
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Det som er synd er at fettet vil forsvinne igjen hvis du går ned i vekt. Dumt å betale så mye for noe som kan forsvinne helt plutselig. Jeg vet veldig lite om dette da, men det høres logisk ut hvert fall! Ville snakket med en kirurg så dere kan komme frem til hva som er best for deg:) Anonymous poster hash: 3e5e2...63d 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Har du funnet noe sted i Norge hvor de utfører dette? Det som gjøres etter brystkreft og fjerning av bryst er å bruke bukmuskulatur som blir vridd og laget til pupp. (Forenklet sagt). Om dette kan gjøres for å forstørre er jeg usikker på. Du bør søke råd hos fastlegen din.Anonymous poster hash: 5ca9e...dbf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Lest at fettransplantasjon fungerer best i ansikt - og der må man også ha 1-3 behandlinger for at det skal vare. Anonymous poster hash: c8f86...081
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Ts her. Takk for svar :-) Det er flere klinikker som utfører dette, blant annet aleris: http://www.aleris.no/Vi-tilbyr/sykehus-medisinske-tjenester/plastisk-kirurgi/brystforstorrelse/brystforstorrelse-med-eget-fett/ Men det er fryktelig dyrt, derfor skulle jeg gjerne hørt fra noen som har gjort dette, slik at jeg vet om det faktisk fungerer :-) Anonymous poster hash: db480...e49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå