Gjest Kili Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 (endret) Ok må skuffe dere det Ingen bilde. Tilgi meg! Men overskriften lokker kanskje flere til her. Jeg vil ha flest mulig svar, så jeg kan føle meg trygg. Sikkert ikke noe farlig i det hele tatt men litt ekkelt. Jeg liker ikke å gå til lege. En gang under fotballtrening så fikk jeg skikkelig hjertebank, og fikk veldig vondt i brystet. Det var sånn at jeg måtte sette meg ned. Ble kvalm også. De andre sa jeg måtte høre med legen. Gjorde jeg det? Nei. Har aldri nevnt det. Er for feig. Jeg har aldri opplevd lignende selv om jeg trener hardt og har høy puls. Dette var annerledes. I dag når jeg sto i ro og så sønnen min gå i tog, med mora. Så kjente jeg det igjen. Kvalmen også. Men det gikk over etter en liten stund. Hva er dette? Kan det være noe angst lignende? Vet ikke hva jeg har angst for heller. Jo jeg har angst for å miste de jeg er glad i og edderkopper. Men hva annet kan det være? Jeg vil helst ikke gå til lege hvis det ikke er noe å gå for. Litt flaut. Endret 17. mai 2015 av Kili
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Høres ut som et slags angstanfall. Har du liten tiss? Anonymous poster hash: 8d33d...52c 17
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Sier du virkelig "tissen"?! "Åh, tissen min er så stiv og hard, ta på den nå, kjære, nå er det like før tissen min spruter!" Anonymous poster hash: 9ea1d...390 8
Gjest Kili Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Høres ut som et slags angstanfall. Har du liten tiss? Anonymous poster hash: 8d33d...52c Nei jeg har akkurat passe stor synes jeg, så jeg får ikke angst når det gjelder den
Gjest Kili Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Sier du virkelig "tissen"?! "Åh, tissen min er så stiv og hard, ta på den nå, kjære, nå er det like før tissen min spruter!" Anonymous poster hash: 9ea1d...390 Sier litt forskjellig. Tissen også. 2
Gjest morhjertegod Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Jeg ville sjekket det ut, kan være urymtmisk hjerteslag. Kan være angst, men uansett ville sjekket det ut, sett nok av artikler om fortballspillere/idrettsutøvere som plutselig får hjertestans. Har du barn, enda større grunn til å sjekke det ut.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Siden du har kreft/ nylig hadde kreft blir du jo fulgt opp av lege. Spør der.Anonymous poster hash: 678cb...9fd 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Drakk du i går? Nevn det før legen da, det er ikke farlig å nevne det for han/hun
Gjest gjestvest Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Denne gangen mannet jeg meg opp, holdt pusten, ( til begge kinn ble blåst opp ) holdt på å dø, og så var det ingen bilde. Takk skarru f... meg hah. Det er alltid best å sjekke ting ut, spesielt når man har folk man er glad i.
Gjest Kili Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Jeg ville sjekket det ut, kan være urymtmisk hjerteslag. Kan være angst, men uansett ville sjekket det ut, sett nok av artikler om fortballspillere/idrettsutøvere som plutselig får hjertestans. Har du barn, enda større grunn til å sjekke det ut. Ja kanskje jeg burde, men jeg er alltid sånn som synes det er så flaut hvis det ikke var noe å gå for likevel. Teit tanke av meg. Siden du har kreft/ nylig hadde kreft blir du jo fulgt opp av lege. Spør der.Anonymous poster hash: 678cb...9fd Ja bare jeg tørr. Drakk du i går? Nevn det før legen da, det er ikke farlig å nevne det for han/hun Ble ikke mye drikking i går. Bittelitt. Denne gangen mannet jeg meg opp, holdt pusten, ( til begge kinn ble blåst opp ) holdt på å dø, og så var det ingen bilde. Takk skarru f... meg hah. Det er alltid best å sjekke ting ut, spesielt når man har folk man er glad i. Sorry! Tilgi meg! Sant det.
fotosyntesen Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Hva ikke noe bilde Jeg synes du skal sjekke deg for evt småinnsnevringer av blodårer rundt hjerteregionen. Fortell legen om hendelsene. Jeg selv er såpass "gammel" at jeg krevde en såkalt helsesjekk her om dagen av legen. Det var ikke noe problem, tok fastende kolestrolsjekk, blodtrykk og blodprøve. Alt så fint ut og det er greit å få det unna.
Kittykat Skrevet 17. mai 2015 #12 Skrevet 17. mai 2015 Det kan være mange årsaker til dette. Gå til legen og få det sjekket. Er det ikke noe galt, så er jo det veldig flott. Heller en gang for mye enn en gang for lite. Jeg har gått til legen for mindre gale ting. Hvis du er redd for å gå til legen, så kan du kanskje ha noen med deg. Eventuelt skrive ned det du bekymrer deg over og forklare tingene, så kan legen lese det. Ofte er det bedre å uttrykke seg skriftlig enn muntlig.
Gjest Kili Skrevet 17. mai 2015 #13 Skrevet 17. mai 2015 Takk for svar. Skal prøve å tvinge meg selv til å gå å spørre. Litt flaut å ha noen med når jeg er 25 år, men jeg vet at ei venninne av meg hadde blitt med hvis jeg hadde spurt. Hun sier aldri nei.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #14 Skrevet 17. mai 2015 Jeg ville fått det sjekket. Dette er jo ikke et intimt eller direkte flaut problem heller Når du har vondt i brystet og blir kvalm, er det mye bedre å få det sjekket enn at det skjer noe alvorlig. Jeg har gått til legen for mye mindre ting enn det. Ta med deg venninnen din eller et familiemedlem. Jeg er som regel med søsteren min til legen, fordi hun ikke liker å dra alene. Hun er 23, og legen har aldri reagert på det. Tror det er ganske normalt. Anonymous poster hash: 1fdcd...de3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #15 Skrevet 17. mai 2015 Hallo alt er ikke angst dere, faen sånne synsinger og selvdiagnoseringer er med på å neglisere åssen det faktisk er å ha angst! Det finnes mange forskjellige hjerteting, bla noe som heter POTS som gjør at hjertet slår drit fort i korte perioder fra tid til annen. Helt ufarlig, men ubehagelig. Pusteteknikker anbefales og det å sette seg ned mens det pågår. Anonymous poster hash: 9fee8...0ad 1
Gjest Blubberella Skrevet 17. mai 2015 #16 Skrevet 17. mai 2015 Det kan være noe galt med hjerte eller blodårer, det kan være panikkangstanfall (som forøvrig kan komme når som helst uavhengig av om man er redd for noe eller ikke) eller det kan være ingenting galt. Uansett drar du til legen og får det sjekket ut. Symptomene du nevner er symptomer som garantert blir tatt alvorlig av legen og du vil ikke få noen negativ reaksjon på at du søker legehjelp for det. Bestill time og få saken ut av verden istedet for å gå og tenke på det.
Gjest Blubberella Skrevet 17. mai 2015 #17 Skrevet 17. mai 2015 Hallo alt er ikke angst dere, faen sånne synsinger og selvdiagnoseringer er med på å neglisere åssen det faktisk er å ha angst! Anonymous poster hash: 9fee8...0ad Jeg har hatt panikkangstanfall og på det verste kjennes det ut om at jeg skal dø av hjertefeil og kvelning. Det er slett ikke unormalt at ellers friske folk blir rammet av angstanfall for første gang og ender på sykehuset fordi det mistenkes hjertetrøbbel eller hjerteinfarkt. Hvis du har angst selv burde du kanskje vite at angst kan slå ut på forskjellige måter, også plutselige og enkeltstående tilfeller av kroppslige symptomer som ligner hjertetrøbbel. Men uansett må andre ting utelukkes før man kan slå fast at det er "bare" angst, så TS må nok dra en tur til legen og få sjekket tingenes tilstand.
ClosedParadise Skrevet 17. mai 2015 #18 Skrevet 17. mai 2015 Tipper sosial angst. Har det samme og opplever det likt som deg ..
Gjest Kili Skrevet 20. mai 2015 #19 Skrevet 20. mai 2015 Tipper sosial angst. Har det samme og opplever det likt som deg .. Jeg har ikke sosial angst. Tvert i mot.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #20 Skrevet 20. mai 2015 Det sies i andre tråder at Kili har liten penis. Jeg synes dette er slemt sagt, og jeg godtar ikke at dere baksnakker han slik! Anonymous poster hash: 9606b...d13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå