Nevian Skrevet 17. mai 2015 #21 Skrevet 17. mai 2015 Men har du ikke reklamasjonsrett på den da? Tenkte det samme. Reklamasjonsrett er lovpålagt (i motsetning til garanti), og antakelig fem år i dette tilfellet. 1
fotosyntesen Skrevet 17. mai 2015 #22 Skrevet 17. mai 2015 Det aner jeg faktisk ikke! Hvordan finner man ut det? Det skal følge med et returpapir hvis du kjøpte den på nett. 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 17. mai 2015 #23 Skrevet 17. mai 2015 Det aner jeg faktisk ikke! Hvordan finner man ut det? Ta den med dit du kjøpte den og be dem se på den. Hvis de finner noe feil, fikser de det eller gir deg en ny maskin kostnadsfritt.
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #24 Skrevet 17. mai 2015 Det skal følge med et returpapir hvis du kjøpte den på nett. Sjekket nå i sted, det fulgte ikke med noe returpapir etter hva jeg kan se.. Tok vare på esken og alt av papirer. Bestilte forresten på Komplett om det er av noen relevanse
fotosyntesen Skrevet 17. mai 2015 #25 Skrevet 17. mai 2015 (endret) Sjekket nå i sted, det fulgte ikke med noe returpapir etter hva jeg kan se.. Tok vare på esken og alt av papirer. Bestilte forresten på Komplett om det er av noen relevanse Mail dem og forklar situasjonen. Litt kjelkete å sende den tilbake, men du har jo esken og greier så da skal det gå greit. Du har jo ordrenummer/kundenummer på Komplett, din side. Endret 17. mai 2015 av fotosyntesen 1
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #26 Skrevet 17. mai 2015 Får jeg fortsatt tilbake pengene om jeg sender tilbake?NB! Software feil og fysiske skader dekkes ikke av garanti.
stan Skrevet 17. mai 2015 #27 Skrevet 17. mai 2015 Først må du ta kontakt med der du kjøpte datamaskinen. Forklar problemet og hør hva de kan gjøre. Kanskje kan mye gjøres pr telefon. Hvis ikke må den kanskje leveres eller sendes inn. 1
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #28 Skrevet 17. mai 2015 Først må du ta kontakt med der du kjøpte datamaskinen. Forklar problemet og hør hva de kan gjøre. Kanskje kan mye gjøres pr telefon. Hvis ikke må den kanskje leveres eller sendes inn. Ja, jeg får prøve å ringe dem i morgen.. Typisk min flaks da
Nevian Skrevet 17. mai 2015 #29 Skrevet 17. mai 2015 Sjekket nå i sted, det fulgte ikke med noe returpapir etter hva jeg kan se.. Tok vare på esken og alt av papirer. Bestilte forresten på Komplett om det er av noen relevanse Komplett har alltid vært flinke til å sende ordrebekreftelse og den slags dokumenter på mail de gangene jeg har bestilt fra dem. 1
Gjest Castielz Skrevet 17. mai 2015 #30 Skrevet 17. mai 2015 Dette er uansett ett brukerproblem, eller ett problem på selve hardwaren i pc'en, ikke ett problem med operativsystemet. Windows 8.1 er bedre enn sine forgjengere på alle mulige områder.
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #31 Skrevet 17. mai 2015 Jeg fant heldigvis ut av det til slutt ved hjelp av denne videoen: Det var tydeligvis bare en helt idiotisk og kronglete måte å komme til menyen på akkurat denne PCen Jeg vil bare si tusen takk til alle som har prøvd å hjelpe meg i denne tråden her, jeg er helt blank når det kommer til teknologi, så det er herlig at det finnes så hjelpsomme og snille folk på KG
stan Skrevet 17. mai 2015 #32 Skrevet 17. mai 2015 Komplett har alltid vært flinke til å sende ordrebekreftelse og den slags dokumenter på mail de gangene jeg har bestilt fra dem. Komplett er en relativt proff og seriøs forhandler, har kjøpt flere ganger fra dem. Men har enda ikke hatt bruk for service.
-Jiinxs- Skrevet 17. mai 2015 #33 Skrevet 17. mai 2015 Dette er uansett ett brukerproblem, eller ett problem på selve hardwaren i pc'en, ikke ett problem med operativsystemet. Windows 8.1 er bedre enn sine forgjengere på alle mulige områder. Endelig en som vet hva han snakker om. Windows 8 hadde sine feil men overhode ikke et dårlig OS, nå som 8.1 har kommet så kan folk hvertfall ikke forsette å klage for i den versjonen så har de fikset mye. Det handler egentlig kun om at det er noe nytt og det liker ikke folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå