Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men har du ikke reklamasjonsrett på den da?

Tenkte det samme. Reklamasjonsrett er lovpålagt (i motsetning til garanti), og antakelig fem år i dette tilfellet.

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aner jeg faktisk ikke! Hvordan finner man ut det?

Det skal følge med et returpapir hvis du kjøpte den på nett.

  • Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Det aner jeg faktisk ikke! Hvordan finner man ut det?

Ta den med dit du kjøpte den og be dem se på den. Hvis de finner noe feil, fikser de det eller gir deg en ny maskin kostnadsfritt.

Skrevet

Det skal følge med et returpapir hvis du kjøpte den på nett.

Sjekket nå i sted, det fulgte ikke med noe returpapir etter hva jeg kan se.. Tok vare på esken og alt av papirer. Bestilte forresten på Komplett om det er av noen relevanse :)

Skrevet (endret)

Sjekket nå i sted, det fulgte ikke med noe returpapir etter hva jeg kan se.. Tok vare på esken og alt av papirer. Bestilte forresten på Komplett om det er av noen relevanse :)

Mail dem og forklar situasjonen. Litt kjelkete å sende den tilbake, men du har jo esken og greier så da skal det gå greit. Du har jo ordrenummer/kundenummer på Komplett, din side.

Endret av fotosyntesen
  • Liker 1
Skrevet

Får jeg fortsatt tilbake pengene om jeg sender tilbake?

NB! Software feil og fysiske skader dekkes ikke av garanti.

Skrevet

Først må du ta kontakt med der du kjøpte datamaskinen.

Forklar problemet og hør hva de kan gjøre.

Kanskje kan mye gjøres pr telefon.

Hvis ikke må den kanskje leveres eller sendes inn.

  • Liker 1
Skrevet

Først må du ta kontakt med der du kjøpte datamaskinen.

Forklar problemet og hør hva de kan gjøre.

Kanskje kan mye gjøres pr telefon.

Hvis ikke må den kanskje leveres eller sendes inn.

Ja, jeg får prøve å ringe dem i morgen.. Typisk min flaks da :P

Skrevet

Sjekket nå i sted, det fulgte ikke med noe returpapir etter hva jeg kan se.. Tok vare på esken og alt av papirer. Bestilte forresten på Komplett om det er av noen relevanse :)

Komplett har alltid vært flinke til å sende ordrebekreftelse og den slags dokumenter på mail de gangene jeg har bestilt fra dem.

  • Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Dette er uansett ett brukerproblem, eller ett problem på selve hardwaren i pc'en, ikke ett problem med operativsystemet.
Windows 8.1 er bedre enn sine forgjengere på alle mulige områder.

Skrevet

Jeg fant heldigvis ut av det til slutt ved hjelp av denne videoen:



Det var tydeligvis bare en helt idiotisk og kronglete måte å komme til menyen på akkurat denne PCen :fnise:

Jeg vil bare si tusen takk til alle som har prøvd å hjelpe meg i denne tråden her, jeg er helt blank når det kommer til teknologi, så det er herlig at det finnes så hjelpsomme og snille folk på KG :blomst:
Skrevet

Komplett har alltid vært flinke til å sende ordrebekreftelse og den slags dokumenter på mail de gangene jeg har bestilt fra dem.

Komplett er en relativt proff og seriøs forhandler, har kjøpt flere ganger fra dem. Men har enda ikke hatt bruk for service.

Skrevet

Dette er uansett ett brukerproblem, eller ett problem på selve hardwaren i pc'en, ikke ett problem med operativsystemet.

Windows 8.1 er bedre enn sine forgjengere på alle mulige områder.

Endelig en som vet hva han snakker om.

Windows 8 hadde sine feil men overhode ikke et dårlig OS, nå som 8.1 har kommet så kan folk hvertfall ikke forsette å klage for i den versjonen så har de fikset mye.

Det handler egentlig kun om at det er noe nytt og det liker ikke folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...