SRC Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Jeg har akkurat kjøpt meg ny PC med windows 8.1 Nå har den allerede klikka fullstendig, det eneste som kommer opp når jeg slår på PCen er: Vi kunne ikke fullføre oppdateringene Angrer endringer Ikke slå av datamaskinen Det er det ENESTE som skjer. Det er umulig å komme inn på bios-menyen og jeg får ikke til å for eksempel starte PCen i sikkerhetsmodus. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? PCen er helt ny og jeg har så lite lyst til å betale enda mer for å sende den inn på reparasjon.
maskineple Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 (endret) fysj! Det verste operativsystemet i verden, jeg gikk tilbake til W7 jeg. Jeg bare drar ut strømkabelen når slike ting skjer med meg, men jeg er jo litt crazy og da. Endret 17. mai 2015 av kjærligbåttur
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2015 Er pc'n ny vil du få hjelp med dette på garantien. Var så idiot at jeg kjøpte uten garanti Fy som jeg angrer nå!
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2015 fysj! Det verste operativsystemet i verden, jeg gikk tilbake til W7 jeg. Jeg bare drar ut strømkabelen når slike ting skjer med meg, men jeg er jo litt crazy og da. Helt enig. Så fort dette er ordnet opp i blir det 7 på meg og, makan til dritt har jeg aldri vært borti!
fotosyntesen Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Var den ferdig installert med 8.1 eller kom den på dvd/plater?
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2015 Var den ferdig installert med 8.1 eller kom den på dvd/plater? Den var ferdig installert da jeg kjøpte den :/
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Husker at jeg strevde med det samme for noen måneder siden. Den må bare stå en evighet påkoblet nettet, før den får gjort swg ferdig. Tror det to hele natta, om ikke enda lengre. Anonymous poster hash: 35f1e...45e
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 17. mai 2015 Ordlyden "angrer endringer" var merkelig. Ja, det hørtes ganske rart ut. Aner egentlig ikke hva som skjer nå, den har stått sånn i mange timer uten at det skjer noe.... Kunne jeg bare ha kommet meg inn på en slags oppstartsmeny hadde jeg blitt sjeleglad!
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #11 Skrevet 17. mai 2015 Husker at jeg strevde med det samme for noen måneder siden. Den må bare stå en evighet påkoblet nettet, før den får gjort swg ferdig. Tror det to hele natta, om ikke enda lengre. Anonymous poster hash: 35f1e...45e Huff, får bare la den stå på og se hva som skjer... Så snart dette er over blir det rett tilbake til Win7, dette er jo helt håpløst!
fotosyntesen Skrevet 17. mai 2015 #12 Skrevet 17. mai 2015 Vel, jeg hadde slått den av og på. Det at den ikke skal slåes av kommer jo ofte at den er midt inne i en oppdateringsprosess. Men har den stoppet er det vel bare å slå den av og på igjen.
fotosyntesen Skrevet 17. mai 2015 #13 Skrevet 17. mai 2015 Vel, jeg hadde slått den av og på. Det at den ikke skal slåes av kommer jo ofte at den er midt inne i en oppdateringsprosess. Men har den stoppet er det vel bare å slå den av og på igjen.
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #14 Skrevet 17. mai 2015 Vel, jeg hadde slått den av og på. Det at den ikke skal slåes av kommer jo ofte at den er midt inne i en oppdateringsprosess. Men har den stoppet er det vel bare å slå den av og på igjen. Har gjort det flere ganger, samme skjer hver gang... Rett til den samme meldinger uten mulighet til å komme til noen form for oppstartsmeny
Gjest Honeyblossom Skrevet 17. mai 2015 #15 Skrevet 17. mai 2015 Var så idiot at jeg kjøpte uten garanti Fy som jeg angrer nå! Men har du ikke reklamasjonsrett på den da?
fotosyntesen Skrevet 17. mai 2015 #16 Skrevet 17. mai 2015 Har gjort det flere ganger, samme skjer hver gang... Rett til den samme meldinger uten mulighet til å komme til noen form for oppstartsmeny Ok, jeg forsto ikke det. Da stiller saken seg litt anderledes, og dessverre litt vanskeligere med å komme med råd....
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #17 Skrevet 17. mai 2015 Ok, jeg forsto ikke det. Da stiller saken seg litt anderledes, og dessverre litt vanskeligere med å komme med råd.... Da blir det visst reparasjon bare en uke etter kjøp av ny PC da :/ Tusen takk for at du prøvde å hjelpe uansett Det er kanskje ikke så mye å gjøre med saken selv...
stan Skrevet 17. mai 2015 #18 Skrevet 17. mai 2015 Går ikke an å kjøpe uten garanti, kjøpsloven gjelder uansett.
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #19 Skrevet 17. mai 2015 Men har du ikke reklamasjonsrett på den da? Det aner jeg faktisk ikke! Hvordan finner man ut det?
SRC Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #20 Skrevet 17. mai 2015 Går ikke an å kjøpe uten garanti, kjøpsloven gjelder uansett. Hva har jeg krav på da? Kan jeg sende den tilbake også fikser de den eller at jeg får pengene tilbake? Er så dårlig på disse lovene skjønner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå