Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er ny her, så beklager om dette er feil sted å poste.

Jeg er 17 år og går vg1 allmenn nå. Har slitt uendelig mye i mitt liv og lar meg sjeldent knekke, selvom jeg bokstaveligtalt blir headhuntet om og om igjen "sosialt". Når jeg endelig blir "frikjent" er det noe nytt drama, alt jeg ønsker er å være usynlig, at folk helst ikke skal vite hvem jeg er... Men slik funker det aldri. Jeg er klar over hvor "fjortis" dette høres ut, det var ikke så enkelt å forklare situasjonen... Vil ikke røpe for mye heller, ettersom folk jeg kjenner kan gjette seg fram til at det er meg. Men greia er, ja, jeg tror også at livet blir bedre etter VGs, da jeg slipper unna dramaqueens etc... Men dette er ikke bare vanlig ungdomsprøvelser, alle hater meg. Jeg MÅ vekk. Jeg tør ikke dra på skolen, jeg har ingen der. Jeg er desperat etter å komme meg unna, men jeg aner ikke hvordan!

Beklagaer alt rotet, men er helt omtåket, jeg må bare vekk og det NÅ!

Anonymous poster hash: ad11e...2e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uff, høres ikke gøy ut:(

Endret av Lostinparadise
Skrevet

Har du vurdert å bytte skole? Jeg har opplevd mye drama på skolen selv, men aldri så ille at jeg ikke har hatt noen. Det høres helt forferdelig ut, håper det ordner seg for deg!

Skrevet (endret)

Snakk med rådgiver er mitt tips:)

Endret av Lostinparadise
AnonymBruker
Skrevet

Men kjære deg.. Om du ikke har det bra så må du få noen voksne til å finne en løsning for deg! Foreldrene dine for eksempel? Personlig vet jeg at mine foreldre er mest opptatt av at jeg skal ha det bra, uansett hva - og jeg håper at dine tenker det samme! Om det så må flytting til, så er det en liten pris å betale. Det er viktig å ha det trygt og stabilt rundt seg, og sånn som du beskriver dette så virker det som at det ikke er i nærheten en gang. Snakk med foreldrene dine, og få dem til å forstå alvoret. Du kan ikke fortsette å ha det sånn.

Anonymous poster hash: 91a02...5a8
AnonymBruker
Skrevet

Kan du snakke med rådgiver på skolen din?

Anonymous poster hash: c6dff...89f
Skrevet

Snakk med helsesøster - hun har ofte mye erfaring og kloke ord. Inntil da - pust med magen, ta en dag av gangen og forsøk å gjøre ditt beste. Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...