AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Dette blir min første bakfulle 17. Mai. Tidligere år har jeg alltid klart å passe alkoholinntaket, men ikke i år. Jeg spyr bare av å reise meg. Noen i samme båt? Tips til rolige 17. Mai-aktiviteter?Anonymous poster hash: b4be8...0af
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Se barnetoget på TV, spis junk hvis du klarer å spise noe og få i deg nok å drikke (cola feks). Jeg syns Postafen (reisesyketablett) hjelper litt på kvalmen, men kanskje ikke så lett å få tak i denne dagen. Var i samme situasjon da jeg var yngre (og ikke bare på 17. mai), men nå er jeg for gammel. Du hadde det forhåpentlig gøy i går da Anonymous poster hash: 5f77f...784 1
Gjest Caress Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Fuck bakfull, jeg skal være FULL på 17. mai!!! :D Eh, bare å chille, det. Om du har kan du jo prøve kulltabletter, funker for meg når jeg er kvalm og jævlig. finn frem ouija brettet og påkall Henrik Wergeland så kan du feire moderlandet med han. God bedring da, pus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå