AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Spørsmål av ren nysgjerrighet rett og slett. Når dere dusjer, sørger dere da for å dusje innsiden av musa? Eller er den å anse som selvrensende, slik at dere kun vasker den synlige delen? Etter sex vil jeg tro dere gjør det, men jeg tenker sånn ellers. Anonymous poster hash: ad676...d51
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Åja er klokka fjortis allerede? Zzzzz. Anonymous poster hash: 83103...fb3 6
Gjest imperio Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Nei. Det vet da alle, at man aldri skal spyle rett inn! Det forstyrrer balansen og fører til sopp infeksjon.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det?Anonymous poster hash: 6bfe7...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Klokka er fjortiss gutt på KG, visst! Vaginaer er selvrensende, og man ødelegger floraen der nede om man tilfører den mer fuktighet enn den selv produserer, såpe er et big no-no og kan trigge sopp! Anonymous poster hash: fb21f...a0c 3
KaDust Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Nei, vagina er selvrensende og jeg har ikke spesielt lyst til å ødelegge PH-balansen min. Hverken etter sex eller ellers.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Jeg får lyst til å sitere Ylvis. "Your vagina is a self-cleansing muscular tract" Anonymous poster hash: 2278e...8f8 5
Djungelvrål Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Hvordan skal man klare å dusje innsiden av vagina? Jeg dusjer og vasker selvfølgelig alt det ytre.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Jeg dusjer aldri innsiden etter sex heller, det er å blande seg oppi noe som ordner seg selv. Utfloden og bakteriefloraen i den gjør at vi ikke trenger å vaske der inni. Å bruke vann og såpe inni skjeden fører til forandringer i bakteriefloraen, som igjen kan føre til sopp og/eller bakteriell ubalanse. Dette igjen kan medføre vond lukt, sikkert vond smak nedentil også. Vond lukt = mindre sjanse for, og lyst til, sex. Det er likeledes med øynene. Der også vasker man jo bare utenpå, og knapt nok det. På og rundt selve øyeeplet har kroppen laget et eget rensesystem. Og øynene er jo mye mer utsatt for fremmedlegemer enn "musa", likevel tar vi ikke såpe i hendene og gnikker oss godt i øynene med det? Munnen har også en egen bakterieflora, det er litt av grunnen til at vi bruker tannkrem på tennene og ikke Lano håndsåpe eller Krystal grønnsåpe. Anonymous poster hash: 0bd4c...0b1 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #12 Skrevet 17. mai 2015 Det hender jeg skyller litt med eddikvann. 2 ss eddik til 5 dl vann. Anonymous poster hash: 0ffff...a83
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #13 Skrevet 17. mai 2015 Ts. Dusjer du spiserøret og tarmene etter at du har spist? Det holder å skylde munnen. Anonymous poster hash: 6fdb8...8f4 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #14 Skrevet 17. mai 2015 Nei. Det vet da alle, at man aldri skal spyle rett inn! Det forstyrrer balansen og fører til sopp infeksjon. Det visste ikke jeg! Så man trenger ikke ta dusjstråla på underlivet? Pleier å ta dusjhodet og bare skylle med hendene. Så dette er nono?Anonymous poster hash: 73f6c...9f2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #15 Skrevet 17. mai 2015 Underlivet må vaskes. Det må vaskes mellom indre og ytre kjønnslepper, men selve skjeden skal ikke vaskes. Den er selvrensende. Anonymous poster hash: 612e8...4b7 2
Gjest imperio Skrevet 17. mai 2015 #16 Skrevet 17. mai 2015 Det visste ikke jeg! Så man trenger ikke ta dusjstråla på underlivet? Pleier å ta dusjhodet og bare skylle med hendene. Så dette er nono?Anonymous poster hash: 73f6c...9f2 Man skal ikke spyle rett inn i kjeden. Det beste er å bruke klut, for da kan du vaske godt, uten å få vann inn i vagina. De ytre kjønnsleppene, på å sidene (der hvor g-streng lager gnagsår om den er litt for liten) og bak mot rumpa. Vanskelig uten klut, for du risikerer å spyle rett oppi om du bruker dusjhodet. Om du spyler rett oppi og vasker med hendene, så er det no no. Men men du spyler på venusberget (google om du er usikker på hva jeg mener). og lar vannet renne ned for så å vaske litt med hendene med det vannet, det går bra. For da spyler du ikke oppi kjeden.
Gjest Caress Skrevet 17. mai 2015 #17 Skrevet 17. mai 2015 Aldri! Lar det bare renne ut etter sex, og så vasker jeg selvsagt den ytre delen av fitta godt med vann og en gang i blant såpe.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #18 Skrevet 17. mai 2015 Bruker å spyle/skylle innsiden av de ytre leppene..på en måte. Det er vel ikke no-no? spyler ikke inn i skjeden, men spyler litt på innsiden foran..på en måte Føler at jeg må det. Anonymous poster hash: d6798...76c
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #19 Skrevet 17. mai 2015 Jeg tar dusjhodet mot underlivet og vasker så med hånda på utsiden og innsiden av kjønnsleppene. Men ikke inne skjeden. Jeg bruker heller ikke såpe på utsiden. Anonymous poster hash: 58690...3e4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #20 Skrevet 17. mai 2015 Man skal ikke spyle rett inn i kjeden. Det beste er å bruke klut, for da kan du vaske godt, uten å få vann inn i vagina. De ytre kjønnsleppene, på å sidene (der hvor g-streng lager gnagsår om den er litt for liten) og bak mot rumpa. Vanskelig uten klut, for du risikerer å spyle rett oppi om du bruker dusjhodet. Om du spyler rett oppi og vasker med hendene, så er det no no. Men men du spyler på venusberget (google om du er usikker på hva jeg mener). og lar vannet renne ned for så å vaske litt med hendene med det vannet, det går bra. For da spyler du ikke oppi kjeden. Er det skjeden du sikter til? Og hva er greia med å vaske dåsa med klut, når man kan spyle den skikkelig ren med dusjhodet? Anonymous poster hash: f650a...74a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå