AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 hei! dette er pinlig men saken er at jeg "tilfredstilte" med selv nedentil i kjeden med enden av en barberhøvel. vet, helt sykt, aner ikke hvorfor jeg kom på noe sånt faktisk menmen! holdt jo selfølgelig i selve barberhøvelen da med papir slik at jeg ikke skulle "stikke" meg. plutselig så jeg at de var komt blod på barberhøvlen! litt ekkelt. kan eg ha fått gnagsår?? for de va kje vondt! men blei sjokka, håpe de kje e noe alvorlig! jeg takker for svar. Anonymous poster hash: f40b9...6e4
PPM Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 (endret) Du overlever nok. *er nok bare en liten rift. Du kommer nok til å få flere etterhvert pga andre ting. Endret 17. mai 2015 av Petter
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Du overlever nok. *er nok bare en liten rift. Du kommer nok til å få flere etterhvert pga andre ting.takk! <3 Anonymous poster hash: f40b9...6e4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Har brukt høvel selv, veldig effektivt i mine øyne! Den treffer g punktet og kan presses nokså langt inn, så jeg kan bruke den med den ene hånden og den andre hånden min på klitoris - får sprutorgasme! Men har lært, og bruker nå kun skaft som er helt glatte, ikke de med riller på som mange har for at det skal være lettere å holde i dem. Du har bare fått en liten rift som er grodd etter et par dager. Kjøp en høvel som har glattere skaft og husk på at skarpe ting gir rifter Anonymous poster hash: 3ef1e...cd1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Ja det er jo skaftet man bruker, mens man holder i høvelen (med "lokket" på). Det som lager rifter er rillene på skaftet, som er der for at den skal være lettere og ikke så glatt å holde i i dusjen når man barberer bena. Anonymous poster hash: 3ef1e...cd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå